Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.12.2010 16:14
Necroerotica: hanki sellainen matkakokoinen suoristusrauta, sillä saa otsakutrit ojennukseen.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.12.2010 19:41
Viikon päästä olisi tarkoitus suunnata parturille, ja minulla on tietenkin ainainen ongelma, että millaiset hiukset leikautan/värjäytän. Olen ajatellut punaisia kutreja, mutta en tiedä, sopisiko siihen mustat raidat kaveriksi?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 20:39
Kiitoksia paljon Piiskansiimalle neuvoista. Kyllä tuo Goldwellkin pyörii vielä siina hintaluokassa, että uskaltaa kokeilla kun on toimivaksi kehuttu.. Itse törmäsin tarjouksessa oleviin Mimo -merkkisiin tuotteisiin, vaikuttivat ihan mielenkiintoisilta. Onko kellään niistä kokemusta?
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2010 12:23
Osaisiko kukaan suositella mitään tyvikohottajaa?
Mulla on aina ollut aika lailla lätsähtäneet hiukset ja inhoan kun ovat niin ohuet
Ostin vasta Tigin shampoon ja hoitoaineen joiden pitäisi vahvistaa ja kai tuuheuttaakkin hiuksia, mutta en kyllä mitään muutosta ole huomannut. En kyllä uskonutkaan että hirveänä mihinkään vaikuttaisivat. Olisi unelma saada joskus tuuheammat ja paksumman näköiset hiukset.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.12.2010 14:04
Minä ainakin käytän samaa kikkaa kuin kampaajat ja monet starat, kun haluan tuuheamman näköiset ja kohotetut hiukset: tupeeraan tyvet.

Nosta pään joka puolelta hiuksia paksuhko tukko ja tupeeraa tyvi hiusten alta, älä päältä, lisää rajusti lakkaa, aseta paikoilleen ja kampaa tukka siistiksi ja sileäksi päältä peittämään tupeeratut juuret.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.12.2010 15:27

Lainaus: Embize

Ostin vasta Tigin shampoon ja hoitoaineen joiden pitäisi vahvistaa ja kai tuuheuttaakkin hiuksia, mutta en kyllä mitään muutosta ole huomannut.

En ole koskaan huomannut että mikään tuuheuttava shampoo oikeasti toimisi. Onko kellään kokemusta oikeasti tuuheuttavasta tuotteesta?
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2010 16:37

Lainaus: Iiriva

Minä ainakin käytän samaa kikkaa kuin kampaajat ja monet starat, kun haluan tuuheamman näköiset ja kohotetut hiukset: tupeeraan tyvet.

Juu. Oon kyllä kokeillut. On vaan inhottavaa alkaa harjaamaan pesun jälkeen hiukset takasin suoriksi.
Mulla nimittäin meinaa muutenkin olla jo helposti takkuuntuvat hiukset ja kun vielä tupeeraa niin eihän niitä millään meinaa saada harjatuksi
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2010 11:55

Lainaus: Onnetontar

Lainaus: Layil
Kyselin tuolta sivuilta mitä laatua hiukset on. Kuulemma AAA eli ei Remy hiusta. Jää kyllä ostamatta.

Mä en okee noista laaduista tajua Eli onko kovin paha jos on AAA?

Charmhair sivua tarkoitin.

Remy on 100% ihmisen hiusta mitkä on tavallaan ne hiukset oikeinpäin siinä eikä niiden pitäis takkuuntua. AAA taitaa olla jotain seuraavaa laatua sitten. Löytyy vielä B laatuakin. Itellä tuo AAA hius buyhairin sivuilta takkuuntui kyllä tosi paljon.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2010 11:58

Lainaus: Layil

Itellä tuo AAA hius buyhairin sivuilta takkuuntui kyllä tosi paljon.

Onkohan niillä sitten tuotakin erilaatuisia eriä.. Kun tosiaan itsellä nuo huiman pitkätkin ovat olleet tosi hyviä. Onko muita paikkoja, mistä saisi kohtuuhintaan hyvälaatuista PITKÄÄ hiusnauhaa?
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2010 14:11

Lainaus: SuZiC

Onkohan niillä sitten tuotakin erilaatuisia eriä.. Kun tosiaan itsellä nuo huiman pitkätkin ovat olleet tosi hyviä. Onko muita paikkoja, mistä saisi kohtuuhintaan hyvälaatuista PITKÄÄ hiusnauhaa?

http://stores.ebay.com:80/clip-hair2009/_i.html?_f sub=842731010 Tuoltahan saa ihan järjettömän halvalla Remy hiusta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit