Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2010 01:16
Mun kynnet kasvaa älyttömän huonosti. Sen lisäksi vielä lohkeilevat/liuskoittuvat/katkeilevat koko ajan. Vähänkin kun kasvaa, niin melkeinpä ei tarvitse kuin vilkaista kynttä ja se jo lohkeaa. Joku aika sitten keksin alkaa käyttää sellaista vahvistavaa/kovettavaa lakkaa, ja se on kyllä auttanut aika paljon. Nyt kynnet kerkeää jo kasvaa melko pitkiksi Ainut ongelma on nuo keskisormien kynnet, ne ei vaan tunnu kasvavan millään. Muut kynnet on paljon pidemmät kuin ne.
Kirjoittanut: EiKukaanTärkeä (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2010 16:36
Mulla on aivan ihanat, lyhyet ja pureskellut kynnet. kynsien pureskelun lopettaminen on yllättävän vaikeaa! =)
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 16:58

Lainaus: EiKukaanTärkeä

kynsien pureskelun lopettaminen on yllättävän vaikeaa! =)

Ehkä joillekkin, minä lopetin kuin seinään Ennen pureskelin mutta yhtenä päivänä päätin että nyt lopetan ja siihen loppu.

Mun tän hetkiset kynnet on aika rumat. Lyhyet katkeilun takia ja toodella ruman näköiset kun mustekynäni oli levinnyt laukkuun ja sitä sieltä kaivaessani muste tarttui sormiin ja kynsinauhoihin/ kynsien alle etenkin jämähtynyt.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2010 18:02
Nyt kynteni ovat lyhyet, sillä ne ovat käytännöllisimmät. Ja yhtenä iltana laitoin niin mustaa ja violettia kynsilakkaa (puolet kynnestä musta ja puolet violetti). Haaveissa olisivat geelikynnet, mutta ovat niin pirun kalliita. No, ehkä ensi kesänä, kun saa rippilahjaksi rahaa...
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2010 18:57
Kynsien pureskelusta... Minulla se loppui, kun vajaa kymmenen vuotta sitten laitettiin hammasraudat. Yksinkertaisesti puruvoima ei riittänyt sihen, koska minulla on aika paksut kynnet ja niiden pureminen sattui rautojen takia (hampaiden oikaisu). Vaikka pääsin raudoista eroon vuosikausia sitten, ei tapa ole palannut.

Ja itse kynsistä... Kuten sanoin, ne ovat aika paksut. Valitettavasti niissä on joitakin muotovirheitä, joihin en voi vaikuttaa. Jos annan joidenkin kasvaa vähänkän pidemmiksi, alkavat ne kaartua ärsyttävästi. Kun olen vasta leikannut kynnet, on valkoista osaa kutakuinkin millin verran. Normaalisti sen pituus on tosin sellaiset kolme milliä, koska kynteni kasvavat aika nopeasti ja harvemmin minua haittaa niiden pituus. Käytän aina välillä mustaa kynsilakkaa, mutta yleensä annan sen vain kulua rumasti pois, koska en jaksa ruveta korjailemaan päivittäin kulumia.

Kerran larppia varten kasvatin sellaiset suunnilleen sentin kynnet, leikkasin ne kolmiopäisiksi eli lähes neulanteräviksi ja värjäsin mustiksi. Olivathan ne äärettömän epäkäytännölliset mutta näyttävyyttäkin oli sitten samoissa mitoin. Aivan oikeasti, ne olivat kuin jollakin petoeläimellä (vaikka olisivat tosin vain vääntyneet, jos olisin yrittänyt raapia). Sivuttaissuuntaisella liikkeellä niillä sai myös aikaan vahinkoa (kuten vahingossa huomasin - vain itseäni tosin raapaisin).
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.08.2010 10:57

Lainaus: Idiot

Mun kynnet kasvaa älyttömän huonosti. Sen lisäksi vielä lohkeilevat/liuskoittuvat/katkeilevat koko ajan. Vähänkin kun kasvaa, niin melkeinpä ei tarvitse kuin vilkaista kynttä ja se jo lohkeaa.

Peesi.. Nyt jostain syystä ovat mukavasti kasvaneet, mutta edelleen liuskoittuvat perkele Mietin itelle geelikynsiä taas vaikka enstilistä, mutta tiiä sitten kanssa.. Ovat vähän epäkäytännölliset välillä.
  • Lähetetty: 07.09.2010 10:19
Iiih, iih.. Pakko tulla tänne hehkuttamaan! Kaveri tekee akryylikynsiä harkkatöinä syyskuun -50% hinnalla. Oli siis "ihan pakko" varailla aikaa 21.9.. Hankin piitkät mustat kynnet itelle joita sitten glitteroin jne ihan itekseni.. Ja tällä palkalla, ei noiden huoltaminenkaan mitenkään järkky menoerä ole. Toivotaan vaan että jaksais sitten pitääkin ne jonkun aikaa..
Kirjoittanut: black widow (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.10.2010 12:02
Hei missä ne kynsien rakastajat on kun ei viime-aikoina ole tullut uusia kommentteja tänne
Itsellä hyvät ja pitkähköt entä muilla?onko joillain kestäviä luonnollisia kynsiä
ilmoitelkaahan itsestänne
mikä on salaisuutenne kasvulle......D
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2010 11:44
Kiitos, minäkin haluan tietää kynsien kasvun salaisuuden. Meikän kynnet kun eivät niin millään pysy mukavan mittaisina vaikka mitä päällyslakkoja ja öljyjä niihin lotraisi. Eivätkä lakkaamattakaan. Perhana.

Tällä hetkellä siis ihan luonnollisen väriset, lakkaamattomat ja aivan liian lyhyet ja hauraat kynnet. Lakkaan ne tänään joko punaisiksi tai mustisi. Tai kirkkaansinisiksi. (Nyt on muuten mahdollisuus vaikuttaa, antakaa tulla niitä mielipiteitä!)
  • Lähetetty: 20.10.2010 18:09

Lainaus: Marraskuu

Lakkaan ne tänään joko punaisiksi tai mustisi. Tai kirkkaansinisiksi. (Nyt on muuten mahdollisuus vaikuttaa, antakaa tulla niitä mielipiteitä!)

Sinisiksi!!

Itsellä nyt ranskalainen manikyyri mutta mustana ja akryylistilettokynnet. Eli siis se terävä kärki. Ihanat ovat ja kivaa on ollu kun ei tarvii huolia siitä millaiset kynnet on
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit