Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2012 23:30
Yleensä niin pikimustat jäteöljystä ja muusta mukavasta, että moni on luullut lakkaa olevan... Kasvavat raivostuttavan nopeasti. Viisi päivää on se "ikkuna", kun ovat mukavan pituiset eli helppo töissä repiä pakkauksia auki ja tehdä tarkkuutta vaativia töitä. Sitten menevätkin jo kivuliaasti hajalle ja pakko leikata liian lyhyiksi.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2012 19:56
Tällä hetkellä tummanpunaset ja lyhyet kuten aina. Ei pitkiä voi kasvattaa, kun kitaraa soitan.
Kirjoittanut: Feikkiface (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.05.2012 13:35
Just eilen väkäsin itselleni rakennekynnet. Tämmöset missä on violetti glitteriä ja vähän mustia raitoja. Kuvasta ymmärtää paremmin, kun tästä tekstistä : D http://feikkiface.blogspot.com/2012/05/violettia-g litteria.html
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2012 21:42
Mun kynnet on todella hauraat ja katkeaa juuri siinä parhaassa mitassa. Oon yrittänyt kosteuttaa ja huoltaa ja käyttää vahvistavia lakkoja, enkä ole enää kuukausiin käyttänyt kynsiä kuin työkaluja, mutta silti jotenkin ne vain halkeaa. Hermo menee. Kai pitäis hankkia jotkut akryylit.
Kirjoittanut: IMMORTALDEMON (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.06.2012 22:30
Yritän pitää kynnet mahdollisimman lyhyinä, niin että sitä valkosta juttua ei olis melkeen ollenkaan, eli kynnet ei ole lähellekkään sormenpään yli kasvamista . Nytten on n. 1mm sitä valkosta osaa ja tuntuu niin inhottavalta että menen kohta viilaamaan sen pois... Harvoin jaksan kynsiä lakata, mutta sitten kun lakkaan niin mustalla aina.

Ja outoa muuten, kun monet valittavat täällä että eivät saa etusormen kynsiä kasvamaan: mulla on just päinvastanen ongelma! Ne kasvaa just nopeiten ja on aina ne pisimmät kynnet...
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.07.2012 11:52
Mun kynnet kasvaa ika nopeasti ja myös rakastan pitää ne pitkinä (2,5 cm) lakkaa en niitä melkein koskaan ja jos lakkaan laitan vaan jollain kiiltävällä esi. hopeella noi valkoset osat kärjestä ne kynnet ei hirveen helposti katkee, mutta kyllähän ne aina välillä napsahtaa poikki, ja mulla kun käy aina niin, ett ne valkoset osat taas siitä kärjestä lähtee idan täydellisesti pois, ihan kun ne olis leikattu...se on kivaa kynsiä on myös kätevä käyttää aseena, jos joku rupee ärsyttään tai pomppiin silmille, niin ei tartte muutakin niitä vähän vilauttaa niin jo loppuu se ainakin meidän luokkalaisilta, jotka tietää, että niillä saa aika julmia naarmuja aikaan...
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.07.2012 13:54
Minun kynnet on lyhyet kun soitan bassoa ja muutenkin pitkät kynnet on jotenkin inhottavat. Siis ei inhottavan näköset vaan tuntuset, jää kiinni kaikkeen ja taittuu ja halkeilee.
Lakkaan aina mustaksi, joskus vihreäksi tai violetiksi. Nyt on ollut lomalla kynnet lakkaamatta ensimmäistä kertaa moneen vuoteen.

Lainaus: Kuolonenkeli

kynsiä on myös kätevä käyttää aseena, jos joku rupee ärsyttään tai pomppiin silmille, niin ei tartte muutakin niitä vähän vilauttaa niin jo loppuu se ainakin meidän luokkalaisilta, jotka tietää, että niillä saa aika julmia naarmuja aikaan...

Olen joskus leikannut kynnet niin että niistä tuli vähän kolmion muotoiset, eli ne kapeni loppua kohti. Ne oli sitten aika terävät. Oli kiva pelotella ihmisiä niillä.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.07.2012 19:38

Lainaus: Wormboy

Olen joskus leikannut kynnet niin että niistä tuli vähän kolmion muotoiset, eli ne kapeni loppua kohti. Ne oli sitten aika terävät. Oli kiva pelotella ihmisiä niillä.

tota oon mäki aatellu, tulin sitte siihen tulokseen, et kun aina vahingossa itteeni raapasen, niin tulis ehkä nyt pahaa jälkeä
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 15:22
itellä oli semmoset 2 senttiä yli sormen pitkät kynnet!
ne oli aika ihanat.
mut kun ne alko katkeamaan koko ajan niin leikkasin niistä sentin pois.

käytän usein mustaa kynsi lakkaa,mut käytän muitakin.
koska kynnet on yksi mun into himoista.
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2012 04:09
tällä hetkellä vaaleansiniset mun kynnet on aikalailla paperia, joten kovin pitkiksi en niitä voi kasvattaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!