Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.09.2009 20:52

Lainaus: Natassja

Sukkahousuja

Luin tuosta, että pikkuhousuja en suostu käyttämään olin ihan, mitäääää?
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: pimeyden_hehku
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:34
ninni,
mutta minullapas on legendaarien hetki jäänyt mieleeni, kun kerran neo todella tulikin mekko päällä miittinkiin!
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2009 19:51
Minä olin muutama vuosi sitten ihan poikatyttö. Aina oli vain farkut ja huppari, en voinut sietää hameita. Seura taas sitten teki kaltaisekseen, tutustuin pariin rokkarityttöön, jotka käyttivät aina vain hameita ja hameita ja tummaa ja kuuntelivat metallia. Sitten minä menin ostamaan korkonilkkurit, jotka olivat ihan selkeästi hamekengät, joten oli pakko ostaa hameitakin. Siitä se sitten lähti. Minusta tuli nainen.

Nykyään minulla on paljon hameita. Suurin osa leveitä polvipituisia (puolihameita enivei), mustaa, tummanruskeaa, harmaata, mustaa, harmaata... Sitten on yksi puolipituinen hippikellohame, joka on ruskea-turkoosi. Oikein kaunis. On minulla yksi musta minihamekin... Eniten kyllä pidän pitkistä hameistani: musta, tummanruskea, punainen ja vaaleanruskea (punertava/oranssihtava). Kolme ensimmäistä ovat asuyhteydestä riippuen juhlahameita, mutta käytän ainakin mustaa ja ruskeaa arkenakin. Viimeinen on Kööpenhaminasta Christianian torilta ostettu hipeiltä, ja ihan hippihame onkin. Liukuvärjätty ja virkkattu vyötärö. Ainutlaatuisuudessaan se on kyllä suosikkini.

Muutenkin ostelen lähinnä vaatteeni kirpputoreilta. Kaikki suosikkihameeni ovat makaneet korkeintaan 7e ja ostettu tuosta naapurin Lähetystorilta.
Kirjoittanut: Perkele (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.09.2009 15:45
ei mulla oo ku 3 hametta:

-Leatherheavenista skottiruutune minihame jossa on 3 nahkanaruu, 3 Evil Bunny-niittii, ketju ja rokkarityttö

-ruotsalaisesta halpahallista ostettu yksinkertane pitkä musta hame

-polvipitune harsohame
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.09.2009 15:58
uuhhh eilen sitten lähti morticiasta mukaani se kauan haavelemani musta PITKÄ bondagehame :3 ihana on
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.09.2009 18:39

Lainaus: Natassja

paljastavan kannikka shown

kannikka on täällä leipä, joten nauran hieman x )))
Ostin muuten tässä eräänä päivänä backstreetiltä hieman tekonahkaa muistuttavat legginsit ja ne sopivat hyvin noiden roiskeläppähameiden kanssa, sillä ei ole väliä vaikka vähän vilahtaa, koska kaikki katsoo vain että on housut alla : D
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.10.2009 17:40
Täältä löytyi yhdessä vaiheessa aikamoinen kasa hameita, mutta suurimmasta osasta hankkiudun vähän aikaa sitten muuton yhteydessä eroon. Lensi ne reikiintyneet ja liian pienet hameet kierrätykseen. Jäljellä jäi:
-Necessary evilin tana fishtail skirt
-Itse ompelemani Gothic lolita-tyylinen hame tummanpunaisilla pitsiyksityiskohdilla ja mustan päällihameen alta ryöppyää muutama kerros valkoista kangasta
-Aikoinaan ylioppilasjuhliin ostettu violettia ja mustaa värimaailmaa hyödyntävä pitsihame repaleisilla reunoilla, oikein runsas.
-Tyköistuva musta kynähame, jossa korkea vyötärö, jota koristaa muutama suurehko nappi
-Tummanharmaa A-linjainen hame
-Musta vekitetty hame taskuilla, korkealla vyötäröllä ja vyöllä
-Skottiruutuinen hame, jossa edustettuna mustaa, valkoista ja harmaata
-Muutama perus minihame mustasta joustokankaasta
-Perinteinen pitkä hame joustosametista
-Kaksi polvipituista pitsihametta, toinen a-linjainen ja toinen vartalonmyötäinen
-Pitkä musta "kesähame" ohuesta mustasta kankaasta

Tämän lisäksi löytyy varmaan vielä pari muutakin perushametta sekä muutama mekko.
Kirjoittanut: Nightsong (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2012 11:15
Hmm... käytän oikeastaan vain hameita ja siksi niitä löytyykin kaapista todella paljon. Pitkistä hameista tykään huomattavasti enemmän kuin lyhyistä hameista. Pitkiä hameita löytyy samettisena merenneitomallisia sekä runsas helmaisia, mutta myös polvimittaista ja minihameena. Tyllihameita löytyy myös pitkiä sekä lyhyitä. Pitsi hameita löytyy pitkänä sekä lyhyeinä Paljon löytyy myös muilla materiaaleilla noita hameita pitkänä ja lyhenä. Tästät voikin jo päätellä, että olen aika moinen hame hamsteri Rakastan todella paljon erinlaisia hameita
Kirjoittanut: Cruithne (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2012 15:28
Mun vaatekaapista löytyy vain pari villahametta, joita harvemmin tulee käytettyä. Olen todennut hameet varsin epäkäytännöllisiksi. Ne näyttää vähän hassuilta eikä pysy päällä. Housuihminen.
Kirjoittanut: Needled (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.02.2012 18:25
Laskin just huvin vuoksi miun hamoset, ja yhdeksän minihametta sieltä löytyi, sitten 12 puolipitkää/pitkää hamosta. Kesäisin jo lämpötilan takia tulee ihan käytettyä pääasiassa hameita, muutenkin pidän enemmän siitä miltä jalat näyttävät, kun on sukkahousut jalassa ja joku pikkuinen puff-hamonen päällä :3 Muutenkin hameet on kauniita ja hirmu mukavia pitää päällä, eikä ne valu samalla tavalla kuin housut! Nyt ärsyttää, kun helppouden ja lämpimyyden takia on tullut jumahdettua pitämään niitä muutamia kivoja housuja jalassa. Tulis jo kevät!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit