Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.07.2008 01:28
jep.. oon ite osittain mustalainen..
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.07.2008 01:33
Uhh... Sori. Mä pyyhin sen pois, ajattelin jo hetki sitten että ehkä vähän epäsopiva vitsi.
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2008 01:36
Nooh, aikalailla tottunu noihin etten nyt mitenkään verisesti loukkaantunu oo miehen suvulta näitä kuulee harva sen päivä..
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2008 02:15
Mullon yksi hame, joku ikivanha mitä en ole koskaan käyttänyt.. Vaikka olen naispuolinen, inhoan hameita ja mekkoja. Eivätkä ne edes sovi steampunktyyliseen asuuni, joka on ronski.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2008 13:33
Nam mä rakastan hameita ja varsinkin mun pitkää mustaa latex-hametta se on unelma. Muitakin hameita löytyy esim. lyhyt liituraidallinen, lyhyt skottiruudullinen, polvimittainen mustahame, polvimittainen valkoinen missä on harmaa-mustia köynnöksiä ja kukkia, musta polvimittainen missä on sellainen jännä kuva mitä en osaa selittää... onhan noita
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2008 13:57
Itse omistan vain muutaman hameen, jokainen on massaliikkeestä ostetu paitsi vanhojen tanssien.

Pitkä ohuehko kerroshame seppälästä, polvipituinen H&M:stä ohutta kangasta, tumman punainen sifonkihame kokopitkä (tädin tekemä), polvipituinen juhlavampi ja sitten puoleen sääreen asti ylettyvä juhlahame.

Lisää hameita saisi hankkia jostain, pitäisi mm. morticiast käydä katselemassa lisää... Talveksi varmaan siirryn takaisin housuihin.
Kirjoittanut: Exosist (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2008 20:43
www.prettypretty-clothing.net yleensä tuolta "hame4" hametta käytän :3 Mamelukkeja sitten sen alla niin se on sellanen kivan "muhkea" : D enimmäkseen käytän mekkoja..
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2008 16:27
Itseltäni löytyy hameita laidasta laitaan. Mini hameista kaikki ovat backstreetista, ja niitä on noin kokonaiset 3kpl. xD Mortician mekko löytyy, mutta sitä en niinkään käytä. Sametti hameita on yksi kpl, ja sekin on ullakolta löydetty vanha rämä. Mekkojakin on muutama. Hameita teen paljon itse ja suosin ihan samettia,ja puuvillaa. Tietenkin silkkikin käy, mutta vihaan sen ompelua.
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 17:56
Oih kun olisi ihanaa osata itse tehdä vaatteita! Taitavat kädet säästäisi kyllä paljon rahaa! Mulla on vain kaksi hametta, joita käytän. Molemmat mustia ja hirmu pitkiä. Uusi teema taitaakin mulla olla peittävyys. Minihameet jää historiaan...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.08.2008 19:08
Päätinpä alkaa säästämään vihdoin. Sitten törmäsin Aleksi 13:a ihanaan ja alennuksessa olevaan strech-farkkukankaiseen, mustaan kynähameeseen. Juurihan minä ostin jo yhden kynähameen, mutta näköjään niihin tulee himo. Onneksi hame ei maksanut kuin 17e, en siis menettänyt hirveästi vaikka sen päätinkin mukaani ottaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit