Gootti.net

Goottijoululahjat?

Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.12.2006 11:39
Mustat sukat ja ranneketju. Muistikortti 8 raturiin ja dvd-boxi suomen sotaelokuvat + sven hassel Monte cassino kirja
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.12.2006 13:37
Lainaus: Iiriva tuli tänään vielä Goth Chick pokkariversiona

Se on tosi hyvä, mulla on kovakansi-versio. En oo tosin jaksanu lukea niitä kaikkia bändi-juttuja, joita on siinä paljon.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.12.2006 15:11
Lainaus: Cata voi helkkari, te tosiaan tykkäilette Kalevala-krääsästä.

Saa lahjoittaa!!!

Tuosta tuli mieleen, että kirjoitin tuossa joulun alla markkinointikurssin tehtävän Kalevala Korusta, ja meninpä sitten toteamaan siihen että nuoremmasta käyttäjäkunnasta mm. gootit tykkäilee niistä... mutta sekään ei päde siis kaikkiin!

Ja sainhan minä lahjaksi sitten vielä Diorin Diorshow-ripsarin <3 ja samassa pakettiratkaisussa myös huulikiillon sekä cd:t AFIecemberunderground ja Leevi and the Leavings: Hopeahääpäivä (pieni vitsinpoikanen pitkäaikaiselta kaveriltani...).
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.12.2006 18:06
By the way, saako tuota goth chickkiä ihan suomalaisesta kirjakaupasta?
Sori. Turha viesti taas... :P
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.12.2006 18:19
Lainaus: Piiskansiima Lainaus: Cata voi helkkari, te tosiaan tykkäilette Kalevala-krääsästä.

Saa lahjoittaa!!!

no, halval lähtis. ;D
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.12.2006 18:36
Lainaus: Kahleet By the way, saako tuota goth chickkiä ihan suomalaisesta kirjakaupasta?

Saa kyllä, ellei oo loppuunmyyty.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.12.2006 19:01
Lainaus: blackie goth chick

Tajusin vasta nyt mistä kirjasta puhutte

Mutta joo, kovakansiversio on Likessä tarjouksessa 18 €. Itse olen tilannut kirjani sieltä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.12.2006 19:13
Lainaus: lauratar Mutta joo, kovakansiversio on Likessä tarjouksessa 18 €. Itse olen tilannut kirjani sieltä.

Joo, sieltä mäkin sen ostin. Ja Likessä on muitakin hyviä kirjoja, esim. sellainen death metal-kirja, jonka nimee en nyt valitettavasti muista.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.12.2006 19:43
Lainaus: Velvet Grey sitä perinteistä 'vaalenpunainen flanellinen nallekuvioitu pyjama'-osasto

heh, tää on vieläkin vakiona meillä

sain ihan perinteistä tavaraa, pyyheen, suihkugeeliä, hajuveden, bändipaidan ja suklaata.. suklaa toki kelpaa mulle
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.12.2006 20:48
Lainaus: Kahleet By the way, saako tuota goth chickkiä ihan suomalaisesta kirjakaupasta?
Sori. Turha viesti taas... :P

isosisko sanoi suomalaisesta ostaneensa, mutta pokkarin siksi ettei kovakantista saanut enää ja niillä on muutenkin viimeinen painos menossa :S eli saa jos saa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit