Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2008 21:13
http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p =1498

Olen halajannut tuota jo pitkään, *kuolavaluu* olisipa rahaa... Lähteekö joku ryöstään mun kans pankkia?
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2008 16:29
Musta "merenneitohelmainen" pitkä samettihame, itse tehty musta pitkä pitsihame, punainen mustilla nauhoilla varustettu pitkä leveä tyllihame, musta edestä lyhyt, takaa pitkä hämähäkinseitti pitsihame vyötärökorsetilla, musta nahkaminihame, jne. en jaksa kirjoittaa kaikkia tähän nyt.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.12.2008 20:16
Itseltäni löytyy hameita ihan laidasta laitaan...
En edes jaksa listata kaikkia kun viimeksi laskiessani niitä oli yli 25...
Ehdoton suosikkini on kyllä lip servicen todella vanhasta mallistosta oleva punamusta vuohenpää kuvioinen brokadi minari josta tyllipilkistää alta.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2008 03:39
Pari päivää sitten ostin ihanaisen "Sibyl Brocade" -nimisen hameen.
Siinä on epäsymmetrinen helma. Kankaassa kuvioita jotka näkyvät kun tarpeeksi valoa, muuten mekko näyttää mustalta. Ja koristeena kolme nyöritys riviä jotka antavat hameelle hieman "kokoon nidotun" ulkonäön.
Hintaa oli, mutta en valita koska niin ihana tuo hame on.
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.12.2008 19:53
Nyyh, mul on vaan alle viis hamosta.
Yks Mortician merenneitomallinen musta (joka on ihan saamarin vaikea koulumme portaissa..) ja äitini vanha "salsahame" jonka alla käytän pitsistä hiukan pitempää hametta.
Hienoin hameeni oli ostettu tyyliin jostain seppälästä vuonna nakki ja perunalaatikko, mutta on jäänyt pieneksi
Kirjoittanut: Gothia-chan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2008 18:34
Minulla on 3 goottihametta, yksi tylliä täynnä oleva, toinen Death Kitty-merkkinen ja kolmas miniminihame.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2009 19:59
Joskus tänne jo kirjoittelin.. Mutta sen jälkeen on tullut lisäys, morticiasta musta pitkä hame. Tämmöinen: http://www.morticia.com/catalog/product_info.php?c Path=22_27&products_id=455
Tosin pahoinpitelen hameen sillä etten omista hienoja kenkiä mitkä sen kanssa sopisivat..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.01.2009 15:04
Täällä pähkäilen ostaisinko 16e violetin tylliminin vaiko 25e violetin mermaid-mallisen pitkän hameen? Toisaalta pidän ehkä enemmän minihameista (niitä tulee käytettyäkin päivittäin), mutta pitkiä hameita minulla ei ole kuin muutama (5), ja toisaalta olisi kiva alkaa käyttämään pitkiäkin hameita enemmän, rakastan varsinkin tuota mermaid-mallia.
Olen parantumaton hamefani, kaapissa on paljon hameita, joita kaikkia en edes ehdi käyttää! Siitä huolimatta pitää vain aina ostaa lisää ja lisää hameita.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.01.2009 18:48

Lainaus: Faith Black

Täällä pähkäilen ostaisinko 16e violetin tylliminin vaiko 25e violetin mermaid-mallisen pitkän hameen?

Osta molemmat!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2009 08:36

Lainaus: Faith Black

kaapissa on paljon hameita, joita kaikkia en edes ehdi käyttää!

Niin epäreilua.. Ja minä täällä kituutan kahdella käyttökelpoisella hameella ja yritän epätoivoisena kasata jostain sen verran rahaa että saisin jonkun uuden..
Mutta, osta molemmat hameet! Mutta jos molempiin ei ole varaa, kannatan sitten pitkää, jos niitä kerran on vähän. Sitäpaitti, jos ostat jonkun hameen mistä erityisesti pidät niin eiköhän sitä tule käytettyä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit