Gootti.net

Kuluttaja-asiainketju; gootti.netin laatuvalvomo!

Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.09.2010 16:55
Ah, kuulostaa hurmaavalta. Ymmärtäähän tuon, minä kävin siellä syömässä silloin, kun se oli ihan vastikään Linnankadulle ilmaantunut, joten luultavasti yrittivät kovasti skarpata ja panostaa palveluun vielä siinä vaiheessa. Ei sillä, että se olisi mitenkään hyvää ollut, ja huono palveluhan on kuitenkin se, mikä kaikista eniten saa ihmiset vaihtamaan kulutustottumuksiaan. No, onneksi Turusta löytyy ihan siedettäviäkin aasialaisia ravintoloita.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2010 15:15
paita paita2
lip

Noiden kolmen paidan kanssa itsellä käynyt niin, että printit on kuluneet pois. Harmittaa ihan suunnattomasti Cyberdogin paidat oon pessy käsin, mutta hopea väri on kulunut pois. Myös Lipin paidan olen käsin pessyt.
Onko muilla näistä kokemusta?

Eniten tarvitsisin vinkkiä miten saisin hopean värin takaisin. Eli mikä tuohon Cyberdogin paidan muovikohtaan tarttuisi. Tietysti joku hopeatussi joo, mutta pitäisi saada tasaista jälkeä. harmittaa niin paljon tuo värin katoaminen ainakin tuossa kukkapaidassa Entä mikä väri olisi hyvä tuohon lipin paitaan?
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2010 16:20

Lainaus: Giffirt

Kyoto Linnankadulla Turussa

Olisikohan tuo missä mieheni kävi syömässä kaverinsa kanssa krapula-päivällisen joskus vuonna nakki (ennen kun tapasimme). Kuulemma aika ala-arvoinen, seisovasta pöydästä ruoka loppu, ei ilmoitettu missään ja vaati vielä maksua etu käteen.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2010 16:24
Tiedänpähän välttää tota Kyotoa
Kiinanmyllynkadun K-Extra turussa on kyllä kieltämättä mukava pikkukauppa. Hämeenkadun salessa on kyllä yksi vallan myrtsi myyjä, mutta sekös vasta onkin hyvä syy piinata mörökölliä hymyilemällä oooooiiiikeeein leveesti.
Turun Cybershopissa oon saanu tosi ystävällistä palvelua.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2010 17:24
Turussa aika monessa kaupassa, jossa oon käyny normikuteissa, oon saanut hyvää palvelua. Ainoastaan sitten Raision puollela Keskusautohallissa sain maailman pskinta palvelua ja toinen on Jyrkkälän R-kioskilla myyjänä toiminut vanhempi nainen geelikynsillään. -.-

Cyberissä itekkin tykkään käydä, ostamassa kuituja jne. Rock gootissa oli kanssa mukava myyjä. Ja kauppahalli

Okei, hieman kritiikkiä vaatteista: EMP:llä myytävät! Ainakin itselleni käynyt niin että vaikka kuinka olisi L/XL.vaatteita niin jotenkin tuntuu pienemmältä. Ja kutistuu pesussa vaikka kuinka pesis käsin ja venyttäis -.-
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 05.10.2010 22:00

Lainaus: Jasmine

Okei, hieman kritiikkiä vaatteista: EMP:llä myytävät! Ainakin itselleni käynyt niin että vaikka kuinka olisi L/XL.vaatteita niin jotenkin tuntuu pienemmältä. Ja kutistuu pesussa vaikka kuinka pesis käsin ja venyttäis -.-

Oho, itsellä päinvastaista kokemusta. Omalla kohdallani vaatteet ovat olleet odotettua isompia. Ei se normaalia ole jos meikäläisen päällä M-koko roikkuu, kun normaalisti pitää L valita.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.10.2010 22:17

Lainaus: Jasmine

EMP:llä myytävät!

Myyvät useampaa merkkiä, joilla on luonnollisesti omat mittataulukot. Minkämerkkistä tilasit? Sama kysymys toki Giffirtillekin - olisi hyvä tietää..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2010 22:50

Lainaus: Layil

Noiden kolmen paidan kanssa itsellä käynyt niin, että printit on kuluneet pois.

Mulla on tuo Lipin paita, mustalla printillä tosin, ja ihan hyvänä säilynyt pesusta huolimatta. Taitaa olla maanantaikappale sulla- Kannattaa käydä kyselemässä väreistä askartelukaupoissa, ne tietävät kaikesta kaiken, jos siis ovat hyviä askartelukauppiaita.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2010 08:48

Lainaus: DeadlyNightshade

Myyvät useampaa merkkiä, joilla on luonnollisesti omat mittataulukot. Minkämerkkistä tilasit? Sama kysymys toki Giffirtillekin - olisi hyvä tietää..

Yllättäen Queen of Darknessin mekko oli aika väljä, vaikka aiemmin olen kuullut niillä olevan pientä mittataulukkoa. Ja sitten oli tämä, josta on näköjään palautettakin annettu jo noista kokoluokituksista: URL

Nuo muiden asiakkaiden kommentit on kullanarvoisia, mutta niitä ei valitettavasti kaikista vaatteista löydy.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2010 09:16

Lainaus: Giffirt

Ja sitten oli tämä, josta on näköjään palautettakin annettu jo noista kokoluokituksista: URL

Mulla on tuo kyseinen paita, S-koossa rinnanympärys venyttämättä on 80 cm, ja tuo kangas venyy aika lailla, on kuitenkin yllättävänkin napakkaa neulosta. Ainakin mun mielestä toi mitta vastaa ihan kohtuullisesti S-kokoa... En sitten tiedä onko tuohon kokoluokitukseen tullut muutoksia, tuo mun paita on ostettu vuosi tai kaksi sitten.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit