Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Usayabi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.02.2007 10:15
Minulla on ollut pitkät kynnet suurin piirtein 10 vuotiaasta lähtien. Aina olen pitänyt lakkaa kynsissä, nuorempana lähinnä punaista ja sähkönsinistä ja nykyisin enimmäkseen mustaa. Pitää nyt muistaessa laittaa kynnet parempaan kuntoon. Tällä hetkellä tavallista lyhemnmät kynnet kun napsahtivat kaikki poikki melkein yhtä aikaa...

Lainaus: TheSecret

Mutta nyt niitä vaivaa jokin. :/ Ne lohkeilevat todella helposti, voisin melkein sanoa että ne murenevat. Ja niistä lähtee sellaisia pieniä liuskoja, yhyy. En tiedä miksi noin on alkanut käydä, voisiko maidon juomalla jättämisella olla jotain tekemistä asian kanssa?

Minulla sama ongelma. Näin alkoi minulla ainakin käymään kun lopetin maidon juomisen.

Lainaus: Ninni

Kynnet pitää aina viilata silleen, et käyttää viilaa koko ajan samassa suunnassa,

Aina viilannu noin mutta silti lohkeilee...ikävää
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:34
Erittäin rumat ja lyhyet ja en ees haluu kauniita ja pitkiä kynsiä. Kompensoin kynsieni rumuutta sormuksilla ja rannerenkailla.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2007 18:07

Lainaus: BelaVamp

Kompensoin kynsieni rumuutta sormuksilla ja rannerenkailla.

Samoin... miltei kaikissa sormissa sormus.
Kirjoittanut: Black Wolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2007 18:10
Minä tykkään myös pitää kynsiäni pitkinä. Kynteni tosin lohkeilevat hirveän helposti (tänään lohkesi peukalon kynsi aamulla). En erityisemmin hoida kynsiäni, enkä pidä niitä tietyssä muodossa. Siksi, kun muut kynnet kasvavat, ja toiset lohkeilevat, kynteni ovat aivan eri mittaiset. Enkä edes yritä pitää niitä saman mittaisina.
En lakkaa kynsiäni säännöllisesti, sillä en voi olla raaputtamatta lakkaa pois. Silti on aika monta erilaista kynsilakkaväriä/yhdistelmää tullut kokeiltua. Yleisimmin kynteni ovat lakattu vain mustiksi. Sitten on ollut ranskalainen manikyyri, mustat kynnet joissa kynnenpäät valkoiset, tummanpunaiset, tummanpunainen pohjaväri, mustat kärjet... Ja näitä siis riittää.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2007 21:28
oon pr0 ja unohdin laittaa kumihanskat, kun värjäsin hiuksia. Mustat kynnet ilman lakkaa
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:34
Itselläni on lyhyet, mutta lakatut kynnet. Pitkät ois kyllä naisellisen kauniit, mutta kitaraa soittavana se ei oikein onnistu. Ja muutenkin omistan helkkarin huonot kynnet, jotka katkeilevat ja lohkeilevat vaikka ei tekisi mitään.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:53
Minulla on ihan eripituset kaikki kynnet, mutta suurin osa on pitkiä. Olen laiska enkä jaksa niitä pahemmin hoidella, että ne on sellaset kun sattuu kasvamaan.
Joskus tietenkin viilaan jos lohkee jotenkin ikävästi, mutta muuten ne menee elämän mukana huomaamattomasti
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:53
Minulla on yleensä melko "tavallisenpituiset" eli ei erityisen lyhyet eikä erityisen pitkät kynnet. Haluaisin pitkät kynnet, mutta koska ne ovat melko hauraat, ne eivät kestä kauaa pitkinä. Lakkaan niitä usein mustalla, violetilla tai joskus esim. värittömällä lakalla. Rakennekynsiä voisin joskus harkita. Maksavat vain aika paljon. :/
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.04.2007 14:59
Mami osti mulle ihanaa kynsilakkaa: PINKKIÄ!
Ja sit se osti toista viel ihanampaa kynsilakkaa: veren punasta! Siis melkeen mustaa, mut oikeesti se on punasta.
Mut pinkki on siis niinku niin ihanaa.

Ihan siis tsoukki tsoukki...
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.04.2007 15:34
itelläni on aina olleet pitkät kynnet joskus tykkäisin aina käyttää lakkaa nykyään ei oo aikaa tai ei jaksa semmoisia. vaikka kitaraa rämpyttelen ja teen muuta mis kynnet voi lohkee niin eipäs ne oo kai tää liiallinen maidonjuonti x) viime kesänä oli ihania ne oli jtn 2,5 cm pitkiä(siis se valkoinen kohta) mut sit eräs hali oli kohtalokas kynsille -.-
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit