Gootti.net

Mustaa huulipunaa

Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.11.2012 11:27
Hei jee! Olenkin yrittänyt aiheesta löytää keskustelua, etten loisi turhaan uutta mutta tässä se nyt tulikin sitten eli minä tahtoisin tietää, te jotka sitä mustaa huulipunaa käytätte, minkä merkkinen on paras teidän mielestänne ja mistä sen ostitte? Himottaisi kokeilla mustaa punaa, mutta muistan joskus ala-asteella kun oltiin niin vampyyrei ja laitettiin mustaa huulipunaa, se oli niin kökköä että tulos näytti varsin naurettavalta. Mutta olen nähnyt kuvia oikein hyvin meikatuista mustista huulista, joten siis minkä merkkinen teidän mielestänne antaa parhaan lopputuloksen? Ja kuinka tärkeää ns. pohjatyö on kun laittaa mustaa punaa? Käytättekö huulimeikin pohjustusvoidetta vai miten?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 23.11.2012 14:16

Lainaus: Giffirt

Lainaus: Myria Krhm, joka tapauksessa musta huulipuna on yleensä niin epäimartelevan näköistä, että valitsisin ihan siksi jonkin toisen värin. Aika harvalle se sopii ja vähintään yhtä harva ei osaa laittaa sitä hyvin.
Samaa mieltä. Laitonta tuon käyttäminen ei tietääkseni vielä ole, mutta tyylipoliiseilla voi olla sanomista. Koitin etsiä nopeasti Googlaamalla kuvaa jostain esimerkistä jossa musta huulipuna näyttäisi hyvältä ja sopisi ihmiselle. En löytänyt yhtäkään.

Kyllä musta huulipuna voi näyttää kauniilta ja tyylikkäältä. Mielestäni se saa täysin aiheetonta vihaa osakseen. Mutta on totta, ettei se sovi kaikille. Musta väri tuppaa saamaan kohteet näyttämään pienemmältä, joten jos haluaa käyttää sitä huulipunana, kannattaa olla täyteläiset huulet. Pieni suu/kapeat huulet näyttävät tummalla punattuna lähinnä surullisilta. Lisäksi musta huulipuna vaatii melko täydellisen tasaista (ja IMO mahdollisimman vaaleaa) ihonväriä ja simppeliä silmämeikkiä. Kyllä minä googlaamalla löysin paljon kauniita esimerkkejä. Ja paljon ei niin kauniita.
Täytyy kuitenkin huomioida, että sama perussääntö pätee kaikkiin muihinkin meikkeihin: niitä täytyy osata käyttää, ja tietää milloin itselle ei yksinkertaisesti sovi ko. tyyli.
Olen sitä mieltä, että minulle ei sovi liian tumma meikkivoide, joten jätän käyttämättä.
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2012 19:11
vois ajatella ettei tommopisesta tulisi mitään häslinkiä ...
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2012 19:20
Minä pidän mustasta huulipunasta, mutta en ole löytänyt sellaista vielä mistään. Olen löytänyt vain tummanvioletin. Käytin sitä yhteen aikaan joka päivä koulussa, mutta nyt en ole käyttänyt hetkeen.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2012 21:55

Lainaus: Bloody Monster

Olen löytänyt vain tummanvioletin. Käytin sitä yhteen aikaan joka päivä koulussa, mutta nyt en ole käyttänyt hetkeen.

onko missään nettikaupassa tummanviolettia?
tai erittäin tummanpunaista?
oon ettinyt ikuisuuden!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2012 01:55
Ainoa paikka missä olen mustaan huulipunaan törmännyt oli joku naamiaisasuliike, josta sitten hommasin kun tarvitsin jonkun asun kanssa sitä. Aika samanlaatuista kun normi huulipunat mitä kaupoista saa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 26.11.2012 13:11
Musta huulipuna on niin kaunista, jos se sopii käyttäjälleen.

Se vaatii HYVÄN ihon, tietyn sävyiset kasvot, ei ainakaan sovi punanaamoille, hyväkuntoiset hampaat, sillä se korostaa rumanvärisiä hampaita. Huulien muotokin vaikuttaa Kun se ei sovi kovin ohuille huulille.
En mä ainakaan ole yhtään perfektionisti.

Mustaa huulipunaa, siis huulimustaa oli jokunen vuosi sitten Grimasilla, Viva La Divalla myös on (mutta en tiedä onko laadukasta), myös Make Up Storella on, tosin en tiedä saako sitä Suomesta. Jollain halpismerkillä on myös, minkä nimeä en muista, katsokaa Tarjoustalosta tms. voitte yllättyä.
Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2012 13:40
Ebaystä löysin kohtuu edullisesti, ja törmäsin myös violettiin ja tummanpunaiseen, että sieltä kannattaa katsoa. Laadustahan en sitten tiedä, ei ollut tuttuja merkkejä ollenkaan. Paitsi että mustaa huulipunaa oli manic panicilta. Hiusvärinsä ainakin ovat mielestäni hyviä, mutta miten tuo kosmetiikkapuoli, kenelläkään kokemusta mistään heidän tuotteista?
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2012 16:42
oh!
Punanaamio-naamiais kauppa myy musta huulipunaa.
Taisi olla about 3 euroa..................
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 29.11.2012 00:49
Minä käytän Make Up Store, väri Dawn.
Turun Wicklundilla 18 euroa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit