Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Hajusteet - Sivu 30

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 21.01.2010 06:04

Lainaus: Gehenna

En nyt kuollaksenikaan muista valmistajan nimeä, mutta vihreänkeltainen pullo, Absynthe, on uusi rakkauteni!

Tämä?

Tuo kyseinen sivusto, www.fragrantica.com, on muutenkin ihan loistava hajuvesien etsinnässä.
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2010 09:48
Swanette; sepä se! Kiitoksia kovasti linkkivinkistä! (:
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2010 15:38
Toinen pullo menossa NOA:n cacharel. Etsin vuosia juuri sitä omaa tuoksua ja vihdoin löytyi, laitan joka aamu
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2010 15:48

Lainaus: Mary Death

NOA:n cacharel.

Öö, eiköhän kyseessä ole kuitenkin Cacharelin Noa?

Shoppasin tänään pitkään himoitsemani Make Up Storen Whisperin. Oli puolella hinnalla alessa Sokoksella, jei! Mukana tullut laukku on kyllä sataprosenttista kitschiä, pari juttu voisi ottaa pois niin siitä saisi ihan tylikkäästi mauttoman.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 27.01.2010 22:52
Yhyy... Erehdyin ostamaan Anttilan poistomyynnistä jotakin Bohème -merkkistä suihkugeeliä (tämän näköistä) ja se tuoksuu ällöttävältä. Vielä suihkun jälkeenkin tuoksun ihan joltain laventelin ja Indian Bazaarin yhdistelmältä. :S (Siellä kaupassa tuoksui ainakin ennen tosi voimakkaalta suitsukkeelta). Eli ei ollenkaan hyvältä... Olipa taas virheostos. Kaiken kukkuraksi tajusin, että olin ostanut sen "poistomyynnistä" hintaan 3,90€ kun tänään se olisi maksanut 2 euroa. -.- Ostinpa sitten limetintuoksuisia kylpykuulia eurolla.

EDIT: Mä haluan Cacharelin Scarlett -hajuvettä! =) Tuoksuu ihan... vaaleanpunaiselta purkalta. Hyvällä tavalla. Ainakin ensituoksu, en tutustunut siihen vielä yhtä nuuhkausta paremmin. http://www.cacharel.com/_en/_int/home.aspx?lg=en&e xo=&
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2010 09:16

Lainaus: Swanette

EDIT: Mä haluan Cacharelin Scarlett -hajuvettä!

Hihihi minulla on sitä, on hyvän tuoksuista
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2010 17:17
Tällä hetkellä käytössäni on Mini Sexy merkkinen parfyymi. Ihanan tuoksuinen... suosittelen!
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.04.2010 20:28
Itse en käytä mitään hajustetta... Ainoastaan läträän aina kookoksen tuoksuisella kasvorasvalla mahd. paljon jotta tuoksu pysyisi pitempään... Kaikki hajuvedet sun muut vain ovat liian... en tiedä, trooppisia?

Olen kyllä pitkään etsinyt jotakin orvokin tuoksuista tuoksutinta mutten ole löytänyt. Osaisiko joku auttaa? Ihan vain yksinkertainen orvokin tuoksu... Ei ole löytynyt. *nyyh*
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.04.2010 20:35
Hiki jota kehoni kykenee erittämään olkoon riittävä hajuste minulle, en siis käytä dödöjä sun muita.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.04.2010 21:00

Lainaus: Fenrisulfur

Hiki jota kehoni kykenee erittämään olkoon riittävä hajuste minulle

Taitaa karkottaa aika hyvin kanssaihmiset kauemmaksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit