Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2007 21:26
Aattelin kysästä, että millasia hameita käytätte. En kyl tiiä onko tästä jo keskusteltu. :P

Mä tykkään pitkistä ja runsaista hameista ja polvipituisista kellohameista. Helman pitäis olla tosi leveä. Joskus lyhyemmän hameen alla käytän alushametta ja mamelukeja tuomaan muhkeutta.

Mitä materiaalia suositte hameissanne? Mä tykkään aika paljon sametista pitkissä hameissa ja puuvillasta lyhyissä. Ja tyllisiä alushameita löytyy.
Pitsi on kans semmonen mist tykkään.

Ja mistä ostatte vai teettekö itse? Mä vähän kumpaakin.

Mut joo kertoilkaas.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.02.2007 21:46
Lempihameeni on vuorisatiininen cancan-hame, jonka äitini on tehnyt vuosia sitten, se on siis täyspitkä, mutta alla on ihana puna-valkoinen kerroskuviointi. omistan nykyään myös täyspitkän tyllihameen. polvipituisia hameita minulla on kaksi, toinen cancan-hame ja yksi puuvillasamettinen, joka sitten onkin ainoa samettihameeni. pitäisi hankkia täyspitkä sellainenkin. minihameita on monta mutta vain paria niistä tykkään pitää. yksi outo hame on myös ja se on minusta myös samalla ihana juuri siksi: vihreä-harmaa-valko-musta-raidallinen, todella vanha. äidilläni oli se päällään, kun isäni kosi häntä. ja he ovat olleet 30 vuotta aviossa

roomalainen jännä, pitkä musta hamekin on, sitten morticia-tyylinen kapeneva ja sitten levenevä musta myös, samoin musta hame, jossa on pitsiä siellä täällä ja epätasainen helma... viininpunainen ja kiiltävä hame, valkoinen alushame, pari farkkua...

omistan paljon hameita, silti pitäisi saada lisää! eniten haluaisin oikein muhkean, mustan tai punaisen hameen, monikerroksisen!

ja uusin hankintani on tietenkin wanhojenpukuuni tehty, musta, puuvillasamettinen, todella leveä hame, jossa on punainen paneeli.

enkä ole vieläkään tyytyväinen!
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.02.2007 21:52
en muista ,että tästä olisi keskusteltu.

Omistan aika paljon hameita, pidän tosi harvoin housuja, joten hameita on kertynyt kaappiin aika läjä, niin itsetehtyjä kuin Mortician ja joitain kirppikseltä löydettyjä.

Lempihameitani ovat näin talvella, musta pitkä melko leveähelmainen samettihame, toinen pitkä samettihame ,jossa on pitsiä helmassa (itsetekemäni)ja sellainen leveä (Mortician) tyllihame. Tykkään ,että hameet ovat joko ihan pitkiä tai sitten melko lyhyitä, (siinä välillä olevat vain ärsyttävät usein jostain syystä)
Lämpimämmällä ilmalla tykkään pitkästä pvc-hameestani, lyhyestä hameesta jossa on remmejä ja metallirenkaita (itsetekemäni) ja yhdestä lyhyestä pitsihameesta (Mortician)
Olen siis aika hameihminen, mukaan voi lukea myös lyhyt samettimekkoni , ja lyhyt liituraitahame joka on vielä tosin vähän tekeillä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 23:35
Minulla on aika paljon polvipituisia leveitä hameita (sopii vartalon mallilleni parhaiten), tylliä ja samettia pääasiassa, mutta myös peruspuuvillaa, itsetehtyjä ja ostettuja. Uusin on semmoinen repalehame missä on seittipitsiäkin (vai miksi sitä nyt oikeasti kutsutaan Ö__ö).

Pitkiä hameita en oikein osaa arkena käyttää, niitä on vain pari, mutta nytpäs on taas työn alla täyspitkä tyllihame yksi pikkuruinen "sihteerin hame" löytyy myös mutta en edes muista milloin olisin viimeksi käyttänyt sitä!
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: jeeves
  • Lähetetty: 13.02.2007 09:27
miulla on pääasiassa pitkiä nilkkoihin asti ulottuvia hameita.tai niitä ainakin käytän useimmiten. Sellanen violettia satiinia oleva fishtail-hame jossa päällä musta pitsi ja helmassa pitsinauha,sitten on toinenkin morticiasta ostettu (eih XD) musta joustosamettihame mis toisessa on neljä purppuranväristä satiinikolmiota helmaa leventämässä.sellanen nelikerroksinen pitkä hame, jonka alin keros tylliä,seuraava kerros violettia satiinia,sitä seuraava tylliä jonka helmassa pitsi, ja päällimmäisenä on sellanen tyllilerpukejuttu, missä on monta leveetä pitsiä..sitten on semmonen musta joustosamettinen,jossa violetti satiini kerrostettuna takana.

on myös täysin ylipitkä kaksinkertaisesti kellotettu tyllihame satiininauhoilla, lyhyt kaksikerroksinen tyllihame samettinauhoilla ja ruseteilla, tummanharmaa ylilyhyt 25 vuotta vanha jackpotin vekkihame, mustaa jotain joustavaa kangasta oleva hame jonka helmassa valkonen pitsi(itse tehty) harmaa lyhyt liituraitahame, ostetu jostain vero modasta polvipituisena, itse vähän muokattu jälkeenpäin), musta rypytetty täyskello loimusamettihame, joka takaa pidempi ku eestä(ite tehty), ja sellanen musta puuuvillakangasmekko mikä on vähä polven yläpuolelle ulottuva, täyskello helma leveellä sähkönsinisellä satiininauhalla, lyhyet hihat ja napitus eessä, ruma kaulus jonka aion muuttaa. hmm. siin'ä ne taisi olla. ei, yksi itse tehty, lyhyt, monikerroksinen ja tosipöyheä tyllihame löytyy vielä.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.02.2007 09:29
Minulla on musta pitkä röyhelö hame,
kapea pitkä hame jossa on halkiot reiteen asti ja minihame.
Ja on sitten sellainen vaaleanpunainen pitsi hökötys jota en käytä koska se ei oikeen sovi minun tyyliin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 09:58
Ah, tänään voisikin pitkästä aikaa pukeutua hameeseen, kun koulussa ei ole mitään sottaavaa tekemistä.

Tämänhetkinen ehdoton lempparini on Lip Servicen polvipituinen liituraitahame, jossa kolme solkea edessä ja takana. Aivan ihana ja todella hypersexxxy. Polvipituisia hameita löytyy vielä kolme lisää, toinen on myös Lippyn, tekonahkainen jossa takana nyörit (ja kaverilla asennutettu vetoketju, pelkkä nyöritys kun on aika hankala avaamistapa) ja toinen ihan perusmusta henkkamaukkahame, jossa helmassa neljä halkiota. Sitten on vielä yksi Rorasahilta tilaamani pvc-hame, joka on tosin tällä hetkellä telakalla odottamassa korjaamista.

Minihameita on kaksi, toinen Aderlassin liituraitahame, joka on kuorrutettu bondageremmeillä. Toinen on ihan tavallinen mutta silti goottivatteiden kanssa hyvin käyttökelpoinen perusmusta mini (tällainen pitäis ostaa uusi, kun vanha on niiin käytetty...).

Pitkiä hameita on 6. Uusin on kaverilta ostettu tyllipörhelö, jonka kanssa ei tällainen pitkäsääri tosin voi käyttää yli kymmensenttisiä korkoja, kun hamonen jäisi liian lyhyeksi. Toinen juhlavampi hame on "merenneitomallinen" satiinihame, joka oli vanhojentanssihameeni. Sitten on kaksi pvc-hametta, toinen suoranmallinen, takana toppalaahus ja bondageremmejä, toinen reisitaskuilla ja puolireiteen ulottuvalla halkiolla koristettu. Sitten on sellaista farkkukankaantapaista oleva edestä ja takaa nyöritetty hame pvc-kanttauksilla (Mortin sivuilla myytiin samanlaisia), ja lähes puhkikulutettu lempparini, pitsipäällysteinen satiinihame useilla bondagenyöreillä.

Ja lisää tulee...
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2007 10:23
Mulla ei ole kuin hameita. Housuja en omista yhtään.. kai.

Kolme mustaa pitkää hametta on, yksi on sellainen salsahame, itsetehty, sitten on sellainen kaapu, kirpparilta ostettu ja sitten yksi, jossa on röyhelöä paljon.
Polvipituisia on.. viisi. Pitsiä, tavallisia, yksi bondage ja sitten sellainen tosi tiukka.
Lyhyitä on liikaa. PVC:tä, samettia, satiinia, brokadia.. vaikka millaisia.
Tyllihameita on viis erilaista, pitkä, tosi pöyheä, lyhyempi tosi pöyheä, yksi, jossa on vain helmassa tylliä, pidempi, jossa on polvista alaspäin tylliä ja sitten lempparini keijutyllihame,joka on lyhyt ja siinä on myös sifonkia ja muita ohuita kankaita ommeltu,ettei näy niin kovin paljoa läpi.
Kaapissa on myös lisää hameita, en vain muista niitä kaikkia ja ne ovat niin tylsiä..
Teon alla on pitkä bondagehame,pitkä pvc-hame,lyhyt samettihame, johon tulee pitsiä ja sitten sellainen perusvalkoinen hame töihin. Unelmoin toki miljoonista muistakin hameista, mutta rahatilanne ei anna periksi :<
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2007 11:47
Minulla on älyttömiä määriä hameita ja mekkoja.
En voi sietää pitkiä hameita. Minulla on kaksi pitkää hametta, joista en käytä kumpaakaan.
Toinen musta, kerroksellinen ja muhkea maahan asti ulottuva ja toinen satiininen mermaid-mallinen, hyvin juhlava hamonen.

Minihameet ja -mekot ovat suosikkejani.
Mitä lyhyempi, sen parempi!
Suosikkejani ovat ehdottomasti :
- punamustaraidallinen minihame, jossa tyllinen alushame joka näkyy hieman helman alta
- musta minihame, jossa kirkkaanpunaisia liituraitoja, D-renkaita, bondageremmejä, pienet käsiraudat ja vetoketjuja
- musta minihame vetoketjuilla, jotka avautuvat sivuilta ylös asti.
- punamustaraidallinen minimekko, hieman ehkä gothic-lolita tyylinen, edessä metallirenkaita ja korsettimaiset nyörit sekä säädettävät olkaimet
- musta minimekko, jossa solkia, vetoketjuja, remmejä ja remeleitä, todella muhkea kolmikerroksinen helma

Tuossa suosikit, en nyt viitsi kaikkia miljuunia listata.
Hame ja mekko ovat oikeassa pituudessaan silloin, kun niiden kanssa ei voi pyllistellä tai kumarrella. (ilman että takapuoli näkyy!) ; )
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2007 12:14
Rakastan hameita.
En ole yhtään housuihmisiä ja yhteensä minulla onkin vain kahdet housut, joista toiset on tarkoitettu liikuntaa varten.
Hameita taas sitten riittääkin, vaatekaappi oikein pursuaa hameita, joita on sinne vuosien varrella kertynyt, mutta tällä hetkellä en itse käytä vakituisesti niistä kuin paria.

Minihameita en myöskään osaa käytää, niitä käyttäessäni minulle tulee se sama vaivautunut olo, kuin mitä housujenkin kanssa ja suurin osa minareista on hieman liian paljastavia minulle.
Pitkät hameet ovat suosikkejani, mutta käytän satunnaisesti myös polvipituisia ja tällä hetkellä olen aivan ihastunut polvipituiseen, vihreään tyllihameeseeni.
Toinen ihana on musta, nilkkapituinen, kaverini valmistama pvc- hamonen, jossa on kasoittain remmejä, d-renksuja ja kaikkea muuta kivaa.

Kolmas, mistä pidän erityisen paljon, on valkoinen satiini-puuvilla-tyllihörhelö, jossa on epätasainen reuna.
Etuhelma loppuu siihen polvien kohdalle ja takahelmassa on ihanan tyllilaahus, joka ylettää lähes nilkkoihin asti.
Tämän valmistamiseen meni ihan järjettömästi aikaa, koska en löytänyt mistään sopivanlaisia kaavoja ja jouduin piirtämään ne itse, mutta olen sen verran hurmaantunut lopputuloksesta, että kyllä kannatti tehdä tämä valmiiksi.

Heh. Nyt tätä keskustelua lukiessa iski taas hirveä halu päästä hameostoksille.
Jos vaikka kävisi koluamassa kirppiksiä ennen kotiinmenoa, niistä kun löytyy aina jotakin käytännöllistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit