Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2012 20:09
mie joskus ennen vuoden vaihetta laskin että mulla olis vaatekaapissa noin 70 kappaletta hameita..Lisää on ostettu joku 10 kpl. Eli hameihmisiä olllaan xD sellaiset pöyheät "lolita"-tyyliset näyttävät hameet on ihania!! Sitten löytyy ihan niitti/remmi/vetoketju-koristehameita. erilaisia pitkiä hameita joku 10 kpl, kapeita sekä leveitä..kynähameita muutamia..vekkihameita..kaikkea oikeestaan
Hameita on lisäks kiva ja helppo ommella niin niitä kertyy varmaan myös siksi
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.02.2012 08:45
Ih, hameita! Tykkään! Ja on monta!

Harmikseni minulla on nykyisin iso kynnys käyttää pitkiä hameita. Osan olen jo myynyt pois luovutettuani. lempparit roikkuvat yhä kaapissa. Lukiossa en paljon muita käyttänytkään, mutta jotenkin nykyisin ei osaa enää pukea niitä päälleen. Asialle tarttis varmaan tehä jotain, koska pitkät hameet ovat hurjan nättejä, enkä halua luopua viimeisistä kaappini kaunokaisista.
Olen myynyt pois suurimman osa, ja jäljellä on enää yksi hyvin simppeli musta puuvillahame, ja edesmenneeltä Old Raven putiikilta aikoinaan ostettu yksinkertainen remmihame, jonka ostin alunperin yläasteen tanssiaisia varten. Vanha kuin taivas, mutta edelleen hyvässä kunnossa ja kertakaikkisen ihana. Sitten on yksi kirpputorilta löytynyt vintagehame. Paksua mustaa sekoitekangasta ja vuori. Ostin sen nimenomaan talvihameeksi, mutta eipä ole tullut käytettyä vieläkään.

Ainut pitkä hame jota tulee yhä käytettyä aktiivisesti on lähinnä puolipitkä. Epätasainen helma ylettyy joiltain osin nilkkoihin, mutta on monesta kohtaa selvästi lyhyempi. Tuollainen rikkonainen helma on hyvin pitkälti mieleeni. En kompastele helmaan ihan niin suurella todennäköisyydellä.

Aikuistumistylsistymiseni on johtanut polvimittaisten hameiden invaasioon kaapissani. Osasyy tähän on se, että kirpputorien hametarjonta on erinomaista. Vaikka mitään muuta ei löytäisi, niin hameita tulee aina vastaan ja itsehillintäni on siinä kohtaa melko heikko. Polvipituisiset hameet ovat myös niitä vaatekappaleita, joissa värivalikoima on mustaa laajempi. Steampunk-hurahtamiseni myötä ruskea väri on muutenkin hiipinyt salakavalasti vaatekaappiini.

Minihameita kaapissani on tasan tarkkaan yksi kappale. Näillä reisillä ei sitäkään ole tullut ulkoilutettua kauheasti.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.02.2012 11:29
Rakastan hameita. Omistan yhdet housut, mutta hameita kymmenittäin. Ainoa hamemuoto mitä minulta ei löydy, ovat minihameet. Lyhimmilläänkin hameeni ovat suht lähellä polvia. En ole ihan minihametyyppiä, ei sovi vartalolle eikä tyyliin.

Lempparini on näin talviaikaan eräs sinisterin pitkä samettihame. Kaunis ja lämmin. Toinen suosikki on Marimekon (!) musta merenneitomallinen hame. Sopii mahtavasti korsetin kanssa. Lyhyemmistä hameista yltäni löytyy kynähame. Kynähame toimii tyyliin ja näyttää hyvälle. Lipparin pvc-versio on yksi suosikkikynähameistani.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2012 08:58
Itseltäni taitaa hameita löytyä yli kymmenen(en ole laskenut niitä), mutta enimmäkseen löytyy Lip Servicen, Living Dead Soulsin ja Trippin lyhyitä minihameita. On pvc:tä, pitsiä ja röyhelöä ja ihan perus mustaa minaria. Kaapista löytyy myös kaksi ihan maahan asti ulottuvaa hametta, joista toinen on yksi suosikeistani. Toinen taas on sellainen ei-niin-joka-tilanteeseen-sopiva mustavioletti, hyvin klassista goottityyliä edustava röyhelöhame, jonka ajattelin tänä sunnuntaina pukea Nightwishin keikalle Tampereelle :3 Hame on kyllä tosi kiva jne, eritoten keikkahameena ja juhlahameena loistava.
Kirjoittanut: Nylon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2012 00:50
enimmikseen mustia pitkiä kaapumaisia hameita omistan. Myös pari lyhyempää hametta minulla on. Hameet on upeita ja omiaan tähän tyyliin harvemmin vain saan tilaisuutta pitää niitä ellen nyt aivan yksin ole.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 21:28
mulla on monia hameita.............
mm.äitin tekemä tyllihame.
ja kierrätyksen ystävänä oon hankkinut sieltä semmosen ihanan hameen jossa on tähti printti ja skottiprintti hameen,tosin se skotti on vähäsen liian lyhyt.
ihan perus mustia ja ostin tälläkin viikolla mustan jonka tosin lyhennin ja panin kettinkejä täyteen.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2012 23:56
Mull aon vaan yks hame, ja se on sellanen Morticiasta hankittu puna-musta tyllihame neljä kerrosta kangasta Pitsi mustaa, kovaa ja rapisevaa sen lisäksi siinä on joitakin mustia pitsiruusuja tms. N. polveen asti ulottuu maksoi 6o € Saatavilla oli myös muistaakseni musta-violettina, en pitnyt siitä niin paljoa, ja musta-valkoisena, jonka olisin ottanut, mutta kyseisellä hetkellä oli loppu. Myös minihameena löytyi Nyt hankinnassa olisi jokin Cybershopin hameista
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2012 01:15
Minulla on sellainen aivan kauhistuttava ruskea hame, jossa on kaikkia mahdollisia kangaslaatuja yhdistettynä oudoiksi raidoiksi. Ostin sen kirpparilta eurolla joskus vain siksi kun se oli niin kamala, että se oli pakko saada
Sitten on musta hame, jossa on erilaisia taskuja, sen ostin myös kirpparilta ja se oli alunperin vihreä, mutta värjäsin sen mustaksi.
Ja sitten kaksi mustaa hametta, toinen lyhyempi, ohutta ja melko harvaa kangasta, ja sitten se pidempi on sillein jännästi "rytyssä" , pidän näitä hameita päällekkäin, vaikka kuullostaa tyhmältä niin ne näyttävät siltä kun kuuluisivat yhteen, sitäpaitsi se pidempi on vähän rikki, mutta se ei näy kun se lyhyempi on siinä päällä.
En omista siis montaakaan hametta, koska en pidä niitä kovin usein. Joskus juhlissa kesällä tulee pidettyä.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2012 01:32
Heh... En omista ainuttakaan hametta tai mekkoa. En tuntisi itseäni mukavaksi sellaisessa. Jos olisi AIVAN pakko laittaa hame, se olisi varmasti niin pitkä että jalat peittyy kokonaan. En kestä ajatusta siitä että minun pitäisi esitellä koipiani enempää kuin on pakko... Hyi. *puistatus*.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2012 09:54
hahahahahhahah!
minä kai oon ihan hamefriikki............no tykkään housuista enemmän.
mutta kun suomenkesä on niin kylmä,että ei voi hameita pitää usein.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit