Gootti.net

Mustaa huulipunaa

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.10.2013 18:33
Minä en ehkä aivan täysin allekirjoita näitä "käyttövaatimuksia" mustan huulipunan suhteen (hyvä iho, täyteläiset huulet jne), vaikkakaan en täysin kielläkään. Meikki kun on niin jännittävä asia, että sillä saa muokattua ulkonäköä hyvin pitkälle ihosta huulten tai nenän muotoon, kun osaa varjostaa ja - niinkuin joku täällä sanoi - tietää mitä tekee.

Esimerkiksi olen onnistunut saamaan omista huulistani paljon täyteläisemmän, mutta silti luonnollisen näköiset huolellisella rajauksella, joka on mennyt aavistuksen huulten omien rajojen yli. Silloin huulipuna oli kyllä punaista, mutta uskon että se voisi toimia mustallakin. Myös ihon väriä saa todella ovelasti tasoitettua hyvillä pohjustus-, meikki- ja peitevoiteilla. Mutta kuten joku fiksu on joskus maininnut, p*skasta ei saa marmelaatia eikä hampusta hunajaa, eli jos se ei sovi niin se ei sitten yksinkertaisesti sovi.

Itse en lähtisi mustan huulipunan kanssa leikkimään kuin todella erikoistilanteissa, vaikka se kyllä houkuttelisi kovasti. En usko, että saisin sitä kovin helposti istumaan tyyliini, joka kuitenkin lopulta on aika klassinen. Räväkämmälle tyypille se voisi sopia kuin nenä päähän! Tosin tämän keskustelun myötä kokeilunhaluni kasvaa koko ajan, ehkä pitää silti testata joskus.........
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2013 14:54
Itse käytän jäänsinistä huulipunaa mieluiten, mutta musta on myös yksi suosikeistani. Jos joku ei tykkää niin ei se minua haittaa sillä tiedän että huulimusta sopii meikäläiselle erittäin hyvin, vaikka mulla onkin luonnostaan aika pieni suu, kuten tässä jo aikaisemmin sanottiin niin meikillä onneksi voi muokata kasvonpiirteitä ja siistillä rajauksella saa ihmeitä aikaan \o/ Esimerkiksi liika puuteri huulimustan kanssa näyttää naurettavalta.

Huulipunaa ei pidä laittaa jos tietää, että se voi mahdollisesti levitä, esimerkiksi pitkin toisen ihmisen naamaa. Tämä pätee mielestäni ihan naturelleihinkin huulipuniin. Kannattaa se huulipunapuikko pitää mukana jos on liikenteessä niin voi sopivasti aina kohentaa huulia, jos näyttää kovasti siltä, että punainen paistaa läpi. Mun mielestä huulimusta on aliarvostettu ja ihan turhaan.
Kirjoittanut: Wolfie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2014 11:01

Lainaus: Necroerotica

Se vaatii HYVÄN ihon, tietyn sävyiset kasvot, ei ainakaan sovi punanaamoille, hyväkuntoiset hampaat, sillä se korostaa rumanvärisiä hampaita. Huulien muotokin vaikuttaa Kun se ei sovi kovin ohuille huulille.

Eli siis mulle sopii
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2014 18:10
Mustaa huulipunaa omistan minäkin, tosin vähälle käytölle jäänyt. En osaa oikein sanoa sopiiko musta huulipuna minulle vai ei. Välillä tuntuu, että sopii ja välillä taas tuntuu, että näytän karsealta. Jonkun ulkopuolisen pitäisi sanoa mielipiteensä asiasta

Ylipäätäänkin huulipunan käyttö on tosi vähäistä minulla. Jotenkin sitä ei osaa olla normaalisti huulipunan kanssa ja se tuntuu olevan koko ajan tiellä. Pitäisi opetella käyttämään niin saisi kokonaisuuteen lisää ilmettä.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 05.02.2014 21:46
Yves Saint Laurent Gloss Volupté, nro 209 Smoking, musta huulikiilto -uutuus tuli myyntiin tammikuussa 2014. Ihana tuoksuinen. Laivalla - 24,30 euroa. YSL musta huulikiilto oli vuonna 2008, muttei tullut Suomeen. Ja nyt tuli uudistunut versio.

Ja uudet mattapintaiset huulipunat Lime Crime Velvetines tulevat maaliskuussa 2014.
Väri - black velvet.

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 23.02.2014 12:31
---
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit