Gootti.net

Mustaa huulipunaa

Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.11.2012 13:54
Pysyykö hyvin eikä leviä tai lähde lohkeilemaan?
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.11.2012 15:40

Lainaus: MissNebel

Pysyykö hyvin eikä leviä tai lähde lohkeilemaan?

mullei oo kokemuksia huulipunasta mutta musta kynä huulilla halkeiloo pahasti.
ja sit kun oot syönyt O_o
näyttää ihan siltä että oisit syönyt hatullisen p****!
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 29.11.2012 19:31
Make Up Storen musta huulipuna Dawn on vahamainen. Huulipuna ei lainkaan tahraa, ja se pysyy huulilla todella kauan. Ei tartu lasinreunaan. Täysin hajuton.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.11.2012 17:26
Myös Lime Crime tarjoaa mustaa, tosin tällä hetkellä sold out. Muitakin erikoisempia värejä näyttäisi olevan, kuten tummanvihreä ja kirkas violetti.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2012 19:34
Minä käytän mustaa huulipunaa, kuten kuka tahansa vahingossa profiiliini eksynyt saattaa kauhistella näytääkööt kamalalta en luovu, vielä karmeammalta näyttää mikä tahansa muu o_o kyllä siinä jopa koulussa hillutaan on nekin siellä jo tottuneet tai siis silloin mahdollisesti kerran viikossa kun en oo niin kuoleman väsyny ku yleensä... rajauskynällä (kajaalilla :'D) kannattaa tosiaan rajata, ettei leviä siitä hikoillessa yms. koska tulee suttusen näköstä

(varmaan parin vuoden kuluttua kauhistelen vanhoja kuvia, mutta nyt en ole ainakaan vielä tarpeeksi järjissäni siihen)
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 02.12.2012 12:01
Blackgroup.fi, musta huulipuna.
http://www.blackgroup.fi/cat/product_catalog.php?c =49

Sitten joku Lady Shop, Black Goth -huulipuna.
http://www.ladyshop.net/huulipunat-c-144_147.html

Sitten Cypershop, Super Star -huulipuna.
http://www.cybershop.fi/product/1433/superstar-huu lipuna--musta
Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2012 17:52
Miten pidätte huulet kunnossa talvella? Itselläni kuivui huulet samantien kun lumi satoi maahan ja meni pakkasen puolelle. Tuntuu ettei mikään huulirasva auta (blistexiä olen käyttänyt) eikä sokerilla ja hunajalla kuorimisestakaan ole apua. Vinkkejä?
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.12.2012 18:21
^ Itselleni riittää ihan perushuulirasvat, mutta jotkut ovat suositelleen Bepantenia käytettäväksi. Kokeilehan sitä. Huulten imeskelyä kannattaa välttää, vaikka kuinka tekisi mieli imeskellä.
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2012 15:38
Mä en oo todellakaan kuullu mistää laista, et ei sais käyttää mustaa huulipunaa! En ite käytä sitä muuta ku joskus ku äiti ei tiiä (en halu et se pihistää mun loputki meikit!)
Kirjoittanut: Ropsu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.12.2012 23:08
En mä ainakaa usko et MUSTA huulipuna ois laitont.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit