Gootti.net

Goottifoorumi: Goottityyli: Hiukset (osa3)

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
Itse sain kuukausi sitten noin hullutuksen kuituleteistä päähän ja tottahan toki ne oli saatava! Nyt kaverit ovat ystävällisesti ne päähäni laittaneet ja onneksi olemme säästyneet suuremmilta suutahduksilta tänä viikonloppuna. Muistan taas kuinka hankalaa se nukkuminen saattoikaaan olla, mutta on nämä sen arvoiset. Nyt hiuksistani löytyy mustaa ja paria sävyä violettia. Ja tottakai olin ostanut aivan liian vähän kuitua, joten kaveri kaivoi kätköistään vielä pari punttia violettia ja yhden ruskean. Nyt on helppo hymyillä.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Onkos muita piilokaljujen omistajia?
no ihan varmasti on Itte oon vaan ollu lähiaikoina nii laiska että sänget päässy kasvaan taasen pääsäD Muuten mulla on sellanen mikäs senyt on joku tummamahonki (eiku?) jonku ruskeen sävyset hiukset värjätyt. Joskus harvoin jaksan kinnittää rastat mut kokonaa en niit' päähän enää letitä ko ne kutisee nii pirusti iha hemmetin nätit ne on jos ne on hyvin kiinnitetty, tosiaa toi kiinnitys on se toinen ongelma että hiukset on se verra pitkät ettei jaksa enää kiinnittää jaja ylipäätänsä oon nii laiskamato että ryhtyä koko rojektii. Useimmiten mut hiukset on jotenki normi tylsästi joskus jaksan tupeerata poninhännän sillon joskus harvoin

How much blood will you shed to stay alive?

Lainaus: Dark Secret

Onkos muita piilokaljujen omistajia?

Onhan meitä! Itselläni ovat korvien takana olleet tuollaiset pienet jo vuosia, tykästän kovasti :3 Jossain vaiheessa kuvittelin kasvattavani ne pois, mutta siinä jossain 3cm:n kohdalla alkoi onneksi kaduttaa.

Rastoja en ole vieläkään saanut aikaiseksi kiinnittää koko päähän. Ensin pitäisi varmaan hankkia jotain Cybershopin pötkylöitä laadukkaampaa, että viitsisi nakittaa jonkun kaverin näkemään vaivaa tuossa. Tällä budjetilla se onnistuu varmaan valmistujaisiin mennessä.

Keeping skeletons in the closet is recommendable.

• Vastaa
Mullakin on kuiturastat haaveissa, mutta onneksi ei tarvitse vielä budjettia miettiä, kun on ensin saatava tämä kasvatusoperaatio loppuun :P. Kuinkakohan paljon sitä pitäisi olla, että siihen saa mitään kiinni? Osa hiuksista on jo melkein kymmensenttisiä, mutta takatukka on todella lyhyt... Ja tietenkin nämä yyberpaksut ja kiharaiset kasvavat hitaasti. Ehkä jo kevääksi...
  • Vastaa
Osaako joku antaa jotain vinkkejä, miten laittaisin hiuksiani? Mulla on mustat hiukset, jotka yltää nyt mun perseeseen asti eli vois luokitella pitkiks Mutta en vaan osaa laittaa niitä mitenkään. Roikkuu tylsänä päivät pitkät. Mulla ei oo otsista, mutta oon miettiny jos leikkaisin. Tuskin se kuitenkaan sopisi, mutta... olis sentään jotain vaihtelua.

Miten te muut pitkähiuksiset laittatte hiuksenne nätisti? Onko jotain kaumpausideoita?
Kiharra, palmikoi, nuttura, ponnari, saparot. Mulla oli kans joskus ala-asteella samanpituset hiukset, mut yläasteen tullen sekosin ja halusin lyhemmät. En niinku tajunnu, et voisin hyvin olla käymättä parturissa ja nyt mulla ois taas pitkät hiukset. Ei kun lyhennetään entisestään vuosi vuodelta. Nyt sitten kärsitään ja kasvatellaan.. Kypsyttelee, kun ei edes olkapäille yletä. Enkä edes tiedä haluanko pitkiä hiuksia vai en!

It's your fucking nightmare.

• Vastaa
Mietin ja harkitsen kans noita Santen värejä. En ole nimittäin värjännyt näitä ikinä, ja ajattelin, että Ne vois tarttua paremmin tällaiseen luonnonhiukseen. Vai tarttuuko? Tartten vaan ainakin 3 pakkausta kyseistä ainetta, hiukset ulottuu sinne perseeseen. Nää on vielä sellaset, että esim. kiharat ei pysy, vaan valuu parissa tunnissa melko suoraksi. Ei lämpörullat eikä mitkään auta
  • Vastaa
Onko kellään kokemusta jo kertaalleen värjättyjen aitohiuspidennysten vaalentamisesta ja uudelleenvärjäämisestä? Tuleeko siitä yliptäätään mitään muuta kuin kasa karrelle palanutta irtotukkaa? Tiedän, kuulostaa aika hasardilta mutta oman tukan värinvaihto olisi edessä enkä jaksaisi tilailla aina uusia pidennyksiä jokaiselle värikaudelle.

The mystery is sexier than the reality could ever be.

Itse haluaisin kovasti mustat hiukset takaisin. Nyt mulla on punertavat tummanruskeat hiukset. Kovasti kaipaisin mustia hiuksia takaisin. Mulla oli aiemmin siis mustat hiukset. Mutta tuntuu ettei hiukset enää kunnolla kestä kestovärillä värjäämistä ja oli muutenkin kova homma saada musta väri pois. Mutta silti kaipaan mustia hiuksia. Tällä hetkellä mulla on vähän huonommassa kunnossa hiukset ja sen takia oikein uskalla lähteä värjäilemään kestovärillä. Ne meni huonoon kuntoon useasta aiemmasta vaalennuksesta. Ehkäpä minä joku päivä vielä mustaksi värjään tämän pään

~ Morning sun ~

• Vastaa

Lainaus: fanget sjel

Miten te muut pitkähiuksiset laittatte hiuksenne nätisti? Onko jotain kaumpausideoita?

Omat hiukseni ovat vain lapaluihin asti. Ilmettä muuttaa paljonkin se, missä kohtaa jakaus on päässä. Jo sivujakauksella muuttaa kivasti ilmettä. Rakastan myös lettejä, mutten ole koskaan oppinut tekemään itse itselleni lettiä. (oikeesti, en tajua miten kaikki muut onnistuvat tässä!) Tämän hetken suosikkini on kuitenkin sukkanuttura.
Tässä oiva opetusvideo: http://www.youtube.com/watch?v=I13J7ArHTkM Alussa on hiukan jaarittelua ja tyyppi näyttää toisen, ei niin kivan tekniikan. Abouttiarallaa neljän minuutin hujakoilla tulee se tekniikka, jota itse suosin.

Itse teen yleensä ihan yhden nutturan taakse, Leia-lookia en ole kokeillut. Vaatii pari harjoittelua, mutta kun tekniikan oppii niin tuon nutturan tekee kahdessa minuutissa ja lopputulos on todella sievä.

Penguins are cool.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 jäsentä (Nocturne). Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!