Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.01.2011 12:25
Ärrrsyttää, kun mulla on päässä monia ideoita tatuoinneista, mutta kun en osaa piirtää niin yhtään enkä oikein osaa selittää muillekaan millaisen haluaisin.. Noh, ehkä tää tästä. Mulla olis kuitenki 50e lahjakortti tatuointiliikkeeseen niin sillä pääsis alkuun. Täytyy varmaan vaan hioa suunnitelma mahdollisimman valmiiks ja mennä epätoivoisesti selittämään sitä tatuoijalle. Hyvällä tuurilla se voi vielä ymmärtääkkin mua =)
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2011 15:11

Lainaus: Mortale

50e lahjakortti tatuointiliikkeeseen

Jos sie ajattelet vaan tuolla 50e käyttää kuvaan niin aika snadin sillä saa. Miun pienin tatska, Valknot maksoi juuri 50e. Mutta jos tohon 50e lisää toisen mokoman tai 100e lisää niin sillä jo voikin alkaa saamaan hieman isompaa kuvaa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.01.2011 20:08

Lainaus: Niflheim

Jos sie ajattelet vaan tuolla 50e käyttää kuvaan niin aika snadin sillä saa. Miun pienin tatska, Valknot maksoi juuri 50e. Mutta jos tohon 50e lisää toisen mokoman tai 100e lisää niin sillä jo voikin alkaa saamaan hieman isompaa kuvaa.

Ei ei, ei todellakaan. Mutta sillä pääsee alkuun kun usein varausmaksu tms on sen 50e. =) Miun eka tatuointi ei oo kovin iso ja makso sen 100e..
  • Lähetetty: 05.02.2011 11:45
Ah, eilen rikastutin ihoani uudella tatuoinnilla. Vaikka se ei vielä olekkaan valmis, niin on se silti ihan vitin siisti. Ensi kuussa vielä jatkamaan kuva valmiiksi.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2011 16:19
Tänään pääsin aloittamaan jonkin aikaa haaveilemani korvien venytyksen, eli 1,6milliset sujahti korviin ja 5 milliin tarkoitus päästä. Eli kaikenkaikkiaan tatska- & lävistyssaldo on nyt:
-4 reikää korvissa (vasemmassa 1, oikeassa 2+ rustossa 1)
-nännilävistys
-sydäntatuointi tassulla vasemman tissin päällä (kutakuinkin sillä kohtaa millä kohtaa sydän oikeasti)

Joskus minulla on ollut kielilävistyskin ja aion sen jonain päivänä vielä ottaa takaisin. Se kun kerran harmittavasti irtosi ja umpeutui.. Tatuointeja sen sijaan ei ole toistaiseksi suunnitteilla lisää. Hassua miten niiden suhteen ei ole samalla tavalla "nälkä kasvanut syödessä" kuin lävistysten. On toki muutama ohimenevä hinku ollut, mutta that's it.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.02.2011 17:15
Ens kuussa olis tarkotus iskee ylähuuleen Medusa. Sitä ei voi enää vastustaa Sit oliski ennää microdermalit rintakehään ja molemmat posket
Jos sit vaiks pääsis taskojen kimppuun jo pikkuhiljaa..
Ideoitahan olis montakin mutta tarvii saada rahaa että sais iholle asti ne.
Kirjoittanut: Bloodstar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.02.2011 15:08
Itellä oli 3 alahuulessa mutta sivuilta otin snaket pois joten nykyään enää keskellä 1
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.02.2011 17:22
Rakastan tätä aihetta :3 tatuoinnit ja lävistykset Ikävä kyllä mulla on vasta lävistyksiä, ei vielä tatuointeja. Suunnitteilla on kylläkin sleeve, oikeaan käteen Aion luonnostella koko homman itse ja viedä tatuoijalle loppuun piirrettäväksi Lävistyksiä multa löytyy 10 joista 6 naamassa ja loput 4 korvissa. On septum,bridge,kieli,labret ja spiderbites huulen oikealla puolella :3 Lisää aion ottaa ja tiedän jo mitä : molemmat posket, nännit ja 4 napakorua. Metalli ja väriliidut
  • Lähetetty: 21.02.2011 20:28

Lainaus: Sleipnir

On septum,bridge,kieli,labret ja spiderbites huulen oikealla puolella :3 Lisää aion ottaa ja tiedän jo mitä : molemmat posket, nännit ja 4 napakorua.

Oon tainnu rakastua. + Nimimerkki.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.02.2011 21:23
Tänään väritettiin uudestaan muutama viikko sitten tehtyä tatskaa. AI. Minulla ei ainakaan tullut LISÄÄ-reaktiota. ._. Mut on se hiano
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit