Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 24.09.2009 12:55

Lainaus: Piiskansiima

Äh, täytyy kyllä sanoa että inhoan kausituoksuja! Kun ihastuu johonkin kausituoksuun, sitä ei ole varaa ostaa, ja jos siihen onkin varaa niin sitten tuoksu loppuu jossain vaiheessa ja sitten ei saa lisää. Prkl.

Olen vähän samaa mieltä... Täytyy tuotakin putelia käyttää aika harkitusti tärkeisiin juttuihin
Sain muuten vielä tuosta 74:stä eurosta 15% pois kun miuvva sattu olemaan kicksin kanta-asiakas kortti Sieltä saa kaikista yli 35egen ostoksista tollasen prosenttimäärän pois (Nyt kampanja aikaan)
Muoks: Kävin hajusteen tänään noutamassa ja myyjät antoivat minulle mukaan make up storen whisper rannekorun joka on myös aika elvakka :P
Kirjoittanut: Andy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.10.2009 12:40
En käytä mitään hajusteita allergian takia. Toivoisin, ettei kukaan muukaan käyttäisi.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2009 13:19
En kirjoita onelinereita ketjuntäytteeksi koska ne eivät ole keskustelua. Toivoisin, ettei kukaan muukaan kirjoittaisi.

Toisin sanoen siis, yksiriviset viestit vailla sen kummempaa sisältöä eivät ole toivottavia, koska ne eivät varsinaisesti edistä keskustelua jota keskustelufoorumilla olisi jo nimenkin perusteella hyvä harjoittaa.
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2009 12:18
Käytän hajuvesiä silloin tällöin, yleensä syksyisin ja talvisin, kun ei tarvitse varoa kiukkuisia ampiaisia sun muita mököjä . Tällä hetkellä käytän Yves Rocherin Pur Dèsir de Mimosaa, Seppälästä ostettua Red Heat:ia ja Ode À L`amour Passionnèment- nimistä hajuvettä. Yves Rocherilta sai ainakin muutama vuosi sitten myös Pur Dèsir de Lilas- nimistä hajustetta, joka oli mielestäni aivan ihana! Tuoksu oli raikas, naisellinen ja edullinen hinnaltaan.

Olen aika nirso hajusteiden suhteen, sillä liian voimakkaat ja imelät tuoksut aiheuttavat minulle päänsärkyä. Haluaisin löytää jonkun todella hyvän tuoksuisen hajuveden iltamenoihin, mutta etsiminen taitaa jäädä, mikään ei ole inhottavampaa kun etsiä hyvää hajustetta satojen joukosta keskellä tavaratalon hajusteosaston tuoksupilveä.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.11.2009 14:34

Lainaus: Blueberrie

Olen aika nirso hajusteiden suhteen, sillä liian voimakkaat ja imelät tuoksut aiheuttavat minulle päänsärkyä.

Jep, sama täällä! Tai no ei välttämättä imelät, mutta voimakkaat. Harmi, että monet klassikkohajuvesistä ovat sellaisia, esim. Poison.

Itse käytän Naomi Campbellin Cat Deluxe At Nightia, se on ihana (mun mielestä parempi kuin se päiväversio) ja The Body Shopin Amoritoa. Eivät oikeastaan kalliita kumpikaan, ei mulla ois varaa.
Joskus tulee laitettua Cliniquen Happya, mutta se on musta vähän yliampuvan kirpeä ja pirtsakka tuoksu. Sitä iloisina kesäpäivinä siis. :P
Pitäis hankkia uusia tuoksuja, mut oon aika huono pistämään rahaa niihin/päättämään mitä ostais. Pitänee toivoa joululahjoiksi.. ;D
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 17:34

Lainaus: Marraskuu

Itse käytän Naomi Campbellin Cat Deluxe At Nightia, se on ihana

Samaa mieltä! Ainut mikä on meikäläisellä aiheuttanut sellaisen: "Minun!! Pakko saada, minun tuoksu, tahdon!!" Reaktion, niin olihan se pakko hommata. Ihanuus
Nyt vain olisi kiva saada jokin uusi tuoksu, mutta kun kaikki tuntuvat liian makeilta
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 17:42
Minä käytän joka päivä kenzon amour tuoksua, jos unohdan sitä pistää kun aamulla lähden, ja olen vielä lähistöllä niin palaan takaisin kotiin ja korjaan virheeni.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 17:46

Lainaus: Tyhjäpää

Nyt vain olisi kiva saada jokin uusi tuoksu, mutta kun kaikki tuntuvat liian makeilta

No onhan niitä ei-makeitakin tuoksuja pilvin pimein! Hennommista tuoksuista tulee ensinnä mieleen Kenzon Flower ja voimakkaammista taas Agent Provocateurin signature sekä Maitresse, muistaakseni myös Donna Karanin Gold oli ei-makean tuoksuinen, itse kutsun makean vastakohtaa hajuvesissä tikkuisen tuoksuksi.

Täkäläisessä Emotionissa oli tuoksuale viime viikolla, mukaan lähti Christina Aguileran nimikkotuoksu josta olin haaveillut jo jonkin aikaa. Tuoksu on ihanan puuterinen, mutta harmikseni huomasin että siinä on melko selkeä keinotekoinen vivahdus. No, mitäpä voisi noin halvalta tuoksulta muuta odottaa... :/
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.11.2009 22:05
Noin kuukauden ajan olen himoinnut jotain hajuvettä. Viikko sitten ihastuin serkkuni Japanista ostettuun tuoksuun, mutta sitä ei ilmeisesti myydä Suomessa. Tänään kuitenkin löysin toisen aivan ihanan! Naomi Campbellin Deluxe Cat At Night, sen haluan. Tuoksuu mielestäni vähän hattaralta. Kunhan saisin ostettua joululahjat, niin voisin hyvällä omatunnolla ostaa sen. Olisi sitten ensimmäinen hajuveteni.
Kirjoittanut: Xeni (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2009 18:02
Mä inhoon niitä ihan sairaan makean hajusia parfyymejä 8(.. Alkaa oksettaa jos joku on lorottanu koko pullon yllensä, ja suhahtaa kaupungilla ohi . Kesällä ketuttaa ku ite kuitenkin oon hajuisteiden ystävä, kun kaikenmoiset mönkiäiset ja pimpparit on kimpussa! Saa juosta pakoon, ja sitte kaikki nauraa ku pöhkö gootti juoksee kiljuen pitkin katuja, huitoen niin vimmatusti käsillään XD. (pelkään ampiaisia ja kimalaisia, ku ne pistää 8(..)

Mulla oli tossa pari kuukautta sitten IHANA parfyymi jonka sain tädiltä. Sellanen opium unikosta valmistettu . Jeesus sentää se tuoksu.. Huumaavan ihana! Pitäs ostaa nytten uus sellane joku opium . Harmi ku parfyymejä ei saa sellasissa isoissa kanistereissa, et ne kestäis ees vähän aikaa!
Vinkatkaa ihmeessä muuten, jos tiedätte mistä saa suht ison pullon opium parfyymia
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit