Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Nightbreath (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2010 15:14
Mulla on itsel Tumman ruskeat tai ruskeat (Miten vaan) hiukset. Mutta kivasti ydin on veren punainen, näkee kun valo osuu oikein. Näimpä olen värjännyt ne Red Passion värillä ja tulee kivan punainen voima niihin Muuten on puoliselkään pitkät ja suorat. Prkl, niskavillat yrittää edelleen kasvaa vanhan kaavan mukaan, eli kiharoiksi o.O
Kirjoittanut: ZombieGirl (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.05.2010 16:14
Miten sais luonnonkiharat taltutettuu lopullisesti??..

Ettei tarttis joka aamu nousta ennen sian pieremää suoristaa hiuksii..
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2010 16:16
Jonkin sortin suoristus permanentista oon kuullu, tiedä sitten kuinka pahaa tekee hiuksille. Kysele kampaajalta.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.05.2010 10:04
^Samanlaisia huhuja mäkin kuullut. Kantsii tosiaan käydä kampaamossa kysymässä.

Hiusten värjääminen/sheivaus kannatti, koska heti on parempi olo. Kyl toi sivukalju vaan on paras ihan nakuna.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.05.2010 12:20
Tuo suoristus on hiuksille ihan tappoa, en suosittele kenellekään. Sanoohan sen jo ihan maalaisjärki mitä tapahtuu, kun hiuksen rakenne rikotaan, jotta se pysyy suorana..
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.05.2010 01:16
Mittasin just hiukset tosta edestä, näyttäs olevan 34cm.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.05.2010 12:07
Pitäisi värjätä hiukset huomenna taasen, mutta hiukka hirvittää kun viimeksi sain "lievän" allergisen reaktion. Hmh.. Koitan nyt sitten vaihtaa merkkiä, vaikka en tiedä onko siitäkään apua? Nähtäväksi jää, mitä taphtuu. Mutta en vaan haluaisi lopettaa värjäämistä, kun oma väri on blondi, enkä pidä siitä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.05.2010 17:24
Kysyin jo facebookissa apua, mutta kysyn nyt täälläkin. Eli yo-juhlat lähestyy ja mulla on musta mekko, mustat korkokengät sekä mustat hiukset ja olen ajatellut, että ostaisin klipsi-kuituja hiuksiin vähän tuomaan väriä, mutta en osaa päättää mitä väriä. Vaihtoehtoja olis lähinnä sininen, punainen, pinkki tai turkoosi. Mielipiteitä kaivataan =)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2010 17:35

Lainaus: Mortale

Vaihtoehtoja olis lähinnä sininen, punainen, pinkki tai turkoosi. Mielipiteitä kaivataan =)

Turkoosi. Ja ei, minulla ei ole asialle perusteluja! Tokihan aina voisi miettiä että miten kuidut sopivat meikkiin ja koruihin mutta kun jo noin moni iso asia on pelkkää mustaa ja mätsääviä keskenään niin kannattaa vain päättää joku väri ja mennä sillä. Turkoosin kanssa voi myös laittaa kaveriksi joko pinkkiä tai sinistä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.05.2010 18:15
Ensin ehkä päättäisin, minkä värisen meikin laitan, sitten sen perusteella valitsisin tukan Meikin värin voi miettiä silmien ja ihon värin perusteella sopivaksi..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit