Gootti.net

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.01.2009 14:51

Lainaus: Piiskansiima

Miehiltä tuon vielä ymmärtää, mutta naisten pitäisi sentään ero tietää, he kun kyseisiä vaatekappaleita yleisimmin käyttävät!!

Niinpä Omalle miehelle on kyllä tullut aika selväksi noiden kahden rätin ero
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2009 10:15
Noh, ennen ko menee liialliseks näsäviisailuks ja mollaukseks, ni palaan aiheeseen...

Omistan tällä hetkellä kolme hametta; yhe melko tylsän tavallisen mustan polvii ylettyvän hameen, jossa ei oo mitää erikoista ja yksityiskohdat on olemattomia. Ihan kotitekoa. Toinen on joskus yläasteella hankittu BackStreetin hame, missä o repaleine helma violetilla reunoilla ja alta pilkottaa musta hämähäkinseittipitsi. Kolmannen sain isosiskolta joululahjaks jokune aikaa sitte. Mortician Hellbunny hame, jossa o kolme tyllikerrosta. Alunperin siihe oli laitettu joku kämäne musta nauha miten sattuu ja näytti aika ikävältä, mut nyt siihe on pistetty sininen satiininauha menemää yhtee sinisten hiusten ja sukkahousujen kanssa. Oikein tyytyväinen olen viimeiseen.

Hankkisin lisää mukavampia hameita, mut eka pitäis päästä ylimääräsistä jalkamassoista eroo, et uskaltais hameita pitää.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.01.2009 11:58

Lainaus: Toxo

ennen ko menee liialliseks näsäviisailuks ja mollaukseks

Pitää nyt vielä tarttua tähän. Kyseessä ei ollut (ainakaan minun osaltani) minkäänlaista näsäviisastelua saati mollausta ketään henkilöä kohti. Ajattelin vain oikaista asian (myönnän, ehkä hieman kärkevästi), sillä on typerää kutsua mekkoa kokohameeksi tmv. Eihän kukaan sano koiraakaan puolisudeksi. U got the point? No hard feelings between anyone.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2009 18:30
mulla on 5 hametta ja kahdet housut, koulussa aina housut ja muuten hame.
- violetti hieman polven yläpuolelle, ohutta kangasta,
- samanlainen kuin ylempi, vähän lyhyempi ja ruskea
- musta puuvillahame, jossa sivuilla pienet halkiot, kirpparilta
- musta hame (en muista kangasta) jossa helma alkaa toisesta polvesta ja päätyy toiseen nilkkaan (itse tehty pari vuotta sitten; kamala)
- vihreä puuvillaa (?), jossa halkio vähän yli polven. myös itse tehty.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2009 16:57
Miulla täytyy olla joko täyspituinen (nilkkoihin ylettyvä) tai ihan lyhyt hame, polvipituiset ei käy, en tykkää niistä eikä ne mielestäni kyllä miulle sovikaan.

Kaapistani löytyy mm. kaksi skulls puuvillaista mustaa minihametta joissa renksuja, lenksuja ja vetoketjuja. Oisin tuon vetskariversion halunnu tartanhalkioilla mut piti tyytyä punaisiin kalloihin...
Musta samettiminihame jossa pitsiä reunassa, sekä minihame jossa sivuilla halkiot, tätä tykkäisin fiksailla vähän vielä, katsoa mitä keksii.
Samoin tuon ainoan mekkoni aion lyhentää minimekoksi kun en tykkää sen tän hetkisestä pituudesta. Pitäisi myöskin kaventaa kun on vähän iso miulle...

Täyspitkät musta merenneitomallinen loimusametti hame sekä musta leveähelmainen samettihame jossa alhaalla halkioita joissa pitsiä.

Tyllihametta olen haaveillut tässä viime aikoina mutten osaa päättää vielä haluanko lyhyen vaiko pitkän. Joku toinen minihamekin voisi olla kiva vaihteeksi kunhan saisi raavittua rahat kasaan...
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.01.2009 13:47
Jonkun verran on noita hameita kaappiin kertynyt, vaikka mukavuudenhaluisena käytänkin arkena aina housuja, hame on tosin aina päällä keikoille tai baariin lähtiessä.
Kokoelmista löytyy seuraavaa
-Yksi violettiruutuinen lyhyehkö hame koristeltuna pitsillä ja violeteilla satiininauhoilla
-yksi liituraitahame, jossa myös tylliä ja pitsiä koristeena
-punaisella satiininauhalla koristeltu hame, jossa paljon d-lenkkejä ja hakaneuloilla kokoonkursitut riippuvat nauhat
-valko-mustaruudullisella kankaalla ja tyllillä koristeltu lyhyehkö hame
-musta-violetti polvipituinen tyllihame
-täyspitkä, musta, muhkea tyllihame
-pitkä hame, jossa yläaosa pvc:tä ja alaosan "merenneitohelma" tylliä.

Lisää tekisi mieli hankkia, mutta mitään superihanaa ei ole nyt vastaan tullut. Sitä odotellessa.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wucie
  • Lähetetty: 24.08.2009 17:00
Minulla on vain kaksi hametta, joilla olen ainakin tähän asti pärjännyt ihan kivasti. Toisaalta olen vasta aivan lähiakinoina alkanut uskaltautua laittamaan sen hameenkin päälle. Noh, joka tapauksessa.
-Musta hiukan salsahameen tapainen nilkkoihin asti olena hame, jossa on ryppyjä pituussuunnassa. Kangas on kolmena erillisenä kerroksena.
-Punainen ja päällä mustaa pitsiä, yläeunassa isompi pitsireunus. Edessä pieni samettinen skisakki kuvio, jossa on muutamia ruusukkeita. Käytän yleensä juhlissa... jotenkin se vain tuntuu olevan liian hieno.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.08.2009 18:48
Jokapäiväisessä käytössä:
- Aderlassin musta minihame, johon saa kiinni 6 remmiä
- Queen of Darknessin maata laahaava musta hame, jossa takana halkio
- UFFista ostettu simppeli, vähän joustava musta minihame
- kirpparilta pitkä musta hame, joka on tehty monesta eri materiaalista jotka on ommeltu toisiinsa kiinni (mm. samettia ja pitsiä ja monia muitakin), olen sitä väsännyt niin, että edestä se pysähtyy polvien yläpuolelle, mutta takana toikkuu nilkoissa asti
- toiselta kirpparilta haalentunut musta liituraitainen koulutyttöhame
- Indian Bazaarista kaksikerroksinen pitkä hame, joista "ensimmäinen" kerros on violettia kangasta ja toinen mustaa pitsiä
- itsetehty (lue: karsea mutta siedettävä) leopardikuvioinen hame, joka pysyy kasassa hakaneuloilla ja vyöllä

Ja vähän hienommat:
- Morticiasta ostettu ihonmyötäinen pitkä hame, jonka yläosa (joka ylettyy polvien alle) on jonkinlaista pehmeää, venyvää mustaa harsomaista kangasta, jonka alta lähtee sitten tylliä joka ulottuu maahan. Polvien tasolle on ommeltu pareittain mustia rusetteja.
- musta pitsinen kynähame

Eli 9 hametta yhteensä, paitsi jos olen joitain unohtanut. Lisäksi omistan väh. 4 mekkoa. Pidän housuja erittäin harvoin.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2009 17:29
Ömm... Hamehia:
~ musta kevyttä materiaalia oleva minihame, hiukan kellohelmainen
~ musta vekkiminihame, joka syystä tai toisesta ei mahdu minulle enää :<
~ musta kellohelmainen perushame, yltää polviin
~ Lippyn gun metal -värinen minihame
~ musta nilkkapituinen hame, paksua materiaalia
~ musta vähän polven yläpuolelle ulottuva vakosamettihame

Lisäksi yksi ainokainen mekko, musta ja polvipituinen, kellohelmainen. Nyt kun listasin nuo, yllätyin, sillä luulin minulla olevan vähemmän hameita. Kuitenkin koska kolme hameistani on minihameita, joita en niin tykkää pitää (vaikka nytkin on minihame päällä), ei minulla ole kovin montaa käyttöhametta. Tarvitsisin lisää nilkkapituisia hameita talveksi. En omista kuin yhdet käyttökelpoiset housut, ja niissä en aio olla koko tulevaa talvea. :< Nih.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2009 20:12
Mmm... ostin eilen uuden hameen. Ihan perusmusta polviin asti oleva puuvillahamehan se on, mutta käteni syyhyävät jo neulan, saksien ja langan luo...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit