Gootti.net

Goottijoululahjat?

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2009 01:17
Mitä nyt omassa tapauksessani, jouduin antamaan/ avaamaan muruni kanssa joululahjat jo vähän aikaa sitten, koska hän lähti espanjaan jouluksi/uudeksi vuodeksi ja haluttiin siitä sitten olla paikalla kun toinen saa lahjansa auki.
Ja toinen tapaus on se että jotkut ei vain jaksa paketoida lahjojansa ja ne näkee sitten heti kun ne saa :/
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.12.2009 11:04

Lainaus: Vampiric_

jotkut ei vain jaksa paketoida lahjojansa

Minä en osaa. Perhe on aina arvannut, mitkä paketit ovat minulta, koska paperi on niin onnettomasti räpelletty lahjan päälle. Inhoan paketointia. Ratkaisin asian laittamalla lahjat kauniisiin paperikasseihin. Kyllä lahja jotenkin pitää olla paketissa, yllätys ja jännitys on osa lahjaa!
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.12.2009 12:56
^Vähän sama ongelma, tänä vuonna antamani lahjat olivat vielä niin käsittämättömän muotoisissa paketeissa (jo) ostettaessa, että paketointi vaikeutui entisestään. Jonkun suorakulmion kääräiseminen paperiin ehkä vielä menee, mutta kun paperiin pitäisi saada suorien kulmien lisäksi kaaria ja ties mitä kupuja ja syvennyksiä, lopputuloksesta tulee vain ruma. Edes läjä narua ei pelasta tilannetta.

Tiedän jo pari lahjaa etukäteen (kännykkä, turkoosi eyeliner, verkkosukkikset..), mutta en tietenkään ole niitä vielä avannut. Vasta illalla rupean repimään papereita auki koirani suosiollisella avustuksella.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.12.2009 12:57

Lainaus: Vampiric_

Ja toinen tapaus on se että jotkut ei vain jaksa paketoida lahjojansa ja ne näkee sitten heti kun ne saa :/

Minä taas olen niin onneton ostamaan lahjoja, että teen aina superhuolitellun paketin! Saatan käyttää viittäkin eriväristä lahjanauhaa, rusetteja ja lahjapaperin pitää aina olla jotenkin erityistä. Tänä vuonna ostin hopean ja pronssin sävyisiä papereita, jossa on hieman barokki-tyylisiä ornamentteja mustalla ja kultaisella [Tiimarista löytyy], ja käytin väreihin sopivia lahjanaruja.
Toisaalta, hieno paketti nostaa odotukset lahjasta korkealle... Voi itku.

Minä olen saanut jo joitain lahjoja pitkin joulukuuta, koska myös synttärini on joulukuussa ja saan usein yhdistettyjä joulu- ja synttärilahjoja. Olen saanut jo ihanan käsinkudotun huivin sekä sake-astiaston. Mitäköhän muuta paketeista paljastuu...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.12.2009 14:32
Iiriva & SyllaBoreal

Lahjat, jotka olen saanut jo nyt, eivät olleet ollenkaan paketeissa tai sitten tiesin jo mitä niissä on ja siksi olen avannut (esim. kampaajaltani sain tosiaan noita Wellan tuotteita, jotka suojaavat hiusväriä, ja eilen kun värjäsin hiukseni päätin sitten jo käyttää noita). Ja läppärin kävimme ostamassa jo maanantaina, koska a) Edes elektroniikkakaupat eivät ole auki 24.pvä ja b) Kukaan muu kuin minä perheestämme ei tiedä tietokoneista hölkäsenpöläystä, joten minun oli pakko olla mukana kun lahjaa ostettiin.

Minä en kyllä ymmärrä mitä väliä sillä on avaako ne lahjat 23., 24. vai 25.pvä. Varsinkin kun itse vietän aina kaksi joulua (perhettä asuu niin Lahdessa kuin Tampereellakin, eivätkä he vietä yhteistä joulua, jolloin olen 24.pvä Lahdessa ja 25. tai 26.pvä Tampereella), enkä niin ollen millään voi avata kaikkia lahjoja samana päivänä. No, ehkä olen vain tottunut tähän, että aina on täytynyt tehdä erikoisjärjestelyjä jopa jouluna.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.12.2009 21:27
Täällä käytiin taas availemassa lahjoja lapsuudenkodissa

-Tällainen hajuvesi ja dödö kuoriutui paketista. Pullo on ihan törkeän hieno, mutta tuoksu ei ole kovin ihmeellinen.
-Violetti yöpaita
-Mariskooli
-Muumikulhot, "seikkailu"
-Asiakkaalta tuli China Glazen kynsiä vahvistava lakka
-Toiselta asiakkaalta iso pahvilaatikko täynnä mm. karkkia, kahvia, kynttilöitä...
-Pomo lahjoi minua 90 euron lahjakortilla kauneushoitolaan
-Mies osti 700 grammaa suklaata o_o

Veljien lahjat on vielä avaamatta, saan ne sitten huomenna (:
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.12.2009 21:42
Ooo, mii häppiii...
- Parit pörröiset sukat (vaaleansiniset yksiväriset ja valkoisilla raidoilla)
- Suklaata paria sorttia ja Kisskiss karkkeja (upea rasia)
- Korvakorut
- Unimaski
- Käsien lämmitin
- Peitto ja tyyny
- Piikkimatto
- Uusin Harry Potter dvd
- Hello Kitty korvaläpät ja servettejä sekä saman sarjan tikkari (äiti kutale...)
Pari on vielä saamatta. Hih.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.12.2009 00:09
puhelimen sain, villapaidan, kalsareita ja karkkia...
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.12.2009 00:12
Ah, syntikka. Propsit noille sukulaisille, kun panostivat yhdessä rahoillaan siihen ja vielä paketoivatkin Ajattelin paketin perusteella saavani ruumisarkun...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.12.2009 01:51
Uiii!

-miehekkeeltä molla-maija, jolla päässään aito lasten kaasunaamari
-Alphonse Mucha masterworks-kirja, lempitaiteilijani!
-kiharrin
-patalappuja, karkkia ja Alias-peli
-uudet kuulokkeet rikkoutuneiden tilalle
-lippaan muotoinen jääpalamuotti, joka tekee luodin muotoisia jääpaloja
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit