Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.11.2009 18:08

Lainaus: Xeni

Vinkatkaa ihmeessä muuten, jos tiedätte mistä saa suht ison pullon opium parfyymia

No jos YSL:än Opium -parfyymia tarkoitat, niin ei siinä kyllä opium-unikkoa ole kuvauksen mukaan. Unikot eivät juuri tuoksu miltään käsittääkseni.

Ja miten paljon oikein itse käytät hajuvettä, jos pullo kestää vain pari kuukautta? Minulla kestää tuo 30ml jopa puoli vuotta, vaikka laitan pari suihkausta melkein joka päivä.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2009 21:15
YSL:n Opiumia saa varmasti jokaisesta isommasta kaupasta, jossa on hajuvesiosasto. Ikivanha klassikkotuoksu.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2009 23:51
Minä hankin hiljattain ensimmäisen hajuveteni (siis vasta parikymppisenä ). Yleensä en ole niistä pahemmin perustanut, mutta erään lehden mukana tuli sitten Versacen Versense - tuoksun näyte ja jotenkin se tuoksui ihan minulta. Miekkonen kun sitten lähti kiertueelle pari viikkoa sitten, lätkäisin hänelle hajuveden nimen kouraan ja pyysin tuomaan laivalta tullessaan. Ja toihan tuo.
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2009 10:13
Vaniljia tuoksua ja silloin tällöin kookosta
Kirjoittanut: Xeni (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2009 16:37

Lainaus: Heetteri

No jos YSL:än Opium -parfyymia tarkoitat, niin ei siinä kyllä opium-unikkoa ole kuvauksen mukaan. Unikot eivät juuri tuoksu miltään käsittääkseni.

Ja miten paljon oikein itse käytät hajuvettä, jos pullo kestää vain pari kuukautta?

Se Opium mitä mulla oli, oli jotain ihan random parfyymiä. Pieni littana, pyöreä pullo, jossa öljymäinen rusehtava sisältö. Voimakas ihana tuoksu! Ja sininen etiketti jossa luki vain Opium.

Toi mun suihkuttelu riippuu ihan tuoksusta . Jos on voimakas tuoksu niin pari suuhkausta per päivä. Miedompia 2-4 suihkausta. Ajattelin vaa ku oon laiska shoppailemaan tuoksulitkuja, ettei tarttis ku kerran puolessa vuodessa ostaa joku tuoksu 8). Nii ja jos se tuoksu hälvenee päivän mittaa, ni tottakai suihkasen vähän lisää.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.11.2009 17:18

Lainaus: Xeni

Nii ja jos se tuoksu hälvenee päivän mittaa, ni tottakai suihkasen vähän lisää.

Kannattaa muistaa, että vaikka oma nenäsi turtuukin tuoksulle nopeasti, tuoksua on yleensä kuitenkin reippaasti ihollasi jollet ole käynyt välissä suihkussa. Tästä johtuu usein todistettu "Stockmann-mummo"- tai pissisefekti, eli litkussa kylvetään kun ei omaan nenuun enää tuoksu.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.11.2009 19:19
Lancomen Hypnose on itselleni tämän hetken ykköstuoksu. Pidän kovasti myös Jeanne Arthesin Love Never Dies EDP.stä, Yves Rocherin Iris Noirista ja Lancomen Poemesta.
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2009 19:53
Välillä kiva käyttää neilikkaöljyä ku siitä saa kivan tuoksun
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.12.2009 16:42
Aika harvoin (mut joskus kuitenkin) laitan mitää hajuvesia tms. ihmeellistä (paitti dödöxDDXD) mut nyt ainaki huppari haisee viiden eri hajuveden sekotukselta kun kävin kaverille eile ettii hajuvettä joululahjaks ja tais vähän tippua..
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2009 17:31
En nyt kuollaksenikaan muista valmistajan nimeä, mutta vihreänkeltainen pullo, Absynthe, on uusi rakkauteni! Vakituiset tuoksuni ovat kuitenkin olleet Christina Aguleiraa, Hypnosea ja Policen Wingsia.

Tälleen btw, Yves Rocherista en yleensä ole paljoa perustanut, olen huonosti tutustunut k.o. yhtiön tuotteisiin ja nekin joita olen kokeillut, ovat olleet pettymyksiä. Onneksi poikkeuksen teki heidän Iris Noir -hajuvesi, ihanan tumma ja mystinen kaltaiselleni ihmiselle joka suosii eniten kevyitä ja sitrusmaisia tuoksuja. Vaihtelu virkistää!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit