Gootti.net

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.09.2011 22:29
Muhahahahaa, tällä hetkellä mustaa kynsilakkaa, joka on dramaattisesti halkeillut! Tässäpä juuri etsin kynsilakanpoistomömmöä, että saisin paranneltua nämä esim. viininpunaisiksi.
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2011 19:31
Tällä hetkellä kynnet on jopa pitkät, kun sain viimein lopetettua niiden järsimisen! Yksi niistä tosin katkesi eilen, niin että nyt sen tilalla on tekokynsi. Tummaa violettia lakkaa, jonka päällä violettia glitterlakkaa tipeissä. (:
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2011 16:43
Läpinäkyvää lakkaa, ovat mukavan pitkät raapimiskynnet. Joissakin on vähän jääny keltaista lakkaa, se kun ei lähe kynsistä noin vaan, vaikka alla olis aluslakkaa.
Kirjoittanut: Hypnosis (Jäsen)
  • • Muokkasi: Hypnosis
  • Lähetetty: 16.11.2011 17:51
Laitoin just Lumenen tummansinistä lakkaa, joka on varmaan yli kymmenen vuotta vanhaa. Oli loistokunnossa vieläkin, ja kuivukin suht nopeesti. En muista enää, miten kuluu. Monet muut lakat on menny jo tökötiksi, jota ei voi levittää. Olen kuullut, että joukkoon voisi laittaa hiukan kynsilakan poisoainetta, ja lakka tulisi taas notkeammaksi. En tiedä toimiiko.
Olen joskus krakleerannut rasioita yms. Siinä maalataan ensin jokin pinta, sen päälle vedetään Krakleerauslakka, jonka päälle jokin toinen väri. Lakka saa päällimmäisen värin halkeilemaan, ja syntyy sellainen vanhan näköinen pinta. Olisi kiva, jos tällaista tavaraa löytyis kynsillekin...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2011 20:43

Lainaus: Hypnosis

Olen kuullut, että joukkoon voisi laittaa hiukan kynsilakan poisoainetta, ja lakka tulisi taas notkeammaksi.

Toimii hetken, mutta sitten huonontaa sen lopunkin lakan käyttökelvottomaksi. En suosittele.

Lainaus: Hypnosis

Olen joskus krakleerannut rasioita yms. Siinä maalataan ensin jokin pinta, sen päälle vedetään Krakleerauslakka, jonka päälle jokin toinen väri. Lakka saa päällimmäisen värin halkeilemaan, ja syntyy sellainen vanhan näköinen pinta. Olisi kiva, jos tällaista tavaraa löytyis kynsillekin...

En tiedä, elänkö vain jossain kosmetiikkablogien informaatioähkykuplassa, mutta mulle tuli vähän yllätyksenä se, että joku ei tiedä että just nyt kaikki paikat pursuavat krakelyyrilakkoja. Crackleja saa tällä hetkellä varmaan lähes pariakymmentä eri väriä, ja kun alle voi laittaa minkä tahansa lakan niin väriyhdistelmiä kyllä riittää. Suosittelen visiittiä esimerkiksi Kicks-nimisessä liikkeessä, siellä myydään ainakin kolmen eri merkin crackleja joten valinnanvaraa riittää. Merkeistä helpoimmin saatavilla on varmaan Isadora.
Kirjoittanut: Hypnosis (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2011 07:27
En tiennyt... En ole viime aikoina seurannut uusia tuulia. Kiitos vinkistä
Kirjoittanut: Nightsong (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2012 10:39
Tällä hetkellä minulla on geelikynnet tipeillä. Ne on kokonaan mustat, jossa on tumman liilat kimaltavat kärjet Ostettiin kahden kaverini kanssa puoliksi geelikynsien laitto setin, jossa tuli siis kaikki tarvittavat aineet ja välineet geelikynsien tekoon. Jos kynsiin haluaa laittaa jotain koristeitta, ne tarvitsee ostaa erikseen
Kirjoittanut: cruorimber (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.02.2012 19:09
Kynnet on itselläni yksi tavaramerkeistä. Pyrin aina pitämään mahd. pitkinä ja ehjinä, mikä vaatii paksua lakkakerrosta tueksi. Yleensä tummanpunaista lakkaa tai tavisviikkoina ranskalainen manikyyri.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2012 22:01
Haluaisin kauniit, pitkät kynnet, mutta ei nämä mihinkään kasva. Jos näille saa hitusenkin pituutta, niin katkeavat, lohkeavat tai liuskoittuvat alta yksikön. Ellen olisi näin pihi, saattaisin käydä laitattamassa geelikynnet, mutta toistaiseksi lyhyillä mennään. Yleensä lakkailen näitä mustaksi tai verenpunaiseksi. Jos on jokin tälläytymistilaisuus, niin ostan ihan perinteiset tekokynnet.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2012 22:27
Minulla on kivikovat kynnet jotka kasvavat ihan kiitettävää vauhtia. Huono puoli tosin on se, että ne ovat niin kovat että kynsisakset eivät tahdo varsinkaan peukalonkynsiin pystyä, mutta tökkääpä ne johonkin tarpeeksi kovaa... tekee kipeää ja varmasti katkeaa useampikin kun eivät juuri jousta. Lisäksi etu- ja keskisormien kynnet kasvavat kroonisesti kieroon, joten kovin pitkäksi ei voi päästää että eivät näytä ihan hirveiltä. Yleensä käytössä on violetti lakka, nyt en ole viitsinyt mitään laittaa kun sekä kädet että kynnet ovat kurjassa kunnossa kuten aina talvipakkasilla.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit