Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuluttaja-asiainketju; gootti.netin laatuvalvomo!

Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2010 09:50
Jaa-a, pitäisköhän tänne jotakin nillittää, kuitenkin ollut jos jonkinlaista kohtaamista huonojen ja hyvien tuotteiden kanssa.. Esimerkiksi ensi käyttökerralla jalkaan hajonneista kengistä taisinkin jo mainita jossain topicissa..Muuten, ensimmäisinä tuli tällaisia sattumiksia mieleen:
Joskus aikoinani ostin lounastauolla Anttilan ruokapuolelta hedelmiä, joiden kuorinta ruokailuhetkellä paljasti kaikki pilaantuneiksi sisältä. Sain rahat takaisin.
Helsinkiin muutettuani, ensimmäisiä kertoja käydessäni Morticiassa, sain mielestäni todella huonoa palvelua. Tiedusteltuani löytyisikö sovittamaani M-kokoista paitaa mahdollisesti S-kokoisena, myyjä mittasi minut katseellaan, kehoitti vaan syömään aamupuuron ja tulemaan sitten uudestaan. Yleensä tuo riittää etten vieraile samassa putiikissa enää jatkossa. Samanlaisia vaatteita on vaan vaikea löytää muualta, ja tuosta eteenpäin palvelu on ollut Morticiassa ihan ystävällistä.
Backstreetiltä, about pari vuotta sitten, löytyi kivat Living Dead Soulsin pitkät käsineet nyörityksellä. Parissa päicässä niistä alkoi saumat aukeilla ja koristeet karista. Jouduin ompelemaan ne kokonaan uusiksi, mutta käytän niitä tänäänkin. En käynyt valittamassa asiasta Backstreetille, koska vika oli korjattavissa itse. Toisekseen, Living Dead Soulsin tuotteiden laatu meni muutenkin alamäkeen kun vaihtoivat valmistajaa säästääkseen kustannuksissa.
Joskus vaaterekistä voi bongata tuotteen, jossa on selkeästi sauma ommeltu väärin,tms, ja sellaisesta yleensä saa kassalla alennusta. Joutuu vaan itse korjaamaan sen kotona, eli alennuksiin nähden vaiva on aika pieni.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2010 13:56

Lainaus: Wednesday

ensimmäisiä kertoja käydessäni Morticiassa, sain mielestäni todella huonoa palvelua. Tiedusteltuani löytyisikö sovittamaani M-kokoista paitaa mahdollisesti S-kokoisena, myyjä mittasi minut katseellaan, kehoitti vaan syömään aamupuuron ja tulemaan sitten uudestaan.

Häh ompa ollut törkeä myyjä, onkohan vielä myymässä? itselleni ne vaatteet housut oli joskus liian pieniä mutta olenkin mies puolinen... Eivät silti sanoneet että laihduta ensi ja tule sitten uudestaan.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2010 18:00

Lainaus: Fenrisulfur

Eivät silti sanoneet että laihduta ensi ja tule sitten uudestaan.

Miulle sen sijaan sanoivat, kun olisin korsetti sovitellut. Tai vaihtoehtoisesti hinku myydä on olut niin suuri, että myyvät liian pientä ihan sopivana. Jostakin hassusta syystä en siis enää ole vierailut Morticiassa ...
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2010 19:42
Ehdottomasti huonointa asiakaspalvelua olen saanut HairStoressa, vieläpä heidän kahdessa eri myyntipisteessä Helsingissä. Kolmannessa sain perushyvää palvelua. Ensimmäisessä tapauksessa ei ensin myyjää tuntunut löytyvän mistään, kun oli kysyttävää. Sitten myyjä meni sillä välin juoruamaan toisen myyjän kanssa ja sain taas kassalla odotella uudestaan. Tuotteille lyötiin vanhingossa aivan liikaa hintaa (no sitä nyt vielä sattuu), mutta sählinkiä ei pahoiteltu mitenkään. Myöskään tervehtimistä, sellaisia ilmauksia kuten "ole hyvä" ja "kiitos" en juuri kuullut. Pitkään olin käymättä ko. ketjun puljuissa. Näin sitten erään tosi hyvän tarjouksen ja uskaltauduin sen houkuttelemana toiseen liikeeseen. Tuotten kyllä loppujen lopuksi sain, mutta jälleen kerran oli todella tylyä "palvelua", ne harvat kiitokset ja muut niin väkinäisiä, että taisi olla viimeinen kerta sen ketjun myymälöissä minulla. Tälläkin kertaa kaksi täysin joutilasta kassaa juorusivat hyvän tovin keskenään ennen kuin suvaitsivat edes noteerata asiakasta. Ymmärrän itsekin asiakaspalvealalla olevana, että aina ei myyjällä ole se paras päivä ja hymy korvissa mutta tuo oli jo liikaa.

Ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin. Kahdessa lähikaupassani, toinen Siwa ja toinen K-market olen lähes poikkeuksetta hieman yli puolen vuoden ajan saanut vähintään perushyvää palvelua ja viime aikoina vielä parempaakin. On otettu jokainen asiakas yksilönä huomioon ja pakattu pyytämättä pieniäkin ostoksia valmiiksi kassiin. Kyllä on todella piristänyt päivää.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 26.03.2010 18:06

Lainaus: Vampiric_

Lähikaupassani salessa, on hedelmät kovin huonossa hapessa, ne ovat jo hyllyssä nahkistuneita

Sama juttu omassa lähikaupassani, eivätkä vihanneksetkaan ole siellä kovin hyvässä kunnossa. Juuri toissapäivänä kauhistelin kaupasta löytyviä, pehmeitä, puolimätiä kurkkuja. Jo aikoja sitten on tullut päätettyä, että sitä kaupasta en "tuore"vihanneksia/heldelmiä aio ostaa.

Lappeenrannan Emotionista on myös kasoittain huonoja kokemuksia tiettyjen myyjien osalta. Sosiaalinen kanssakäyminen työvereiden kanssa kun tuntuu olevan asiakaspalvelua tärkeämpää..
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2010 14:27
Löytyi tämä tämmöinenkin, kivaa.. Eli, huonoin kokemus tähän mennessä Morticiasta, josta avauduin jo Morticia-ketjusta, joten ei siitä sen enempää. Toinen kamaluus on Joyboots, josta en tilaa ikinä, enkä suosittelis pahimmalle vihamiehellenikään tuota puljua. Toimittavat jos toimittavat, viesteihin ei vastata, mutta rahat kelpaa kyllä.. Sitten pienoinen pettymys oli Bat Attackin Black Water mantteli.. Nappeja on tippunut tasaiseen tahtiin, takki ollut normaalikäytössä parisen viikkoa ja 3 nappia viidestä on kiinnitetty uudestaan, jotkut jopa kahteen kertaan. Ei hyvä. Muuten kyllä kiva ja kestävän oloinen takki, tykkään

Hyvää palvelua on aina tullut Blackgroupista, ei mitään valittamista heidän palveluistaan.. Nopeesti tullu ja sitä mitä on luvattu. Niin ja Backstreet on kanssa toinen hyvä kauppa Muista olekaan tullut tilattua vielä
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.09.2010 18:00
Yhtenä ärsyttävimpänä mainittakoon Gigantti. Ei voi kuin ihmetellä miksi ihmiset käyvät siellä. Myyjille pitää suunnilleen virittää ansoja käytäville jos haluaa saada yhdenkään niistä kommunikaatioetäisyydelle itsestään ja tavaroiden laatu on suorastaan surullista. Kaikin puolin kammottava paikka ja aina liian vähän myyjiä. Samaa voisi ainakin Turussa sanoa Akateemisesta kirjakaupasta. Muutamaa mukavaa myyjää lukuunottamatta tiskin takana on kummallisia korppikotkia, joille asiakaspalvelu on täysin tuntematon käsite.

Sitten yhtenä turkulaisena ilmiönä on keskustassa sijaitseva Lähimmäinen. Pieni ns. jeesus-kirpputori, jossa en ole muistaakseni koskaan nähnyt mukavaa myyjää. Palvelu aina tylyä ja suorastaan vihaista.

Varoitan myös taidegallerioista. Niihin ei kannata mennä jos on alle 45-vuotias. Erityisesti Turun linnankadulla sijaitsevassa Galleria Galileissa nuoria mulkoillaan kuin ruttoa. Poikkesin joskus ihastelemaan muutamaa maalausta, ja hyvä ettei minua luudan kanssa häädetty ulos. Syy tähän on yhä tuntematon. Ilmeisesti olen niin nuori, ettei minua pidetä potentiaalisena asiakkaana, joten hus pois mokoma viemästä Parempien Ihmisten hengitysilmaa.

Kiinalais- japanilainen ravintola Kyoto Linnankadulla Turussa. Ruoka on aivan kammottavaa, palvelu ala-arvoista ja oikeastaan missään ei ole mitään kehuttavaa. Hirvein ravintolakokemukseni ikinä. Älkää missään nimessä menkö tuonne syömään.

Mutta sitten niihin kehuihin:
K-Extra Pippuri Kiinamyllynkadulla. Pienen pieni kauppa, josta tulee yliopistolla pyöriessä toisinaan haettua välipalaa. Täällä on töissä maailman sympaattisin nuori nainen. Aina hymyileväinen, iloinen ja todella avulias ja kohtelias. Monta kertaa pitänyt erikseen jättää palautetta siitä, miten hyvää palvelua Pippurista saa.

Rain of Petals on ehdottomasti paras goottirytkynettikauppa josta olen mitään tilannut. Supernopea toimitus ja todella laadukasta tavaraa. Loistava ompelujälki.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.09.2010 17:30

Lainaus: Giffirt

Rain of Petals on ehdottomasti paras goottirytkynettikauppa josta olen mitään tilannut. Supernopea toimitus ja todella laadukasta tavaraa. Loistava ompelujälki.

Hyvä tietää, olen meinaan aikeissa ens tilistä tilailla täältä yhden hamoisen.. Hyvä tietää että positiivisia kokemuksia siis löytyy Anteeksi OT(?)
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • • Muokkasi: Dineara
  • Lähetetty: 09.09.2010 08:52

Lainaus: Giffirt

Kiinalais- japanilainen ravintola Kyoto Linnankadulla Turussa. Ruoka on aivan kammottavaa, palvelu ala-arvoista ja oikeastaan missään ei ole mitään kehuttavaa. Hirvein ravintolakokemukseni ikinä. Älkää missään nimessä menkö tuonne syömään.

Onko se vielä pystyssä? o.O Ihme juttu. Joskus vuosi sitten kesällä kävin kaverin kanssa siellä syömässä, ja se on taatusti kammottavin kiinalainen, missä olen ikinä käynyt. Tarjoilija ei osannut sanaakaan suomea, sisustus oli vähän... mielenkiintoinen, astiat likaisia ja ruoka totaalisen mautonta. Ja henkilökohtaisesti en kyllä suosi lämmintä kurkkua kiinalaisissa ruoissa, se kun ei sovi mihinkään ja maistuu aivan karmealle. Palvelusta annettakoon armopiste, kovasti kyllä yrittivät. Mutta se ei ihan riittänyt kyllä.

Ja JoyBoots-valitukset ymmärrän hyvin, muuten kyllä olen saanut ihan hyvää palvelua siellä, mutta kengät leviävät, no, jalkoihin ja joskus tilasin jalkineet sovitettavaksi, mutten koskaan saanut ilmoitusta, että olisivat saapuneet myymälään. Muutaman epäonnisen (alennusmyynti)ostoksen jälkeen päätin ostaa poponi suosiolla muualta, turhan kalliiksi tulee huonon laadun ostaminen parin kuukauden välein.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.09.2010 14:15

Lainaus: Mina

Hyvä tietää, olen meinaan aikeissa ens tilistä tilailla täältä yhden hamoisen.. Hyvä tietää että positiivisia kokemuksia siis löytyy

Joo, suosittelen kyllä. Muutamasta paikasta on tullut tilattua, tähän mennessä laadukkainta tavaraa saanut Rain of Petalsilta.

Lainaus: Dineara

Onko se vielä pystyssä? o.O

Hankkivat ihan uuden sisutuksen ja mainostarratkin! Ei siellä kyllä kukaan juuri käy, joten kaipa se tuosta kuolee ennen pitkää. On kyllä kammottava paikka.

Lainaus: Dineara

Palvelusta annettakoon armopiste, kovasti kyllä yrittivät. Mutta se ei ihan riittänyt kyllä.

Minulta ei heru pisteitä edes siihen. Tarjoilijana oli parikymppinen likka, jolla oli tissipaita ja miniminishortsit. Okei, oli hellepäivä, mutta hieman hämmentävä univormu siitä huolimatta. Kaikki ruoka oli joko mautonta tai liian tulista, kaikkea piti pyytää vähintään kahteen kertaan, kun tarjoilija oli aivan omissa maailmoissaan eikä juuri kuunnellut. Tai sitten ei osannut englantiakaan. Luki tiskin takana naistenlehtiä eikä reagoinut juuri mihinkään, ennen kuin marssi tiskille erikseen pyytämään esim. lisää vettä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit