Gootti.net

GOOTTITYYLIN ALOITTAMINEN

Kirjoittanut: neea_saarinen (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 25.03.2016 20:35
    Elii auttakaa mua sillee et kerrotte minkälaisilla vaatteilla/asusteilla mun kannattais alottaa tää "goottius". Kertokaa myös kaikkii gootti tyyliin liityviä pukeutumis hommeleita chiers
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 26.03.2016 00:39
    Vaikka täällä foorumilla on ollut asiaan kuuluvasti aika hiljaista ja vähän synkkääkin (iik!), vuosien varrella kertyneistä kyssäreistä ja niihin annetuista vastauksista on varmasti apua. Esimerkiksi ketjussa 12-vuotiaan vaatetuspulma neuvotaan mistä voi löytää hynttyitä halvalla. Vähän samoja asioita sivutaan viestiketjussa miten 13v "saa" pukeutua, jossa onkin jo vähän enemmän lueskeltavaa. Luulen sinun kuitenkin löytävän enimmät tiedon jyväset jos siirryt lähes vuosikymmen sitten ilmestyneeseen viestiketjuun Miten aloititte goottityylisen pukeutumisen?
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit