Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.12.2009 19:31
Minä en ole löytänyt vieläkään hajuvettä, joka olisi se "minä". Christina Aguileraa käytän ns. paremmissa tilaisuuksissa, muuten jotain halpislitkuja. En ole juurikaan viettänyt aikaa kunnolla etsien, mutta nenä turtuu liian nopeasti, kallis hinta on myös useimmiten este. Haluaisin löytää kunnollisen vakioparfyymin, mutta tarvitsisin kait jonkun asiaan paremmin tutustuneen avuksi. :/ En edes tiedä, minkä tyyppiser tuoksut minua miellyttävät, koska omistan sekä makeita että raikkaita!

Hassua kyllä, olen löytänyt miesten hajusteen joka on minun nenääni vain maailman parasta. Nuuhkaisukin saa polvet notkumaan. Ferrari Black, ah mikä tuoksu.

Olisipa se omallakin kohdalla yhtä helppoa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.12.2009 07:52

Lainaus: Iiriva

Haluaisin löytää kunnollisen vakioparfyymin, mutta tarvitsisin kait jonkun asiaan paremmin tutustuneen avuksi. :/

Lupaan ja vannon että jahka kotiudut intistä, me lähdemme yhdessä metsästämään "Sitä Mea-tuoksua".
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.12.2009 13:51

Lainaus: Xeni

Se Opium mitä mulla oli, oli jotain ihan random parfyymiä. Pieni littana, pyöreä pullo, jossa öljymäinen rusehtava sisältö. Voimakas ihana tuoksu! Ja sininen etiketti jossa luki vain Opium.

Haha, kyllä se on ihan YSL:än Opiumia, tuo littana pullo on vaan paaaaaljon vanhempi malli. (Ja siinä lukee vain opium)
Itselläni myös tuo vanha pullo että uusi. Kun noista klassikko hajuista tupataan aina tekemään erimallisia pulloja/pakkauksia varsinkin sesonkeina :P
Itse olen myös tuon Opiumin ystävä :P Tykkään yli kaiken sellaisista voimakkaista itämaisista tuoksuista Uuuuaaaah! Ja tosiaan, minullakin nuo hajuvedet kestävät kyllä todella pitkään. Saa olla todellakin kunnon stokka mummo jos saa noin nopeesti tyhjäksi ne putelit Ja se on ihan totta että niitä suihkauksia ei todellakaan tarvitse päivän mittaan lisäillä. Minunkin monet paidat tuoksahtavat vielä viikkojenkin jälkeen samoille tököteille xD
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2009 17:13
käytän kaupoista löytämiä alehajuja... joskus ois kiva saada kunnon tuoksu!mutten oo perehtyny asiaan sen paremmin
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.12.2009 13:27
Minun kaapissani köllöttää hajuvesien osalta: Naomi Cambell Cat Deluxe at night, Intimately Beckham, Puma Woman, Escada Acte 2, Adidaksen joku naisten tuoksu, Benettonin B-Clean, Neblina, Wild Violet, Diesel For Her... Ei voi muistaa kaikkia, hö höh.

Kainaloihin ihan tylsästi Palmoliveä tai Rexonaa. Tykkään yleensäkin kauheasti kaikista hedelmäisistä ja raikkaista tuoksuista, jotkut kukkajututkin menee. Omistan varmaan 5 eri suihkugeeliä joita sitten käytän vuorotellen fiiliksen mukaan. Varsinkin Palmoliven aromaterapia tuotteet on tosi kivoja.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.12.2009 17:22
Itselläni on monia tuoksuja kuten Naomi Campelin ja Jennifer Lopezin hajut. Mutta suosikkituoksuni on ehdottomasti Miss Dior Cherie, suosittelen
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.12.2009 18:14
Laitoin juuri illan ratoksi, Boss Soulia, jonka sain aikaisena joululahjana. Varsin hyvää, vaikka ei ihan parasta. Tykkään yllättävän paljon, Diesel Fuel for lifestä, vaikka se onkin halpista!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.12.2009 18:36
Sain viimeinkin itselleni kauan himoitsemani Amor amorin tuoksun Kulta osti joululahjaksi. Nyt sitten pitää taas opetella, että kohtuus kaikessa paha tapa suihkia lempi tuoksuja vähän liikaa ja sitten tuoksuukin koko talo.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Defiini
  • Lähetetty: 30.12.2009 22:21

Lainaus: groomeri

paha tapa suihkia lempi tuoksuja vähän liikaa ja sitten tuoksuukin koko talo.

Sama täällä, huusholli on aina kevyessä hajuveden tuoksussa ) :

Mutta nyt sain jouluna kauan himoitsemani Body Shopin Love Is etc.. tuoksun. Rakastan sitä se on hyvä! Suosittelen
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2010 15:36
Hajuveteni eivät koskaan riitä minulle. Pari viikko sitten ostin CK:n Euphorian, nyt jo himoitsen Diorin Hypnotic Poisonia .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit