Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.05.2010 20:06

Lainaus: Necroerotica

Onko mulla vaativa maku vai miksi mielestäni kaupat ovat täynnä pa.skatossuja.

En tiedä. Mutta asiahan selevä että kun aletaan massoille tekemään tuotteita on ne sitten kenkiä, vaatetta tai mitä tahansa niin laatua pitää laskea jotta hinta saadaan pysymään alhaisena. Ja alhainen hintahan johtuu siitä että tavaihmiset haluavat niitä ostaa. En minä usko että kovin moni rivi-immeinen pistää esim 300 euroa vain ihan tavallisiin käyttökenkiin.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2010 08:28

Lainaus: Necroerotica

Onko mulla vaativa maku vai miksi mielestäni kaupat ovat täynnä pa.skatossuja. Viimeksi löysin siedettävät kengät Biancosta.

Bianco on ystävä.. Itse ostin viimeksi Pleaserin Kiss-280 korkkarit ns. peruskorkkareiksi. Ehanat ovat Vaikka ovatkin Pleaser-laatua, mutta kuitenkin. Mietin että pitäisiköhän ne viedä suutarille heti, jotta tämä laittaisi ne korot kunnolla kiinni? Ei hajois heti.. Ja ns. normikenkäkaupasta viimeksi tarttui mukaan ClickShoesista Blancon sandaletit.

Jotenkin tyhmä kun nykyään kengissä ei ole kunnon korkoa. Sellasilla saamarin pikkukoroilla osaa kävellä, pitää olla korkoa!! Miulla on yhdet kengät joissa on 10,5cm korkoa, ja kävely on vähän niin ja näin kun tuntuu niin hassulta ettei ole enempää korkoa.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2010 18:33

Lainaus: Mina

Jotenkin tyhmä kun nykyään kengissä ei ole kunnon korkoa. Sellasilla saamarin pikkukoroilla osaa kävellä, pitää olla korkoa!! Miulla on yhdet kengät joissa on 10,5cm korkoa, ja kävely on vähän niin ja näin kun tuntuu niin hassulta ettei ole enempää korkoa.

No, hanki kengät jossa 6" stilettikorot ilman platformia. Niissä on sitten ainaki tarpeeksi korkoa vaativaankin makuun 6 inch heels forever!
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2010 19:16
Koska maiharini ovat viettäneet viimeiset päivänsä, tänään lupasin ostaa itselleni mukavat, simppelit kävelykengät joita voisin pitää mm. työmatkoilla. Sellaiset juuri löysinkin:

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2010 22:42
Kenkäkaupoissa vierailu on yhtä sa.atanaa...kun löydän siedettävän näköiset kengät, niitä ei olekaan kuin p.askanruskeana yms. vastaavaa. Tänään kiertelin Biancon, DinSkon, ClickShoesin ja Andiamon, enkä ostanut yhtään paria. : \
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2010 10:04
Kävin eilen Varustelekassa sovittamassa maihareita, mukaan lähti laakista Mil-Tecin valmistamat 14-reikäiset Invaderit. (Huomasin kyllä, että Jenaldo myi täällä 20-reikäisiä, mutta koko on liian suuri minulle.) Hitto, en enää koskaan osta mitään muita, todella hyvät jalassa ja kohtuuhintaiset. Hyvännäköisetkin, kun on hieman tavallista pidempi varsi. Jos vielä pitkävartiset hankin, ostan toiset Undergroundin Slayerit nykyisten hajoamispisteessä olevien tilalle.

Varusteleka ei selvästikään ole naisille suunnattu kauppa... se ramppi mikä kauppaan johtaa on kuolemaksi stilettikoroilla varustetulle asiakkaalle. Ylöspäin vielä menee, mutta alaspäin sai miehekkeeni auttaa! Sankarini.
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.06.2010 16:27
Oli suorastaan lottovoitto kun törmäsin tuossa jokunen aika sitten huutonetissä Demonia Torment 804 saappaisiin, joita olen etsinyt oikeasti ikuisuuden. Hintaa tosin oli hieman, mutta eipä tuo itseäni haitannut lainkaan.
Kotiinhan ne sieltä lähtivät ja nyt on päässyt jo muutaman kerran niitä käyttämään. Erittäin mukavilta tuntuvat kyllä jalassa!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2010 21:11
Jesh. Kirpparilta löytyi peräti kahdet kivat kengät. Yhteensä 16e!
Kirjoittanut: hourglass (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.06.2010 18:32
Mitä mieltä olette jos 176-senttinen laittaa kengät, joissa on parin sentin platform ja 11 sentin korko? Tunnen itseni vähän turhan pitkäksi, mutta kun ei meinaa hienoja matalia kenkiä löytyä.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.06.2010 19:07
Oon 174cm pitkä ja aina välillä tulee käytettyä yli 10cm korkoja... Eipä tuo haittaa. Peruskengissä sit yleensä vaan 5cm, joka on ihan sopiva määrä. Totta tuo, ettei hyvännäköisiä matalakorkoisia kenkiä oikein löydy, pitää tyytyä perusmaihareihin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit