Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottijoululahjat?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2006 13:03
No, mitäs goottinetin tytöt ja pojat saivat joulupukilta? Tuliko Korvatunturilta goottityylisiä lahjoja vai niitä iänikuisia villasukkia ja konvehtirasioita?

Minä sain oikein mieluisia lahjoja: lahjakortin Backstreetiin, Kalevala Korun upeat korvikset ja mustan satiinisen aamutakin. Ja esijoululahjaksi miehekkeeltäni kauan himoitsemani pleikkaripelin.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.12.2006 13:10
Mie sain kundikaverilta Kalevala Korun korvikset... taitanee tietää makuni ihan kivasti. Sit sain ihan vitsinä anoppiehdokkaalta vaaleanpunaiset yövaatteet.. housuista löytyy ainakin miljoona sydäntä. Hrr. Sen oli kuulemma ihan piruuttaan ostettava ne mulle ku kuljen muuten niin mustissa vaatteissa.

Muita joululajoja odottelen vielä tässä.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.12.2006 13:14
Meille tulee pukki vasta ensi yönä, pakettien kimppuun käymme huomisaamuna kello viisi
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 24.12.2006 13:20
Mä avaan omani vasta illalla, kun sisko ja kummitädit ja mummot ja kaikki on täällä todistamassa sitä suurta tapahtumaa. Mutta onnekseni jo tiedän mitä saan joululahjaksi: pari HIMin julkasuu, hopeainen kynttelikkö (nams) ja siihen punaset kynttilät (koska ei ollu mustia, lahjan antaja kerto) ja ja....No kaverilta sain sellaset jättijulisteen, missä on mustalla taustalla leopardi ja paljon suklaata. Mutta muuta en tiedä mitä saan...

Pitää muuten sanoa että annoin yhdelle kaverille sellasen suitsukesysteemin, jossa on oopiumia xD. Ei se kyllä mitään oikeeta oopiumii ole (tai mistäs sitä ikinä tietää...;D)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2006 13:35
Lauratar: miten, siis miten pystytte kampeamaan itsenne ylös kello viisi? Edes niiden joululahjojen takia?

T.nimim. ei niin aamuihminen...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.12.2006 15:14
Mitkä **tun joululahjat? Täällä mä kökötän yksin himassa ja nautin punaviiniä. Vähänkö goottii. Systerin kanssa just riitelin joulun kunniaksi puhelimessa ja silleen. Melkein harmittaa, mutta vain melkein!
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.12.2006 16:03
Lainaus: Ximmo Mitkä **tun joululahjat?

Minä ostin itse itselleni lahjat, niinpä saan toivomani cd:t
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2006 17:30
3 cd-levyä, 2 dvd boxia, kalenteri ensi vuodelle, suklaata, lahjakortteja, rahaa ja kavereilta jotain suihkugeeliä (inhoan!) ja miespelikortit haha.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.12.2006 17:50
vuolukivestä tehty kynttilähärdelli, 2 pulloa viskiä (nam), 5 suklaalevyä, pelastusliivit(?) ja kirjallisuutta.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.12.2006 18:14
Mä sain vaaleansinisen Ice Bat-pehmolelun tyylikkään (öh) värisessä pahviarkussa . Kaverilla taas ollut hauskaa. Ja arkunmallisen korurasian ja tollasenpuisen vähän pienemmän krumeluurin boksin. Osa lahjoista ei ole vielä edes saapunut, mutta kyllä mä olen sukulaisiltanikin saanut ihan hyviäkin lahjoja, ainakin viime jouluna. Sitä ennen ne olivat sitä perinteistä 'vaalenpunainen flanellinen nallekuvioitu pyjama'-osastoa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit