Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.04.2010 08:34
Haluaisin värjätä hiukset mustiksi mutta sitten näyttäisin ihan kuolleelta, koska olen tosi kalpea. Äiti suostui sentäs laittamaan asteen tummemman värin päähäni ja sitä odotellessa koitan tyytyä valkoisen juuikasvun peittämään hiuskuontalooni
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2010 13:45
Nyt on rastat ollu jonkun kk päässä ja rupee oleen letit vähän löystyny ja kauhea tyvikasvu >.< huvittais ottaa pois, mutta ehkä tässä jaksaa vielä sen 2 viikkoa odotella. Sen jälkeen tyvi blondiksi ja luultavasti pinkki tukka
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.04.2010 22:55
Nyt tarvis apua. Onko kukaan tehnyt villarastoja huovutusvillasta? Tuli mieleen, että jos nakkais pesukoneeseen villasuikaleita, että huopuisko ne siellä. Pääsiskö sitä niin vähällä. Tässä kun pitäis kiireesti saada ens torstaille päähän tummanruskijat villarastat.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 25.04.2010 20:10
Ah perhana unohtunut tänne ihan kokonaan laittaa. Eli siis viikko sitten värjätty crazy colorin peacock blue-värillä. Miun päässä siitä tuli semmoinen vihreä eikä suinkaan sininen/turkoosi mutta minä en valita. Tykkään tykkään tykkään aivan mielettömästi. Viikon päästä olis tarkotus (no vähän akasemmin, vapuks) tehdä ns. "ylläpitovärjäys". Koitan samalla kasvattaa otsista uuteen muotoon, alkoi vähän kyllästyttää jo. Saas nähdä kasvatanko ihan otsiksen pois vai mitä teen.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.04.2010 11:17
Nyt yritän häivyttää kampaaja kammoani ja kun tukkani on ollut täällä Tampereella asustaessa mallia hippi tai kalju, niin tarvitsisin vähän neuvoa hyvästä kampaamosta. Kerran käynyt täällä asustaessani kampaajalla ja lopputulos oli autokauppias-lookki. Selvää, että siihen paikkaan en uudelleen mene.

Tarkoitus olisi siis hiukan leikellä ja ottaa väriä piristämään. Olisin todella kiitollinen jos joku voisi suositella jotain hyvää kampaamoa, kun en itse uskalla lähteä aivan satunnaisesti kokeilemaan. Bonusta olisi tietty kohtalaiset hinnat, mutta ei niin välttämätöntä.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 26.04.2010 22:58

Lainaus: JM16180

Bonusta olisi tietty kohtalaiset hinnat

Oletkos ammattiopistoja miettinyt ? Olen kuullut että ovat usein hyvä hintalaatu suhteisia

Itse tarkoituksissa vetää pitkästästä letistä nahkalle huomenissa
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2010 11:17
Itse käyn ainoastaan ammattiopistoilla nykyään Saa just sellaisen letin kun haluaa ja siellä jopa kuunnellaan toiveita. Nekin siellä kertoo omat näkemykset: käykö, mitä pitää tehdä jne. Täällä päin pelkkä leikkaus maksaa 13€ ja oman lettini (180ml värimäärällä) maksaa noin 85-90€/kerta. Ja jälki on hyvä
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.04.2010 11:20

Lainaus: JM16180

Olisin todella kiitollinen jos joku voisi suositella jotain hyvää kampaamoa

Joka gojootin Nitrobabe:
http://nitro-babe.valmiskauppa.fi/kampaamo-i-56.ht ml
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2010 15:31
Mä en koske enää blondaus aineisiin, paitsi korkeintaan jos haluan shokkivärin. Viihdyn mustissa hiuksissani parhaiten ja musta pysyy ihanan kiiltävänä ja kauniina hiuksissani. Eilen värjäsin tyvikasvun viimeinkin!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2010 15:42

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Joka gojootin Nitrobabe:
http://nitro-babe.valmiskauppa.fi/kampaamo-i-56.ht ml

Suosittelen Itse käyn nyt tuolla tämän otsikseni kanssa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit