Gootti.net

Mustaa huulipunaa

Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.12.2012 15:39

Lainaus: DarkAngel

Mä en oo todellakaan kuullu mistää laista, et ei sais käyttää mustaa huulipunaa!

Lainaus: Ropsu

En mä ainakaa usko et MUSTA huulipuna ois laitont.

........ehkei se kuitenkaan ole laitonta.

Niin, musta huulipuna.
Kuten kaikissa meikeissä, käyttäjän täytyy tietää, mitä tekee.
Musta huulipuna on yksi niistä, jotka näyttävät kantajallaan helvetin hienoilta, tai sitten aivan järkyttävän kamalalta.
Mustat huulet täytyvät aina rajata, huulipunan täytyy olla hyvänlaatuista, ei mitään kolmen euron halpiskamaa, ja käyttäjän täytyy omata todella vakaa käsi.
Musta huulipuna vaatii myös voimakkaan silmämeikin - yksi kamalimmista yhdistelmistä mitä tiedän, ovat hyvin pienet silmämeikit ala pelkkää ripsaria sekä mustaa huulipunaa, joka on aina pahan näköistä, sopisi kyseinen huulipuna kantajalleen tai ei - sekä tietynmalliset huulet sekä hyvälaatuisen ihon.
Mustaa huulipunaa käytettäessä käyttäjällä täytyy olla olla näkyvät kaaret huulissa, huulet eivät saa olla liian muodokkaat tai liian ohuet.

Kun aikoinani cossasin Kanayaa sarjasta Homestuck, minulla oli maalattu vaaleanharmaa iho sekä mustaa huulipunaa.
Se toimi.
Yllätyin, vaikka monilta muilta samaa hahmoa cossanneilta tiesin, että se näyttäisi hyvältä, mutta miten musta huulipuna ja harmaa iho toimi.
Tätä miettiessä, gootilla, jolla on todella vaalea iho, musta huulipuna näyttäisi todennäköisesti hienolta, ottaen huomioon seikat mitä luettelin aikaisemmin.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.12.2012 01:52
Jos kovasti ujostuttaa, auringonlasit on vaan muistettava silmille laittaa.

Lacrimosa - Stolzes Herz
http://www.youtube.com/watch?v=WXFcVTy-n1k
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 18.12.2012 13:20
Make Up For Ever, Rouge Artist Intense, väri nro 50 - Satin Black.
http://source.makeupforever.com/products/lips/roug e-artist-intense.html

MUFE huulipunat ovat hyvälaatuisia.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2012 15:31
Esitän mielipiteeni naisista, jotka käyttävät mustaa huulipunaa (ei niin, että tällä olisi mitään merkitystä minkään kannalta tai tarkoitus ollakaan merkitystä): tykkään.
Avokki toki naurahtelee ja tuhahtelee mustalle huulipunalle, mutta ei minua haittaisi yhtään jos hän sellaista käyttäisi. En olekaan muoti/meikkitietoinen ja tykkään vain katsella asioita jotka miellyttävät silmääni. Suosittelen tuollaista asennetta kaikille. Mitä väliä sillä on, saako joku asia hyväksyntää, tärkeintähän on se, että itse tykkää.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2012 17:03
Musta huulipuna, niinkun kaikki muutkin huulipunat, näyttää hyvältä jos sitä osaa laittaa oikein. Ei sitä tarvitse mitään tietynlaisia kasvonpiirteitä olla, tai vaaleaa ihoa. Itse en oikein hirveästi pidä mustaa, laitan sitä jonkun toisen värin kanssa vähän, jos laitan. Viimekesänä ainakin laitoin monesti violettia ja mustaa.
  • Lähetetty: 20.12.2012 22:07
byron, kiitos.

Tässä linkissa näkyy, onko huulipuna rasvainen, tai - ei.

http://www.beautylish.com/a/vcncq/best-black-lipst ick
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2012 16:37

Lainaus: Wormboy

Ei sitä tarvitse mitään tietynlaisia kasvonpiirteitä olla, tai vaaleaa ihoa
(Viesti poistettu.)
  • Lähetetty: 21.12.2012 21:30
On niitä mustia huulipunia.. - Pupa, Kiki, Mac.
  • Lähetetty: 22.12.2012 06:13
Ben Nye musta huulipuna on aika suosittu..

http://camerareadycosmetics.com/products/ben-nye-l ipstick.html
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2013 12:21
Tummempaa punaista halutessani laitan pikkuruisen mustaa punaisen huulipunan alle. Tuossa maanantaina kotiin tullessani kaivoin avaimia taskustani ja huomasin, että musta huulipunani oli jäänyt taskuun - ja auennut siellä. Kännykkä ja avaimet saivat uuden kauniin värin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit