Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.12.2007 18:18
Tykkään pitää kynteni pitkinä, mutta tuppaavat murtumaan ja katkeilemaan aina kun kasvavat tiettyyn pituuteen, ärsyttävää. Osittain oma vika kun en jaksa erityisemmin varoa kynsiäni ja pesen jatkuvasti käsiäni noin muutenkin. Joskus oli akryylikynnet jonkin aikaa ja silloin olivat oikein hyvät ja nätit. Lakkaan yleensä värittömällä, verenpunaisella, mustalla tai valkoisella jos jaksan lakata ollenkaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2007 13:41
Minulla on nyt ehkä maailman päheimmät talvikynnet! Alla on kolme kerrosta Lumenen valkoista (josta ei kyllä tule valkoista vaan läpikuultavaa vaaleaa), kynsien kärjet on dipattu hopeahileeseen, jota levitin myös hieman muulle kynnelle. Ah, tätä onnistumisen iloa!
Kirjoittanut: Safrie (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.12.2007 20:44
En voi sietää kynsiäni pitkinä, joten olen päätynyt pitämään ne lyhyinä. Parempi homma noin työnkin kannalta. Jos lakkaan kynnet, on ne useimmiten mustat.
Kirjoittanut: Gothic Flame (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.12.2007 09:43
mulla kynnet kasvaa jotenki extra nopeesti ja ne kolhiutuu aina joka paikkaan joten ei niistä kunnon pitkiä tule. ja lyhyet onkin ihan kätevät skitan rämpytyksessä. :F
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2008 00:27
tekokynsiä käytän ne vaan hajoo inhottavan helposti ja liima on niin tehokasta ettei tuppaa saamaan niitä irti.. ei niis muuta vikaa ole
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2008 02:38
pitkät ja punaiset, niinkuin mielikuvitus äidilläni Morticialla.
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2008 18:45
Pituus vaihtelee niin kuin hyväkuntoisuuskin. Välillä pitkät ja huonokuntoiset, joskus keskipitkät ja hyväkuntoiset. Riippuu ihan siitä, olenko käyttänyt jonkun aikaa aikaisemmin tekokynsiä, koska ne huonontavat minulla paljon kynsien kuntoa.

Väri on aina punainen tai musta, merkillä ei niinkään väliä. Yleensä hoidan kynsiä lomilla ja viikonloppuisin, jolloin niitä ei olla lakattu. Käytän mavalan jotain kynsiä kovettavaa lakkaa ja oliiviöljyä laitan kynsinauhoille.
Kirjoittanut: Lacrimosa (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2008 19:56
Mulla on kamalat. Mustaksi lakatut, rikkinäiset ja epätäsaiset
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:37
En ole vieläkään saanut hommattua sitä violettia lakkaa, joten päätin maalata vasemman käden kynnet kotoa löytyneellä punaisella värillä, sekä oikeaa peukaloa koristaa musta ehostus (koska lakka oli hieman vanhaa, ja muiden kynsien värjäämisessä olisi mennyt ikuisuus niiden kaikkien kerrosten kanssa)
Kirjoittanut: Raven Queen (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2008 15:02
Minun kynteni ovat pitkät, teräväksi viilatut ja väriltään verenpunaiset, violetit tai joskus mustat.
Minulla kynnet pysyvät yleensä hyväkuntoisina, joskus talvella katkeilevat kun joutuu pitämään ulkona käsineitä. Tänä talvena ei ole kyllä onneksi ihmeemmin katkeilleet
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit