Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2010 16:45
Itsellä mustiksi lakatut mukavan pitkät kynnet, jotka viilasin aikani kuluksi päästä teräviksi. Sellaset jännät "petokynnet". Eikä kyllä rakennekynnet miullakaan, enkä sellasia edes tarvis, koska omat kynnet onneks aika vahvaa tekoa :]
Kirjoittanut: black widow (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.05.2010 01:40
Hei olet gootti ja omaat suomen pisimpiin lukeutuvat kynnet jjotka on aidot!!(ei rakenne ym) .. kirjoitathan yksityisviestiä allekirjoittaneelle Olisi kiva jos olisi muitakin kaltaisiani täällä.
Vai onko heitä täällä ?
Vastauksia odotelen ..D:
Kirjoittanut: Nightbreath (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2010 15:23
Mulla kohtuu pitkät. Jotain 2-4mm sormen päistä yli. Sivuista kulmat pois kavennetut, mustat kynnet. Rimmel, Vinyl shine lakkaa.
Kirjoittanut: ZombieGirl (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.05.2010 16:52
Minulla on lyhyet mustaksi lakatut kynnet.
Haluaisin pitkät mutta kynteni eivät kasva millään..
On mulla ollut rakenne kynnetkin mutta ei ne oikein ratsastaessa pysyny nii piti ottaa pois
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 16.05.2010 15:47
Itse saisin omat kynteni kasvatettua pitkiksi, mutta koska en kuitenkaan jaksaisi pitää niistä pidemmän päälle tarpeeksi huoltaa niin en edes viitsi miettiä niiden kasvattamista.

Plus minulla on vieläkin ongelmia kynsien pureskelemisen kanssa. Ketuttaa kun edes pahanmakuiset lakat eivät saa minua lopettamaan tätä pahaa tapaani.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2010 17:23
Mulla on n. 4 mm. pitkät mustaksi lakatut kynnet... ja kasvatus jatkukoon!
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2010 22:37
Aikä lyhyethän nämä ovat, sähläisin vaan pitkien kanssa. Olisihan se kiva, jos olisi lääniä ja voisi tehdä kaikkia kivoja koristeita kynsiin, mutta kun ei niin ei. Tällähetkellä kynteni ovat sinivalkoiset ja marmorikuvioidut. Päädyin kokeilemaan vesimarmorointia ja oikein kivat tuli.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.07.2010 14:41
Tällä hetkellä huonolla mustalla lakalla lakatut suht pitkät kynnet.. Pitää viilailla pois kun alkaa menemään kieroon kun ovat niin huonokuntoiset eikä mikkään hoiteleminenkaan oikeen auta Rakennekynnet here I come.. Again.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2010 17:54
Mul on aika lyhyet kynnet, kun ei voi kitaraa soittaessa pitää pitkiä Mut ei se haitta ku laittaa vähä mustaa/punasta/lilaa lakkaa päälle
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2010 12:30
Aiemmin olin ahkera kitaransoittaja ja pidin siksi lyhyitä kynsiä, mutta nyt kun on laiska jakso menossa niin olen kasvattanut niitä ja pitänyt myöskin tekokynsiä. Tällä hetkellä olen viilannut kynnet teräviksi ja vaihtelen väriä muutamasti viikossa Pidän kovasti väreistä kynsissä, ja tällä hetkellä ne ovatkin kirkuvan pinkit! 8'D Musta, violetti, punainen, viininpunainen, pinkki ja oranssi ovat suosikkeja, ja välillä on kivaa lakata kärki mustaksi ja muu kynsi toisella värillä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit