Gootti.net

Kengät (3)

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.05.2010 21:39
Mistä saa kivoja korkkareita kokoa 35? JA mistä te muut pienijalkaiset ostatte kenkänne?
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2010 17:29
Oletko kattsonut Blackgroupin sivuilta?? Mullakin on hyvin pieni jalka myöskin, koko 36 ja niitä olen löytänyt ainakin ja ainakin joissakin malleissa nähnyt kokoa 35.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2010 20:09
Nyt tarvitaan pikasta apua! Konffis olisi kesäkuun puolessa välissä ja sopivat kengät vielä tyystin hukassa. Mistä voisi löytää kirkkaanpunaisia, ei piikkikorkoisia kenkiä. Pitäisi olla postiennakko maksutapana. Kiitos, jos joku auttaa.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2010 12:22
Nämä kesäkengät pitäisi tilata tästä jahka palkkapäivä saapuu. Väristä en ole vielä varma, joko tuo klassinen mustavalkoinen tai ihan vain musta. Sitten pitäisi vielä päättää varrellisen ja varrettoman välillä. Mitä sanovat gootit?
Ethical Wares
Samalta kauppiaalta pitäisi vielä hankkia seuraavat skeneilykengiksi:
Respect
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2010 14:28

Lainaus: Ratpick

päättää varrellisen ja varrettoman välillä

Ehdottomasti varrelliset, varrettomat ovat ...
Musta vois olla vähän gootimpi kuin klassinen mutta aika yleinen mustavalkoinen.

Itse lähden hakemaan nyt postista tällaiset.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.05.2010 11:09

Lainaus: DeadlyNightshade

Pleaser vai Pennangalan?

Tätä kysymystä mietin ja toivon kokemuksia.

Riippuu ihan millaisia kenkiä haet, mutta platformeissa ihan ehdottomasti Pennangalan. Maksavat perkeleesti, mutta ovatpa ainakin kunnolla tehdyt ja aitoa nahkaa. Mutta ns. peruskorkkareita ei tuo Pennan tee vissiin ollenkaan, eli niillä on ne miun mielestä hirveet tolppakorkojutut, yöks..
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.05.2010 15:22

Lainaus: Mina

Pleaser vai Pennangalan?

Pennangalan vai NewRock?...Molemmat ovat todella hyviä ja kestäviä kengiä

Asiasta kolmanteen.Tietääkö kukaan teistä tämmöisestä kengä merkistä kuin El-Dantes???
Haluttais vaan saada mielipiteitänne kyseisestä kengästä.Onko kestävä Jne..?

Minä kiitän....
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.05.2010 21:24
Oon opetellu koroilla kävelemään vasta suhteellisen myöhään, vasta viime talvena sain kahet noin. 5-7 cm korolla varustetut saappaat. Nyt kesäks haluisin jotkut nätit korkokengät. Se vaan on helpommin sanottu kun tehty, äiti on sen verran rasittava näissä asioissaEi vaan jaksais tapella aina kaikesta.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.05.2010 15:51
Juhannuksen jälkeen juoksen alennusmyynteihin etsimään itselleni uusia saapikkaita, mutta tällä hetkellä tarvitsisin uudet ballerinat. Korkoahan niissä ei ole p*skankaan vertaa, mutta minkäs sille mahtaa, kun mokomat ovat niin mukavat jaloissa ja kätevät laittaa jalkoihin kauppareissuja varten.

Onneksi näin kesällä käteen jää aina hitusen enemmän rahaa kuin mitä lukukauden aikana. Ei tarvitse sitten ensi kuussa maksaa pikkuhiluilla kaupassa vaikka muutamat uudet kengät ostankin.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.05.2010 19:33
Haluan kenkiä!

Onko mulla vaativa maku vai miksi mielestäni kaupat ovat täynnä pa.skatossuja. Viimeksi löysin siedettävät kengät Biancosta.

Tosin ok-näköisiä näin Spirit Storessa, mutta se HINTA. En maksa 60 euroa peruskorkkareista .:\
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit