Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2009 20:40

Lainaus: oneesan

Alankin nyt työstää sinulle sitä kolmatta, kiipeilevää kisua

Tee se rannekoru kans, haluun nähdä sun version siitä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2009 21:07

Lainaus: SirMarylee

mitäs mieltä olette olisiko tyhmää ottaa selkään selkärangan kohdalle selkärankaa muistuttava tatuointi?

Anatominen selkäranka on ehkä vähän blah, mutta jonkinlainen mekaaninen sen sijaan voisi olla aikast hieno.

Pohdin tässä päivänä eräänä, että onkohan kukaan keksinyt ottaa arpitatuointina ruumiinavauksista tuttua y:n mallista viiltoa. Siinä voisi olla kuoleman jälkeen ruumiin käsittelijöillä ihmeteltävää.
  • Lähetetty: 17.09.2009 21:11

Lainaus: Piiskansiima

Pohdin tässä päivänä eräänä, että onkohan kukaan keksinyt ottaa arpitatuointina ruumiinavauksista tuttua y:n mallista viiltoa. Siinä voisi olla kuoleman jälkeen ruumiin käsittelijöillä ihmeteltävää

Mä muistelen, jotta joskus oli jossakin rikossarjassa kyseisen mallinen tatuinti vainajalla. Ja kyllä sitä siiä ihmeteltiinkin. Luulisin että ohjelma lienee inspiroinut ainakin muutamaa toteuttamaan tuos ihan oikeastikkin.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.09.2009 23:02

arpitatuointina ruumiinavauksista tuttua y:n mallista viiltoa.

Tai Y-mallinen katkoviiva ja teksti: avataan tästä.
Kirjoittanut: pekkaperkele (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2009 07:19

Lainaus: oneesan

Miehellä oli tatuoitu Pikkuruinen ukkeli ruohonleikkurin kanssa hiusrajaan

On muuten hyvä idea. Yleensähhän tuo iloinen ruohonleikkuri tyyppi on aivan jossain muussa päässä.
Itsellähän tällä iällä alkaa tuo hiuskuontalo pakenemaan tuonne takaraivoon päin, kiitos perinnöllisyyden. Muutenki tässä miettiny uutta tatskaa mut ehkä tuo nyt ei kuitenkaa mun juttu ole.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2009 10:55
Minä haluaisin jonkun tatuoinnin mutta en yhtään tiedä minkälaisen. Ajattelin jotain ankh-ristiä tai mustaa ruusua. Tai molempia...tai joku muu tatuointi... En oikein osaa hahmottaa minkälainen. Ja minne sen ottaisin. Onko ehdotuksia?
  • Lähetetty: 18.09.2009 22:20

Lainaus: Dark Soul

Onko ehdotuksia?

Itse kyllä sanoisin, että idean on parempi tullasuoaan itseltään. Tatuointi on kestävämpi ja pysyvämpi koriste kuin hiusvärit/-tyylit tai edes lävistykset, joten sitä kannattaa harkita ihan todella. Sellaiset hakemalla haetut ajaukset ja 'olis se ihan kiva' tyyliset koristukset saavat usein aikaan katkeria kyyneliä myöhemmin.

Itse olen ottanut vain sellaisia kuvia ja niihin kohtiin, joissa se on ihossani ollut, tatuoija on vain kaivertanut sen esille
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2009 22:36

Lainaus: Dark Soul

Minä haluaisin jonkun tatuoinnin mutta en yhtään tiedä minkälaisen.

Yleisohje tuollaiseen mietintään on ehdottomasti: älä ota tatuointia!

Minua ihmetyttävät lähestulkoon aina lauseet "haluan tatuoinnin mutten tiedä millaisen" ja "haluan tatuoinnin mutta sen pitää olla halpa". Mikä on ihmisten motiivi tatuoinnin ottamiseen ylipäätään jos siinä ei ole mitään ideaa? En nyt tarkoita sitä, että jokaisen tatuoinnin takana pitäisi olla äksmäärä tunteja syvällisen filosoofillista pohdintaa, mutta en ole koskaan tajunnut sitä miksi mennään vain jonnekin ja hakkautetaan nahkaan jotain. Tatskat eivät kuitenkaan ole enää nyky-yhteiskunnassa niin kovin mystisiä tai paheksuttavia... vai ovatko? Ehkä joillekin on sitten tosiaan niin kova juttu kun on se kärpäsenkakan kokoinen katalookitribaali jossain päin nahkaa.

Huom: tämä pohdinta suoritettiin sitten ihan täysin ilman sarvia ja hampaita, se ei kohdistu kenenkään persoonaan ja sen tarkoitus oli herättää keskustelua tatuoinnin ottamisen henkisestä puolesta.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.09.2009 00:07

Minua ihmetyttävät lähestulkoon aina lauseet "haluan tatuoinnin mutten tiedä millaisen" ja "haluan tatuoinnin mutta sen pitää olla halpa". Mikä on ihmisten motiivi tatuoinnin ottamiseen ylipäätään jos siinä ei ole mitään ideaa?

Oon ihan samaa mieltä kanssasi. Itsellänikin tuttuja jotka koko ajan toistelevat samaa/samoja lauseita ja tietenkään eivät koskaan saa mitään aikaiseksi. Tuntuu vaan että se on sellaista statuksen nostatusta jollain tapaa.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.09.2009 18:03

Lainaus: pekkaperkele

Y-mallinen katkoviiva ja teksti: avataan tästä.

Se saattais herättää hämmästystä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit