Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2009 21:20
Hei vaan kaikille.Kuka osaa sanoo mistä vois hakea"gootti hiustyylejä"?? Kiire
Kiitos,jos vastaatte nopeesti.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.09.2009 21:51

Lainaus: azpzv

Kuka osaa sanoo mistä vois hakea"gootti hiustyylejä"??

Yksi hyvä vaihtoehto olisi vaikka oman pään sisältä. Mielestäni kaikki voi olla "gootikkaita" jos pistää ne olemaan. Ei kai ole tiettyjä tyylejä jotka muka olis vain ja ainoastaan goottikkaita ??
  • Lähetetty: 24.09.2009 22:02

Lainaus: Mortale

Ei kai ole tiettyjä tyylejä jotka muka olis vain ja ainoastaan goottikkaita ??

Täsmennän kysymystäni.Hain netistä"gootti-tyylistä värjäystä,kun menen Parturi kampaamolle,(koska täällä eiosata laittaa,kuin ihan tavallisia jttuja.Pissis tyyliin?!
Siks kysyin,jospa täältä saisin neuvoa,mistä vois käydä kattoo kuvia...?(ite en oikeen löydä,kun olen niin uus näis kaikissa jutuissa).Kiitos.
Arvon asiantuntijat.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.09.2009 22:25

Lainaus: azpzv

Täsmennän kysymystäni.Hain netistä"gootti-tyylistä värjäystä,kun menen Parturi kampaamolle,(koska täällä eiosata laittaa,kuin ihan tavallisia jttuja.Pissis tyyliin?!
Siks kysyin,jospa täältä saisin neuvoa,mistä vois käydä kattoo kuvia...?(ite en oikeen löydä,kun olen niin uus näis kaikissa jutuissa).Kiitos.

Juu mie annan kunnian muille ihmisille sillä en ihan ymmärrä kysymystä. Joten juu. Näinpä.

Haluun kuiturastoja päähän mut en jaksa laittaa ja pois ottaessa tippuu taas puolet hiuksista >.< pitäis hiukset värjätäkki mut en jaksa sitäkää.
  • Lähetetty: 24.09.2009 22:41

Lainaus: Mortale

Juu mie annan kunnian muille ihmisille sillä en ihan ymmärrä kysymystä. Joten juu. Näinpä.

Haluun kuiturastoja päähän mut en jaksa laittaa ja pois ottaessa tippuu taas puolet hiuksista >.< pitäis hiukset värjätäkki mut en jaksa sitäkää.

HALOO......
Sain tietoja s-postiini(mistä kannattaa käydä kattoo),joten Son morot kaikille!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.09.2009 22:45
Pärskeles, ei ole päässyt kohta kuukauteen värjäämään tukkaa, ja se näyttää pesu pesulta enemmän vaaleanpunaiselta. Vaan eipä auta vinkuminen (tässä ketjussa etenkään) kun vasta 1.10. tulee rahaa. Saapahan kuontalo kasvaa vähän ja levätä juuriblondaukselta, I suppose.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.09.2009 10:36
Painin pituusongelman kanssa. Olen kasvattanut hiuksiani vuoden verran hopeanvalkoisesta a-linjaisesta pörröstä mustiin olkapäille ulottuviin hiuksiin otsatukalla. Tässä välissä on käyty väreistä läpi punainen, syvä mahonki ja violetti. Ennen valkoista hiukset olivat pinkit ja sitä ennen monta vuotta mustat/tummat. Nyt tuntuu, että olen palannut taas juurilleni ja hiustyylini on samanlainen kuin vuonna 2004-2005.

Toisaalta haluaisin kasvattaa ihanat, kiiltävät, pitkät mustat hiukset ja toisaalta haluaisin säilyttää mahdollisuuksen tehdä pörröisiä kampauksia, joissa tämä tai lyhyempi pituus olisi tosi kätevä. Noh, kassellaan josko tässä kohta jotain keksisi. Kampaajalla en ole käynyt vuosikausiin nuorempana koettujen traumojen vuoksi, vaan olen tehnyt kaiken itse. Joku monimutkaisempi leikkaus pitäisi käydä varmaan leikkauttamassa kampaajalla, kunhan uskaltaudun luottamaan siihen, että ne eivät esimerkiksi salaa leikkaa tasapolkkaa ja värjää keskiruskeiksi hunajanvärisillä raidoilla.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2009 18:30

Lainaus: Kryonik

Toisaalta haluaisin kasvattaa ihanat, kiiltävät, pitkät mustat hiukset ja toisaalta haluaisin säilyttää mahdollisuuksen tehdä pörröisiä kampauksia, joissa tämä tai lyhyempi pituus olisi tosi kätevä.

Moni on ratkaissut tämän ongelman ostamalla pinneillä kiinnitettävät hiuslisät. Niitä saa sekä kuituhiuksia että aitohiuksista tehtyjä. Ja värejä liki kaikissa sateenkaaren kirjoissa.

Aitohiuksiklipsejä myy lähinnä parturikampaamot, mutta kuituhiuksiklipsejä saa ostettua mm cybershopista. Molempia saa sekä isoissa punteissa kuin myös parin raidan pakkauksissa.
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.09.2009 18:39
Yhyh, äsken otin pois kuiturastat, jotka oli ollu päässä noin kuukauden. Tukkaa lähti aivan pelottavan paljon >.<
Ei ole koskaan ennen lähteny sellasta määrää, ainakin tuntu siltä. On ihan kalju olo. Mulla on muutenkin aika ohuet hiukset ja ne rastottuu aina sellasiks paakuiks kun on kuituja. Niitä avatessa sitten kauhistelin irronneen tukan määrää.
Nyt on sellanen tosi ohut ja ruma tukka. Ainakin tuntuu siltä muhkeitten rastojen jälkeen, nyyh.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Kryonik
  • Lähetetty: 25.09.2009 20:20

Lainaus: Kedira

Moni on ratkaissut tämän ongelman ostamalla pinneillä kiinnitettävät hiuslisät.

Joo, mulla itse asiassa on tuollaiset clip-on-kuitupidennykset juhlia ja muita erikoistilanteita varten Niiden laittaminen joka aamu on vain aika työlästä, ja jos niiden haluaa pysyvän hyvänä, ne pitäisi ottaa aina yöksi pois. Lisäksi kuiturastoja on nurkkiin kertynyt vaikka kuinka monessa värissä, eli kyllähän näillä eväillä pitäisi jo aika monenlaista vängerrystä päähän saada tehtyä. Luulen että tässä minunkin "ongelmassani" on vain kyse siitä klassisesta asiasta, että haluan juuri sitä mitä minulla ei ole. Hyvä leikkaus varmaan auttaisi, kunhan uskaltautuisin sinne kampaajalle :* Tai sitten pitäisi hommata monta peruukkia.

Edit: Rääkki, tuo on inhottava tunne. Vähän kuin olisi leikannut juuri pitkät kynnet pois ja tuntuu kuin sormista puuttuisi osia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit