Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2009 20:24
Hameita löytyy, paljon. Viime talvena oli hamevillitys, en pitänyt housuja ollenkaan. Silloin tuli ostettua hamosia kaikkiin tilanteisiin, ja nyt niitä sitten on vaikka kuinka paljon. Suurin osa vekkihameita, skottiruutuna, perusmustana, napeilla, niiteillä, villakankaasta ja vaikka mistä, melkein kaikki polvipituisia tai alle. Tänä syksyna olen vasta alkanut käyttää taas myös housuja, mutta hameet ovat edelleen ykkösasemassa.

Tuleva tarpeellinen hamehankinta on täyspitkä bondagehame, ehkä liituraitakankaasta. Jos sopivaa ei löydy kaupasta, pitää ommella itse.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.09.2009 20:53
no joitan bondage -minihameita ja joitain tyllihameita ja lipparin pvc -hame. pitkiä hameita multa ei löydy, mutta suunnitelmissa on ollu hommata
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 10.09.2009 01:18
No mähän en juuri muita omista ku minihameita joita löytyy kaiken värisiä ja eri materiaaleja, suosikki yks vanha vetskarihame ja uudempi pvc-minihame joka vähän levenee. Onhan mulla noita polviin asti ulottuvia (sekä ylle että alle polvien) mut eipä tuu juurikaan käytettyä, ja sit pitkiä hameita mulla on 3 sellasta "samettigootti"-tyylistä joita lähinnä oon käyttäny noissa Jannen kuvauksissa ja sit pari pitkää "arkista" hametta kuten liituraitanen ja sit sellanen miesten hame, paksua kangasta jossa paljo d-lenkkejä ym (ei tuu pidettyä niitäkään) mut sit mulla on muutama pitkä cyber-tyylinen hame joista oon viime aikoina käyttänyt uusinta, eli sellasta mustaa pvc:tä olevaa jossa nyörejä edessä ja takana, en oikeestaan muista millasia pitkiä hameita mulla tuolla komerossa onkaan, joskus tuntee olevansa kuin kirpparilla kun löytää jotain kivaa jota ei omaksi tunnistaisi ellei omasta komerosta käteen tulisi
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2009 10:09
Aika tavallisia hameita, mutta useita. Minejä, vähän pidempiä, polven alle ja ihan pitkiä. Puuvillaa pääasiassa, tai samettia. Yksi punainen hame minulla on,muut ovat mustia.
En käytä kaikkia hameitani, mutta jemmaan niitä kaapissa, josko niistä vaikka saisi joskus ommeltua jotain, tai jos innostuisin taas käyttämään mokomia.
Hameet, varsinkin pitkät hameet ovat minulle yhtä hankala ostos kuin housut; Jos vyötärö on ok, alaosassa on 1/2metriä ylimääräistä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 10.09.2009 12:15
Yhtä epätodennäköistä kuin se, että Neo_Shaman tulee miittiin hame päällä, on se, että meikäläinen tulee housut jalassa! En omista ku yhdet "goottihousut", yhdet liituraitaiset, parit mustat suorat housut, viidet mustat farkut (en käytä näitä mitään!) Mutta nyt muistin, että onhan mulla muutamat cyber-tyyliset housut kuten ne pinkit jossa mustaa ja hopeeta jotka teetin ja sit valkoset ja pinkit sellaset löysät housut joissa paljon taskuja, nyörejä ja lenkkejä (ainakin Morningstar_illa on samaiset mustana) ja sit yhdet valkoset Elvis-tyyliset housut ja parit cyberhousut, toiset punamustat, toiset valkopunamustat (ne on Backstreetin Cryonic-merkkisiä, eli suunnattu kai teknoporukalle)
Mutta hameita silti käytän vaan!!!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.09.2009 15:57
Minulla on kaksi pitkää hametta ja muutama minihame, housuja siis enemmän. Minihameitani en juurikaan käytä, sillä niistä tulee minulle vain vaivautunut ja epämukava olo. "apua, kohta jostain vilahtaa" tunne.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.09.2009 18:30

Lainaus: FilthyVictorian

"apua, kohta jostain vilahtaa" tunne.

Minua ei kyllä ole koskaan haitannut jos vaikka vilahtaakin xD Ompahan ihmisillä katseltavaa jos jotakuta mun ahteri sattuu kiinnostamaan sukkahousujen läpi. Tykkään minihameista, mutta aika hillityistä. Eli ei saa olla mitään röyhelöä ja härpäkettä kauheaa määrää
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.09.2009 18:38

Lainaus: SyllaBoreal

katseltavaa jos jotakuta mun ahteri sattuu kiinnostamaan sukkahousujen

pyörälläajo+minihame=vaatii taitoa : D harrastan liiiiiian usein tätäkin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 15.09.2009 17:16

Lainaus: SirMarylee

pyörälläajo+minihame=vaatii taitoa

No se kyllä oikeasti vaatii taitoa.

Lainaus: SyllaBoreal

Minua ei kyllä ole koskaan haitannut jos vaikka vilahtaakin

Inhoan roiskeläppä hameita niitä en ikinä laittaisi päälleni. Yäk.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.09.2009 18:04

Lainaus: FilthyVictorian

roiskeläppä hameita

Minusta ne on kivoja, mutta en pysty niitä itse käyttämään koska minulla on notkoselkä ja pyöreä hanuri. Minihameessa tarjoaisin paljastavan kannikka shown. Sukkahousuja en suostu käyttämään. Melkein kaikki hameeni ovat polvipituisia, loput nilkkapituisia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit