Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.04.2008 17:51
Itellä on vähän kans silleen, että on ihan sika vähän housuja ja niitä tulee harvoin käyteltyä, joten noita hameita on tonne kerääntyny isoja kasoja....

Lähinnä tykkäilen runsaista tyllihameista yms, mutta myös kaiken värisistä lyhyistä "skottiruutu" hamosista. Ja pitkät hameet menettelee siinä tapauksessa, jos helma on heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmeti n levee ja iso ja runsas : )

Polvipituiset hameet miellyttää ehkä eniten tai sitten nuo pitkät, lyhyet hameet kun täällä suomessa on hiukka epäkäytännöllisiä kun: "kaduilla tuulee.." : P
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.04.2008 22:50

Lainaus: SirMarylee

Itellä on vähän kans silleen, että on ihan sika vähän housuja ja niitä tulee harvoin käyteltyä, joten noita hameita on tonne kerääntyny isoja kasoja....

sama juttu. housuja on muutamat mutta hameita sitten taas useampi. ja miä kans suosin pitkiä ja puolipitkiä hameita siksikin että tuuli saattaa tehdä marilyn monroe-kepposen mutta enimmäkseen siksi että kintut ei oo siinä kunnossa että kehtaisi juuri edes sääriä näytellä.
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2008 14:58
Ostin viime viikolla Wienistä ihanan hameen Sellainen polvien ja nilkkojen puoleen väliin asti on pitkä, ja helmassa sellaset ihanat röyhelöt. Ja hame on ommeltu vähän niin kuin kaistaleista, joka toinen on musta ja joka toisessa on sellaista siksak kuviota. Rakastuin siihen ihan täysin
  • Lähetetty: 07.04.2008 18:46

Lainaus: Mysteriouss

Ostin viime viikolla Wienistä ihanan hameen

samoin. paitsi että tilasin flamespiritistä... pitäis viikon parin päästä tulla (arvatkaa kuka odottaa innolla)
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2008 19:04

Lainaus: darkAngel

paitsi että tilasin flamespiritistä

että kun olis itelläkin rahaa. Murh! köyhä köyhä köyhä opiskelija parka ;__; Mutta ajattelin myydä joitakin vanhoja pois, kenkiä yms, jotta rahaa saisi jostain edes uuteen tukkaan hmh..
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 12.04.2008 19:58

Lainaus: SirMarylee

että kun olis itelläkin rahaa. Murh! köyhä köyhä köyhä opiskelija parka

niinpä... no. viimestään kesäkuussa "pitäs" tulla taas mahd. 190 euron palkko tilille ni sit sais tilattua lisää. vaikka toisen hameen tai korsertin.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.04.2008 13:39
Mulla ois toi yks runsas viktoriaanistyyline hame, jossa alla violetti kanngas ja päällä poimutettya tylliä. Aiemmin oli ongelmana, kun mikään ei sopinut sen kanssa, mutta sitten ajattelin voisiko typerän ja turhan pitsin leikata pois ja saada hameesta näin kunnollisempi. Onnistui ja nyt hame on paljon käyttökelpoisempi. Hyvä minä.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.04.2008 20:38
käytän usein hameita, en tiedä tuleeko tässä kaikki. mulla on 2 lempihametta, jotka ovat molemmat polvipituisia ja takaa pidempiä kuin edestä, molemmat ovat mustia. Toisessa on takana 2 solkea ja edessä 2, toisessa on edessä vetoketju ja takana nyörtitys. Kolmas polvipituinen hame on sellainen liituraidallinen, jossa on edessä 2 halkiota ja jotkut käsirauta koristeet. Mulla on toistaiseksi vain yksi täyspitkä hame, jonka olen tehnyt itse. Se on tehty mustasta kankaasta ja mustasta pvc:stä. Edessä on eräänlainen hakassysteemi javetoketju ja takana nyöritys. Hame on tiukempi ylhäältä ja levenee helmasta. Omistan 5,vekkihametta, 2 mustaa ja 2 skottiruudullista ja 1 musta, jossa on punaista liituraitaa. Sitten on 2 minihametta. Toinen on liituraidallinen käsirautakoristeilla ja toisessa on vetoketjuja ja d lenkkejä (en osaa kuvailla paremmin). + vielä yksi lolita tyylinen hame , jota en juuri koskaan käytä.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.04.2008 08:47
Mulla on nytkin päällä yksi lempihameistani, musta, pitkä samettihame, mutta se on ärsyttävä ko sähköistyy : < SItte ei tuu pidettyä kovin usein, aina pohkeista ihan kiinni ja se ihan ritisee.
Varsin mukavaa.
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2008 16:28
Ennen suosin tosi paljon pitkiä hameita, mutta iän kerääntyessä alkoi tulla tarve hiukan vilautella niitä jalkojakin hiukan . Nykyään sitten pitkät hameet onkin vähän vähemmässä eli toisin sanoen ostan pitkän hameen vain jos siinä on jotain tosi hienoa. Tämä johtaa sitten siihen, että nuo pitkät hameet onkin mulla niitä enemmän "erikoistilaisuuksiin" soveltuvampia. Yksi pitkä hame mulla on musta, liituraitainen "merenneito-hame" (eli ensin kapeneva ja n. polvesta alas päin reippaasti levenevä) josta pidän todella paljon. Aivan ihana päällä ja muutenkin istuu muotoihin todella kauniisti.

Näin arkisin suosin sihteerikkömäisiä kynähameita, joita on tonne kaapin pohjalle jo kerääntynytkin aika mukavasti enemmikseen kirpparilta (ah, mitä tekisinkään ilman niitä?). Useimmiten mateeriaalina jonkinnäköinen villa-sekoitteinen kangas. Muuten kankaista suosin myös satiinia, varsinkin jos väsään jotain itse. Olen myös alkanut pälyilemään PVC-hameita sillä silmällä, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi ostaa yhtäkään. Yksi lyhyt tyllihame löytyy myös (perinteinen joka gootin must-hame ).
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit