Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: turmatar
  • Lähetetty: 13.02.2007 13:55
Hameita ja mekkoja on yhteensä joku 30, mutta tässä eniten käyttämiäni.

Pitkiä hameita:
- paksua puuvillasamettia tosi leveällä helmalla. Itse tein.
- toppakangasta leveällä helmalla, lähinnä talvella alushameeksi, tosi lämmin. Itse tein tämänkin.
- ohutta sametintapaista kangasta, tosi leveä helma ja pitsi kiertää helmassa. Itse tein.
- kapeaa vakosamettia monikerroksinen rypytetty hame, tosi leveä helma, nilkkamittainen. Ostin H&M:ltä pari vuotta siten.

Lyhyet hameet:

- liituraitaa, ostin Seppälästä.
- kapeaa vakosamettia, paljon taskuja. Kirpparilta.
- harmaan eri sävyjä, farkkuhameen mallinen. Ellokselta.
- satiinia, helma levenee reilusti ja alla kiinteästi tylliä. Tein itse.

Käytän vaihdellen pitkiä ja lyhyitä, aina en anna säänkään häiritä. Muutaman asteen pakkasilla tarkenee lyhyelläkin hameella vielä ihan hyvin. Housuja käytän aika harvoin.. En ole oikein mekkoihminen, jotenkin mukavampi yhdistää hame ja paita, kuin käyttää yhtenäistä mekkoa. Korsetin kanssa mekot taas on ihan ok.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.02.2007 14:48

Lainaus: turmatar

En ole oikein mekkoihminen, jotenkin mukavampi yhdistää hame ja paita, kuin käyttää yhtenäistä mekkoa. Korsetin kanssa nuo mekot taas on ihan ok.

johtunee varmaan siitä, että korsetti ikään kuin jakaisi mekon kahteen osaan..?
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 16:09

Lainaus: Iiriva

Lainaus: turmatar

En ole oikein mekkoihminen, jotenkin mukavampi yhdistää hame ja paita, kuin käyttää yhtenäistä mekkoa. Korsetin kanssa nuo mekot taas on ihan ok.

johtunee varmaan siitä, että korsetti ikään kuin jakaisi mekon kahteen osaan..?

Joo, ja osittain ruumiinrakenteestani. Olen keskeltä paksu, vaikka kädet ja jalat ovat kapeat. Mekoissa tuo keskikohta yleensä korostuu ja näyttää entistä paksummalle. Hame ja paita erillään taas katkaisee sen ja makkarat ei niin erotu. Korsetti taas peittää kaiken.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 18:41
Mulla on kaksi lyhyttä hametta. Toinen on Nitrobabesta ostettu musta, ehdottomasti lempihameeni, sellainen runsas hämähäkinseittitylli hame ja toinen vähän samanlainen, mutta en muista mistä se on. Näitä käytän usein korsetin kanssa.Sitten minulla on sellainen musta polviin ulottuva mekko, jossa on tylliä helmassa. Säästän tällähetkellä pitkää hametta varten. Samettihameet ja leveähelmaiset tyllihameet ovat erityisen ihania. Mä olen niin köyhä, että mulla on aina tyyliin kaksi hametta ja kahdet housut, jotka aina käytän ihan loppuun, kunnes on taas varaa ostaa uudet, heh julmaa
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.02.2007 19:29
Mulla on yksi aivan tavallinen koruton musta minihame (kesällä Kuhmoisten torilta ostin), musta tylliminihame, jossa on samettinauhoja ja -rusetteja (Morticiasta) sekä sellainen minihame, missä on alimmaisena sellaista mustaa vähänkuin vuorikangasta, jonka päällä on kaksi kerrosta liilaa tylliä (?), jonka päällä on mustaa puuvillakangasta, jossa on hämähäkinseittitylliä pari kaistaletta (erittäin vaikea selittää) sekä hameessa on sitten sukkanauhavyö, jossa on liilaa pitsiä. Ko. hame on Backstreetiltä ja se on uutukaisin hameeni.

Omistan myös polvipituisen puuvillaisen "salsa"-hameen, jossa on helmassa tylliä (kirpparilta löytyi).

Pitkiä hameita on kolme, yksi on mustaa silkkiä, ja siinä on jotain minipieniä helmiä koristeeksi ommeltu helmaan. Ihan nätti ja käyttökelpoinen kirpparilta löytynyt hame, mutta se on minulle hiukkasen liian pieni.
Toinen on äitini tekemä jotain ohutta kangasta oleva a-linjainen hame, mutta se repesi helmasta, kun kaikki aina astu sen laahuksen päälle.
Kolmannen olen ostanut Morticiasta, (edestä) URL
(takaa) URL
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 19:47
Minulle tulee kiusallinen olo housuissa ja pitkissä hameissa.
Hyh!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.02.2007 19:55
Faith Black: ei helevetti, sinäkin saat vyötärösi noin pieneksi! vaikka oma korsettini on kiristetty niin kiinni kuin sen saa, en näytä silti läheskään noin kapealta eikä edes tunnu missään. katkeruutta. pitäisi ostaa pienempi. (anteeksi off-topic)
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 22:56
Käytän hameita melkein aina ja koko aijan tahdon niitä lisää On siinä koko luokalla ihmettelemistä jos meikä ilmestyy kouluun housuissa.
Tässä eniten käyttämiäni hameita:
-Lip Servicen liituraitamini, Morticiasta
-Musta lyhyt hame, jossa on jotain pitsintapaista kangasta ja silkkinauhoja sekä pieniä rusetteja. Morticiasta sekin.
-Musta lyhyt hame Backstreetiltä, tylliä alla.
-Itsetehty todella leveä silkkihame, tylliä alla ja polviin asti.
-Jotain kangasta jonka nimeä en muista, pitkä hame.
-Musta polvipituinen hame, jossa on tylliä alla ja pitsiä helmassa.
-Musta, noin polvipituinen (vähän yli) samettihame. Uusin ostokseni, Seppälästä.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.02.2007 07:53
ainiin, tuli eilen sellanen olo etten luetelut ihan kaikkia hameita ja sit piti tarkistaa.

siis noiden aikaisemmin luettelemieni hameiden lisäksi on vielä musta leveä polviin ati ulottuva hame, jota en osaa käyttää missään. sitten on sellanen musta minihame satiinia, ja sitten siinä on helmassa mustapitsi ja punaisia satiininauharusetteja pitsin päällä. itse tehty. ja sitten on yks minipituinen olkaimeton tummasta farkkukankaasta tehty mekko jota en ikinä käytä.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2007 13:34
Teillä on ihan hirveästi vaatteita Mulla on jotkut 3 housut ja 2 pitkää hametta ja muutama lyhyt. :< Aattelin tehdä semmosen mustan pitkän tyllihameen, joka on takaa vähän muhkeampi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit