Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2007 01:14
Osa kynsistä katkeili ja loput viilasin lyhyemmäksi, nyt on kaikki saman mittaisia. Sellaisia tylsän tavallisia. Ei kiinnosta edes hoitaa mitenkään, kun ovat noin tylsän näköiset. Kai ne pian kasvaa. Ostin uusia lakkojakin, hopeisen, tosi tumman fuksian, violetin, pinkin ja mustan. Mustaa mulla on ennestäänkin, mutta sitä pitää ostaa aina kun löytyy joltain merkiltä, jonka mustaa en ole vielä kokeillut.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.04.2007 06:43
Omat kynteni ovat äärimmäisen lyhyet, sillä leikkaan ne aina lyhyiksi niiden alkaessa kasvaa koska en osaa olla pureskelematta kynsiäni.
Paha tapa, tiedetään, mutta tämä minulla on ollut jo ihan pikkutytöstä asti ja nousee pintaan varasinkin silloin, kun olen hermostunut tai jännittynyt jostain.

Pitkien, hyväkuntoisten kynsien omistaminen olisi haaveena vielä joskus, mutta luultavasti tällä menolla joudun turvautumaan muovisiin feikkikynsiin.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2007 11:25

Lainaus: Azrael

en osaa olla pureskelematta kynsiäni.
Paha tapa, tiedetään, mutta tämä minulla on ollut jo ihan pikkutytöstä asti ja nousee pintaan varasinkin silloin, kun olen hermostunut tai jännittynyt jostain.

Pureskelin myös kynsiäni ihan pikkupennusta jonnekin 16- vuotiaaksi asti ja sitten vain huomasin yhtäkkiä lopettaneeni. En ole sen jälkeen niitä pureskellut.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.04.2007 18:30
Minulle pitkät ja kauniit kynnet ovat vain jonkinlainen kaukainen haave, kun soitan pianoa. (Enkä edes kehtaisi kasvattaa pitkiä kynsiä, kun pianon soiton opettaja kehui miten minulla ei ole samanlaista villitystä pitkiin kunsiin kuin monilla muilla. Onhan tämäkin tapa erottua joukosta.... )
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2007 19:13
Nyt mulla on ne... Pitkät, terävät, kauniit ja kestävät kynnet! Paljon ne vaati,mut nyt sit täytyy olla varovainen. En vaan voi soittaa pimputinta :/ Mut ei voi mtn...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2007 08:36
^Mä en osaisi pitää itseäni erossa kepistä vaikka olisi kuinka hienot kynnet: Aina voi pikkuisen näppäillä...
Mikä auttaa liuskoittuviin kynsiin? ne ovat alkaneet liuskoittua pari kuukautta sitten. kädet on ihan kamalan näköiset.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2007 10:38
Ruokavalio, rasvaus ja sit on sellasta lakkaa liuskottuville kynsille. Olikohan mavalalla ja makso jtn 8e.
Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2007 10:43
Mulla on rakennekynnet Sellaset tuhottoman pitkät. Olen nyt oppinut kuitenkin värkkäämään näiden kanssa ilman ongelmia
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2007 11:16
Ruokavalio? Onkohan minulla joku puutos... Pitää ainakin testata sitä lakkaa ensiksi.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2007 15:05
Minulla on pitkästä aikaa ollu taas pitkät kynnet Piti olla aika kauan lyhyvillä ku harrastin jujutsua :/ Minun kynnet on hyvät kasvamaan ja kaikki aina tulee koskee ja kattoo niitä ja kyselee onko ne tekokynnet Hehee oon ylpee niistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit