Gootti.net

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.07.2010 21:31
Lyhyet, kirkkaan punaiset.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 11:39
Tällä hetkellä järkyttävän rumat. Kynnet ovat eri mittaiset ja lohkeilevat aivan liian helposti. Pitäisi laittaa mustat tekokynnet
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2010 23:42

Lainaus: Nightbreath

Mulla kohtuu pitkät. Jotain 2-4mm sormen päistä yli. Sivuista kulmat pois kavennetut, mustat kynnet. Rimmel, Vinyl shine lakkaa.

Sama. Vinyl shine roks. Yli puolen sentin ei viitsi antaa kasvaa koulun takia, kun kädet on kuitenkin ensisijaisesti työvälineet allekirjoittaneelle.
Kirjoittanut: black widow (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.07.2010 19:42
Löytyykö Goottilaisista niitä joilla on luonolliset ja pitkät kynnet
ja sellaisia jotka kykenisi kasvattaa pitkiä kynsiä?
näihim kysymyksiin haluaisin vastauksia
ihmeettelijä-gootti uudelmaalta kun rakennekynsiä näkee ,muttei luonnollisia lainkaan.....
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2010 19:44
Minun kynteni kasvavat todella nopeasti, mutta olivat heikot ja katkeilivat herkästi työtä tehdessä. Sen jälkeen kun aloin syömään vehnäalkio kapseleita niin kynsistäni on tullut vahvemmat ja ne ovat kestäneet paremmin arjen askareet ja kohta on eli sentin kynnet
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2010 20:28
Tällä hetkellä suht lyhyet, kun leikkasin vähän aikaa sitten. Hirveen pitkiä en pysty kasvattamaan kun lohkeilee heti. Yleensä on musta taikka limenvihree lakka päällä
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.07.2010 13:39

Lainaus: black widow

Löytyykö Goottilaisista niitä joilla on luonolliset ja pitkät kynnet
ja sellaisia jotka kykenisi kasvattaa pitkiä kynsiä?
näihim kysymyksiin haluaisin vastauksia
ihmeettelijä-gootti uudelmaalta kun rakennekynsiä näkee ,muttei luonnollisia lainkaan.....

Kyllähän näitä löytyy, mutta kun se on katselijan silmissä se vika useinkin. Eli kun on pitkät kynnet jotka ovat kauniisti lakatut, saati jos niissä on jokin kuvio tai ranskalainen manikyyri, niin ei kukaan usko niitä enää tänäpäivänä aidoiksi. Nimim: pitkäkyntinen kynsitaiteilija
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.07.2010 13:59
Minulla on pitkästä aikaa suht' pitkät ja siistit kynnet, mutta eivätköhän ne kohta taas lohkea yksi kerrallaan kun töissä olen. Nyt minulla on vian metalliviolettia lakkaa, mutta pari viikkoa sitten kynteni olivat hienot. Pikkusiskoni on kosmetologi, joten hän muotoili kynteni, lakkasi ne tällä samalla metallivioletilla lakalla, pistin osaan kynsista hopeanvärisiä pääkallo + ristiluut-tarroja ja tarrattomien kynsien päihin hopealla lakkakynällä hienot viivat. Osaahan hän tietty tehdä geeli- ja akryylikynsiäkin ja käyttää niitä itse, samoin vanhin isosiskoni, mutta itse en niitä halua. Omani kelpaavat vallan mainiosti vaikka katkeilevatkin vähän väliä, mutta niin irtoavat tekokynnetkin. Ja omat kynnet kärsivät tekokynsistä niin paljon, etten niitä halua omia raapimisvälineitäni tuhoamaan.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2010 14:16
Oli nätit, mustat ja melko pitkätkin vielä. Noh, pituus on säilynyt mutta lakata on persuksillaan. Pitäs lakata uusiks mut ei jaksa....
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2010 18:33
Mulla on kauniin muotoiset kynnet ja ne kasvavat sangen pitkiksikin lohkeilematta, mikäli en leikkaa ja lakkaan niitä (mutta jos en huolla niitä niin totta kai ne sitten lohkeilevat). En kuitenkaan yleensä anna niiden kasvaa liian pitkiksi ja epäkäytännöllisiksi. Tällä hetkellä kynteni on lakattu tummanharmaaksi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit