Gootti.net

Goottijoululahjat?

Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.12.2008 19:54
Oi, sain kaikkea ihanaa
-2 paria Taika-kuppeja, Taika-kulhon ja Taika teekupin ja pari akvamariinin sinistä juomalasia
-Alchemyn kaulakorun, korvakorun
-pari muuta korua; satiininauhassa olevan riipuksen ja sellaisen kivan rannekorun
-hämähäkin verkoilla kuvioidut sukat
-kahdet kynsikkäät: valkomusta-raidalliset joissa on söpöt rusetit ja liilamusta-raidalliset
-aivan übergootin HAISULI-pyyhkeen

Muut lahjani eivät sitten taida olla erityisen gootteja, mutta kivoja silti
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2008 20:25
Oih sain kasipallo ketjun housujeni kanssa, mitä olen toivonut kauan.. rakas avomieheni sen sitten minulle joululahjaksi antoi oi ja niin suklaata! sitten sain Euphoricalta kaikkea mukavaa ja Hellsinkishopista
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 25.12.2008 21:48

Lainaus: Layil

hello kittyä
Minä sain Hello Kitty -alushousut lahjaksi. Ihanat. Mitään varsinaisesti goottimaista en tainnut saada, ellei mustia sukkahousuja, leffalippuja ja sinistä kynttilää lasketa.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 25.12.2008 22:06
sain jamie oliverin paistinpannun! ja guitar hero world tourin kaikkine herkkuineen: rummut kitara ja mikrofoni
pitkiä kalsareita tuli muutamat ja sukkia tuli iso kasa (mustia kaikki) messiin mahtui vielä Axepurkki ja Axe suihkugeeli.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Vampira_666
  • Lähetetty: 26.12.2008 15:36
Sain:
-PS3:sen
-Metal gear solid 4:guns of the patriots-pelin!!! (melkein itkin onnesta kun sain pelin käsiini)
-Walkmanin mp3 soitin
-Lahjakortti
-Sähköhammas harja
-Pari Dvd:tä(dark knight ja Die hard 4.0)
-Pöytälamppu
-Emilie autumnin cd,Opheliac. ja Stolen Babiesin cd,there be squables ahead

Tuli parhaat joululahjat ikinä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.12.2008 18:31
No tänä vuonna tuo parhain lahja oli ehdottomasti Uusi Digikamera
Sitten sain todella hienoja käsillä tehtyjä / maalattuja lasisia kynttilöitä. Aivan ihanilla, voisiko sanoa goottityylisillä kuvioilla koristeltuja. Musta hopea värein. Lisäksi tuli yleishyödyllistä kamaa, kuten vedenkeitin ja sukkaa ja lakanaa ja lapasta.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.12.2009 18:26
Voisin korkata tämän ketjun tältä vuodelta, sillä jotain lahjoja on jo availtu. Vietin ensin jouluaattoa isäni luona jo maanantaina ja sitten vielä eilen ystävien kanssa, huomenna siis vuorossa kolmas Tällaista löytyi paketeista:
- Iittalan Taika-astiastoa taas tänäkin vuonna: 2 kulhoa, 1 leipälautasen ja 2 ruokalautasta
- Iittalan akvamariinin sinisiä juomalaseja 2 kpl
- Watchmen -elokuva
- aivan upea keltti-henkinen kaulakoru
- hopeinen korusetti (kaulakoru+korvikset) tummilla koristekristalleilla
- lahjakortti
Lissää odotellessa
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.12.2009 23:02
Minäkin olen saanut jo muutamia lahjoja ystäviltäni sekä perheenjäseniltäni, myös kampaajani ja pari muuta tuttua ovat antaneet minulle lahjat.

Suurin ilonaiheeni tämän joulun lahjoista oli uusi kannettava tietokone, jonka minulle maksoivat yhdessä isäni, kaksi tätiäni ja isoäitini. Täytyy kyllä häveten myöntää, että havahduin vasta nyt siihen, kuinka anteliaita he ovat, sillä olen viime vuosina saanut heiltä tuon kannettavan lisäksi yli 300 euron arvoisen kameran ja ompelukoneen, enkä olisi ikimaailmassa saanut säästettyä riittävästi rahaa kyetäkseni ostamaan mitään näistä itse!
Lisäksi isäni osti minulle 16GB:n muistitikun jotta saan siirrettyä kaikki tiedostot tältä vanhalta koneelta uudelle läppärille.

Ystäviltäni olen saanut elokuvaliput sekä ihanan Kölninvesisetin, jossa on Kölninvedeltä tuoksuva suihkugeeli ja sitten itse Kölninvesipullo. Myös sisareni muisti minua Marc Jacobsin Lola -tuoksulla (jota en tosin saa kuin vasta huomenna, mutta tiedän lahjani jo nyt, sillä olimme sopineet jo syksyllä ostavamme toisillemme haluamamme hajuvedet, niin ei tule turhaa lahjastressiä). Toinen sisareni osti minulle Stephenie Meyerin Aamunkoi -kirjan (tätäkään en saa ennen kuin vasta joulupäivänä, mutta olin vartavasten pyytänyt häneltä tätä kirjaa, ja hän sen sanoi sitten ostaneensa).

Muilta tuttaviltani olen saanut Wellan hiustenhoitotuotteita sekä Body Shopin tuotteita, myös lahjakortti Suomalaiseen Kirjakauppaan tuli eräältä.
Tavallaan tunnen oloni aika kauheaksi ihmiseksi, kun jopa kampaajani muistaa minua joululahjalla, mutta minulla ei ole lahjaa edes kaikille tärkeille ihmisille, kuten veljelleni.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.12.2009 23:30
Mikäs hiton lahjojen saanti päivä se 23 on? O.o No joo, sain minäkin mieheltäni vähän ajoissa lahjan kun joudumme varsinaisen joulupäivän erossa viettämään.
Gootikkaita joululahjoja on tähän mennessä kaksi bongattu Pitsi paita ja Sopor aeternuksen levy
Päivittelen sitten huomenissa statusta mitä mahtaa pukki tuoda
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.12.2009 00:55
Minäkin ihmettelen sitä, miten ihmiset ovat avanneet lahjoja jo nyt. O___o Sain minäkin miehekkeeltäni lahjan eilen, koska emme ole aattona yhdessä, mutta laitoin sen ns. pukin konttiin ja avaan vasta huomisiltana!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit