Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.01.2008 19:19
Mulla on nyt lyhyet kynnet, joka toinen on musta ja joka toinen pinkki. Rakastan näitä kynsiä.
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: nahkasaapas
  • Lähetetty: 31.01.2008 18:20
Minulla on tällä hetkellä aika pitkät,viilatut kynnet jotka ovat veren punaiset.
Ja olen tehnyt niihin hammastikulla erilaisia kuvioita hopean valkoisella kynsilakalla.

vaemmassa:
peukalossa on pilkkuja
etusormella on valkoinenraita
keskisormessa on ihan pieniä plänttejä kynnen reunalla
nimettömässä on erilaisia viivoja joka suuntaa
ja pikkurillissä on ylös päin meneviä raitoja ja niiden välissä on pilkkuja

oikeassa:
peukalossa on nuotti
etusormessa ihan pieniä pilkkuja
keskisormessa on verkkoa
nimettömässä on salama
pikkurillissä on jätti palloja sellaset kynnet
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 14:24
Rumat, katkeilevat. Musta kynsilakka niissä on aina ekat pari tuntii kunnes pakkomielle iskee ja raaputan ne pois -.-
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2008 15:17
Nyt meni sitten hermot niitten kynsien kanssa ne lohket pois...
Mutta nyt mulla on ihan veren punaiset kynnet
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 22:56
Tällä hetkellä aika lyhyet ja mustat 8) Yritän epätoivoisesti kasvattaa näitä, sattuu vaan katkeamaan.
Kirjoittanut: Paula (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Paula
  • Lähetetty: 02.03.2008 01:07
Rumat ja lyhyet. Viulua soittelen, ja pitkät kynnet olisivat mahdollisimman epääkäytännölliset siinä hommassa, joten näillä mennään.

Kirkkaanpunaista kynsilakkaa kyllä löytyy. Yleensä käytän juuri kirkkaanpunaista, tai sitten mustaa.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2008 12:30
Pitkät ja mielestäni ihan hyvänkuntoiset. En ole ikinä ennen viilannut kynsiäni, vaikka oikeasti pitäisi ryhtyä opettelemaan, sillä kynteni kasvavat aika pitkiksi ja sitten ne katkeilevat ja lohkeilevat ja ovat kipeitä. En juurikaan lakkaile, mutta sitten kun lakkailen, käytän vihertävänsinistä lakkaa, pidän sen sävystä kovasti.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2008 15:59
Pitkät kynnet olen saanut kasvatettua, ja ne ovat verenpunaiset. Minä tyksin
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.03.2008 18:18
Nyt minulla on ihanat rakennekynnet, joissa on ranskalainen manikyyri, rakastan!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.03.2008 19:54
Lomalla ollessa kynnet ehtikin kivasti olla taas ehjät ja kasvaa mukavasti. Mutta nyt ne on taas niin tylsän lyhyet ja katkeilevat kokoajan.. Onneksi tämä kynsilakka edes vähän pelastaa tilannetta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit