Gootti.net

Kuluttaja-asiainketju; gootti.netin laatuvalvomo!

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.01.2011 20:19
Ei sinun FilthyVictorian tarvitse olla huolissasi ahterisi suuruudesta Noita mittoja kun katsoi niin itsekin joutuisi ottamaan kaksi kokoa normaalia suuremmat Masentavaa tuollainen...
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.01.2011 22:40

Lainaus: SuZiC

Ei sinun FilthyVictorian tarvitse olla huolissasi ahterisi suuruudesta Noita mittoja kun katsoi niin itsekin joutuisi ottamaan kaksi kokoa normaalia suuremmat Masentavaa tuollainen...

No hyvä... Aikamoiset keiju mitat nuo tosiaan. Jotenki aina kun olen tilannut jotain backstreetiltä niin aina on ollut jotain häikkää. Joko tuotetta ei enään olekkaan, tai väärä koko jne..
Kirjoittanut: MrChaos (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: MrChaos
  • Lähetetty: 18.01.2011 16:40
Päivää vaan kaikille.
Tilasin 14.1 Hazard Shopista Bat Attackin paidan ja housut ja tilaukseni oli tähän päivään saakka "Odottaa käsittelyä" tilassa ja samalla löysin tämän ketjun. Alkoi jo valmiiksi vituttamaan koska olin maksanut yli 100€ etukäteen. Löysin Googlettamalla numeron kyseiseen puljuun ja tiedustelin tilaukseni perään, Bat Attackin vaatteita tulee kuulemma kun tulee ja osa viime Heinäkuussa tilatuista kamoista tuli vasta Joulukuussa, eivät kuulemma hirveämmin ilmoittele mitä paketin mukana on tulossa.
Perun tilaukseni ja pyysin rahat takaisin mahdollisimman pian, katotaan tulevatko.
Tällä kertaa hätäily kannatti =)
Monen verkkokaupan soisi ottavan mallia esim Varustelekasta jossa tuotteiden varastosaldo päivittyy jatkuvasti.
Jos jollakulla toisella on ongelmia Hazard Shopin kanssa niin kannattaa soittaa numeroon:
0453129266. Viesteihin kun ovat huonoja vastaamaan.
Ilmoittelen miten asia etenee.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.01.2011 16:48
Saapas nähdä, miten käy. Tilasin perjantaina (14.1) X-trax:lta housut ja paidan. No, ensin sieltä tuli sähköposti, että ei ole varastossa ja et menee ainakin 3-4 viikkoo, ennen ku tulee.. No nyt sit maanantaina tuli viesti, että lähetämme pakettinne. Olin välissä jo perunut paketin, ja silti laittoivat tulemaan. Nyt sitten jännän äärellä tässä odotan, että mitä sieltä tulee. Takaisin lähtee, jos ei laatu ja koot eikä liioin tilattu tavarakaan vastaa odotuksiani.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2011 18:20
Mua harmittaa vieläki se, että menin ostamaan Back Streetista mustan huulipunan. Se oli sellaista läpikuultavaa ja vähä ku siihe koski ni se oli jo heti lähteny pois.

Ostin sitten parin viikon päästä tuon harmittelun jälkeen Cybershopista mustan huulipunan ja olen ollut todella tyytyväinen, onhan se sentään maskeeraushuulipunaa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.01.2011 20:37

Lainaus: Mortale

Tilasin syyskuussa sieltä pari tuotetta ja edelleen odotan.. Ovat kyllä kyselyihini vastanneet ja juuri viime viikolla lupasivat, että saan ehkä jouluksi kyseiset tavarat, mutta vähän heikolta näytää. Onneksi tilasin laskulla, joten en ole maksanut mitään etukäteen.
Minulle sanottiin, että juuri minun kokoni hameesta oli loppunut. Ärsyttää vaan mikseivät sitten voineet lähettää sitä toista tavaraa tilauksestani jo etukäteen? Peruisin tilauksen, mutta en ole vastaavaa hametta löytänyt vielä suomesta muista kaupoista.
Alennuksenkin lupasivat. Ei voi väittää etteikö olisi hyvä alennus, kun ei tarvitse maksaa mitään, harmi ettei myöskään saa mitään =D

Jeppistää, ei oo tuotteita näkyny. Pistin joku aika sitte viestiä, että haluun perua tilauksen, mutta tilaushistoriassa lukee edelleen "tilausta käsitellään"..
Noh aivan sama. Olen nykyään epäileväinen monen nettiputiikin suhteen, joten tykkään tilata laskulla, kun tuote täytyy maksaa vasta sitten, kun se oikeasti on kädessä. Mieluummin maksan joissain paikoissa sit sen pari euroa lisää laskutuslisää (joissain sellainen on) kuin että alan kinuamaan rahojani takaisin.

Nyt ihmettelen bookplus.fin tilausta, kun tilasin sieltä 9 kirjaa ja tänään hain matkahuollosta yhden ja kaikkialla lukee, että jälkitoimituksessa on 4 kirjaa. Eli mihin ne yhdet neljä kirjaa on kadonneet? Voi toki olla, että ovat matkalla juur, mutta en tier. Sen näkkee.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2011 12:01

Lainaus: Sennay

Saapas nähdä, miten käy. Tilasin perjantaina (14.1) X-trax:lta housut ja paidan. No, ensin sieltä tuli sähköposti, että ei ole varastossa ja et menee ainakin 3-4 viikkoo, ennen ku tulee.. No nyt sit maanantaina tuli viesti, että lähetämme pakettinne. Olin välissä jo perunut paketin, ja silti laittoivat tulemaan. Nyt sitten jännän äärellä tässä odotan, että mitä sieltä tulee.

Itse en ole ko. puljusta koskaan mitään tilannut, mutta muistelisin jossakin goottivaatekauppoja käsittelevässä ketjussa useammankin foorumilaisen olleen pettyneitä kyseiseen lafkaan. Muun muassa luvattua pitempien toimitusaikojen takia. Toivottavasti sinulle ei käy näin, mutta näin muistelen lukeneeni.

Koska omia kehuja tahi kitinöitä ei nyt ole aiheeseen liittyen tähän saumaan, niin voisin vain todeta, että yleensä tilaan vain sellaisista nettikaupoista, joista tutut ovat tilanneet ja kaikki on sujunut hyvin. Tähän asti ollut ihan toimiva taktiikka.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.01.2011 15:13

Lainaus: FilthyVictorian

No hyvä... Aikamoiset keiju mitat nuo tosiaan. Jotenki aina kun olen tilannut jotain backstreetiltä niin aina on ollut jotain häikkää. Joko tuotetta ei enään olekkaan, tai väärä koko jne..

Minulla on kanssa vähän samanlaisia kokemuksia kys. kaupasta. En ole tilannut kuin kahdesti, ja ensimmäisellä kerralla tuli korsetti josta puuttui yhdestä luukujasta luu, ja seuraavalla tilaamani s kokoinen mekko olikin yllättäen loppunut niin sain m koon tilalle.
Noh, ehkä kolmaskerta toden sanoo, sitten kun löydän sieltä jotain mieluista :'D
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.01.2011 17:19

Lainaus: P-M

Itse en ole ko. puljusta koskaan mitään tilannut, mutta muistelisin jossakin goottivaatekauppoja käsittelevässä ketjussa useammankin foorumilaisen olleen pettyneitä kyseiseen lafkaan. Muun muassa luvattua pitempien toimitusaikojen takia.

Joo itse olen myös lukenut noita negatiivisiä kommentteja, joten juuri siksi saa nyt sitten jännittää, että mitä sieltä oikein tulee.. Onneksi voin palauttaa tavarat, jos ei miellytä, vaikka on siinäkin se oma vaivansa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2011 09:19

Lainaus: SyllaBoreal

Lainaus: FilthyVictorian

Minulla on kanssa vähän samanlaisia kokemuksia kys. kaupasta. En ole tilannut kuin kahdesti, ja ensimmäisellä kerralla tuli korsetti josta puuttui yhdestä luukujasta luu, ja seuraavalla tilaamani s kokoinen mekko olikin yllättäen loppunut niin sain m koon tilalle.

Jännä, mulla taas ei oo ollu ongelmia. Tai no nyt ku just viime tai toissa viikolla tilasin niin tuli spostia et yks huivi oli loppunu mut vaihdoin väriä ni se sopi sillä. Toki en oo saanu viel sitä pakettia, et en tiedä mitä sieltä ilmestyy. Aiemmin kyllä on menny ihan oikein tilaukset =)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit