Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.08.2007 21:04
Eerikinkadulta minun messiini lähti musta, polvipituinen kaunistus, hame siis. (69e autsista, kallein kokoonsa nähden ostettu asiani ikinä) Lantion ja reisien kohdalta on melko tiukka, ja sitten löysenee alaspäin mentäessä. Lisäksi ylhäällä edessä on kolme ketju-kilkutinta allekkain. Takana alareunassa sitten on laskostusta, pienellä alueella vain. Tyksin tästä ihanuudesta!
Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.08.2007 17:40
Sain tänään uuden ihanan hameen.Puna-musta skottiruutuhame
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.08.2007 12:35
Ostin nilkkapituisen "ryppy"/vekkihameen. Sitten tänään aamuyöstä lyhennytin kännispäissäni pitkän hameen nilkkapituisesta lyhyemmäksi, koska se jumahti pyöränketjujen väliin. Pakkohan se oli repiä irti ja kaveri mainitsi vaan, että kivasti repeytyi, pitsiä lisätään niin hän voisi ostaa sen mokoman ex-liehuhelmaisen hameen. Siinä oli halkio, joten siksi varmaan myös pääsi liehumaan vapaasti nyt siinä todellakin on seksikäs halkio. Näin vahinogossa tein sitten kaverin mielestä tyylikkään hameen, kun itse manasin niiden epäkäytännöllisyytä pyöräilessä ja minähän en missään minihameessa kulje.
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.08.2007 20:38
En löydä mistään polvipituista hametta :-/ niin kutsuttua kynämallia kyllä löytyy, mutta en etsi ihan sen tyyppistä..
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.08.2007 08:44
minulla ei ole kovin montaa hametta kun olin ennen niin mies :/ yksi pitkä sametista tehty hame löytyy, sekä pari tosi lyhyttä mekkoa ja yksi lyhyt ja vähän lolitamainen hame-.-
Kirjoittanut: Huuhkaja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.08.2007 12:11
Lähes aina on hame päällä ja useimmiten pitkä. Eli omistan paljon hameita ja tällä hetkellä suosikkini on xtrax-putiikista tilattu tosi runsas, tietenkin musta, maahan ylettyvä hame. Se on muuten siitä hankala, että töissä jää helmat työtuolin pyörien alle ja niitä saa sitten repiä sieltä aina kun lähtee kävelemään... Aaarrggghhh...
Vielä käyttämättä on hame jonka ostin vähän aikaa sitten: Musta, polviin asti kapea ja sitten levenee reippaasti maahan asti. Takana on ylhäältä alas polviin asti poikittain satiininauhoja ja niissä pienet rusetit.
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • • Muokkasi: Zodiac
  • Lähetetty: 31.08.2007 16:31
Musta, pitkä samettihame on päällä minne tahansa menenkin, sekä kesällä että talvella, mutta löytyy myös yksi tyyliltään "virallisempi" vähän yli polvien menevä musta hame, melkein nilkkoihin asti oleva "kesähame" (musta sekin), mustaharmaa kaunis kukkahame about polviin asti, satiinilta näyttävä ja tuntuva polyesterihame vähän yli polviin sekä "kokoelmani" helmi, kengätkin peittävä valtava, musta monikerroksinen harsohame, joka on kallein (omilla rahoillani ) ostamani vaatekappale ikinä (alennuksen kanssa jotain 45 puntaa eli n. 67,5 €). En kyllä oikein tiedä, missä tuota käyttäisi, kun se on niin valtava ja pitkä, että se on aika epäkäytännöllinen (paitsi ihan vain kävellessä), ja talvella lumen kanssa se on varmaan ihan mahdoton (paitsi jos lunta on vähän eikä se ole loskaista), kesällä liian kuuma ja syksyllä ja keväällä on niin märkää, että arveluttaa käyttää sitä silloinkin, kun en minä sitä liatakaan haluaisi.

Lisäksi minulla oli musta, silkkinen ja rypytetty nilkkoihin asti ulottuva hame (joka aloitti hamekauteni), mutta onnistuin hukkaamaan sen. Harmillista, koska se oli todella mukava ja nätti.

Housuja pidin viimeksi joskus 2006 vuoden loppupuolella. :P
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.08.2007 17:07
Ostin tänä kesänä Backstreetistä Shade Skirt:in ihana kun näin sen rakastuin siihen oitis
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.09.2007 09:42
Ostin semmoisen mustavalkoisen kilttimäisen vekkihamosen, jossa punaisia ohuita raitoja siellä täällä.
Kirjoittanut: Killer (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2007 15:14
mulla on sellainen musta polviinastiu lottuva hame aika leveä ostin sen isän häihin sen takia minua kutsuttiin siellä goottiprinseksaksi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit