Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nekropolis
  • Lähetetty: 08.05.2009 21:34
Ihastuin äitini vanhaan mustaan baskeriin. On se ihana.
silinteri olisi myös todella kiva
Kirjoittanut: Musta Narsissi (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2009 21:47
Minä käytän yleensä silinteriä, siitä on pikkuhiljaa tulossa tavaramerkkini. Talvisin sitä tosin ei tarkene pitää, silloin päässäni on musta baskeri. Joskus kesähelteellä taas silinteri on liian kuuma, ja sen sijasta käytän mustaa kankaista lierihattua. Mutta kyllä, jonkinsorttinen hattu minulla on lähes aina päässä.
Kirjoittanut: Belle (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2009 11:57
Käytän usein silinteriä, en tosin mitään muutaman euron halpishattua vaan hieman laadukkaampaa. Vaikka hatulla on korkeutta 15cm, niin se osaa jotenkin venyttää itseään ja osaa näyttää joskus hirmu korkealta.
Olen askarrellut itse minisilintereitä, joita käytän myös. Käytän pohjana valmiita pyöreitä pahvirasioita, niin saa siistiä jälkeä.

Minulta löytyy myös pillerihattu ja haluaisin kovasti baskerin.

Talvisin käytän mustaa Rasta beanie w-pipoa joita Cybershop myy.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.05.2009 23:48
Ostin tänään itselleni stetsonin.

Sen lisäksi tulee lippistä käytettyä joskus
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2009 00:54
Minulla on musta jotain huopakangasta oleva hattu, en osaa selittää ja sitten iso valkoinen lierihattu. Silinteri olisi haussa, mutta en ole löytänyt kunnollista.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.06.2009 02:06
En ole koskaan varsinaisesti pitänyt hatuista. Vasta kovimmilla pakkasilla olen suostunut vetämään jonkun myssykän päähäni. Niin se mieli kuitenkin muuttuu, menin nimittäin ostamaan itselleni mustan baskerin syksyn varalle. Siinä on sivussa kaunis samettirusetti, joka taisi houkutella minut sovittamaan sitä. Olin aika yllättynyt, kun baskeri näyttikin hyvältä kutreillani, joten päätin totutella jatkossa käyttämään hattuja. Nyt vain odottelen ilmojen viilentymistä! Vaikka mitäpä sitä näillä keleillä odottelemaan, ulkona on nytkin lämmintä vaivaiset +4 astetta.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.06.2009 02:49
Empä oo silinteriä käyttäny aikoihin, ja sen lisäks mulla ei juuri muita varsinaisia hattuja olekaan ku pari punottua lierihattua, toisen ostin kesällä 2007 ja sitä sano ukko tätihatuks ja yks miespuolinen frendi kamalaks kotsaks ja en sit käyttäny sitä enää, mutta nyt oon taas käyttänyt sitä mustaa vanhaa ja ostimpas uuden mustavalkoisenkin jossa iso lieri! Noita ns viktoriaanisen tyylin klipsillä hiuksiin kiinnitettäviä pikku hattusia tuskin voi kutsua hatuiksi, joten ei niistä täällä Musta stetsoni tuli hankittua vuonna 2000 mutta frendi kadotti sen saman tien. Muistan et se näytti mulla hyvältä, tulee mieleen yks kuva jossa mulla on mustat nahkahousut, frendin panosvyö, mustat bootsit, yks erikoinen musta hapsutoppi joka on johonkin kadonnut ja se stetsoni päässä ja istun mustan nahkasohvan selkämyksellä sillee ku olisin hevosen selässä ja mulla on pitkät, punaiset hiukset auki. Oulussa asuin sillon... No äh, näin yöllä tulee lätistyä reilusti aiheen vierestä. Sori ot siis...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.06.2009 20:25
miä en oikein osaa käyttää hattuja. osakis siitä syystä että hienoinkin hattu näyttää väriksenpesältä miun päässä ja mulla on niin iso pää että kaikki hatut on järestään liika pieniä ja ne vaan keikkuis tossa pään päällä. tietysti haluisin kaikki maholliset, stetsonin, silinterin, semmosen cowboy-hatun ja kaikkee kivaa mutta yhyy
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.06.2009 02:46
Minulla on samanlainen ongelma hattujen kanssa, kuin darkAngelilla. Tällä hetkellä vain tavallinen lippis näyttää sellaiselta pollassain, ettei se ole ihan naurettava ilmestys. Leikkautin letin lyhyeksi sivuilta ja takaa niin nyt sitten esimerkiksi semmoinen leveälierinen olkihattu näyttää tavanomaistakin hullunkurisemmalta. Olisi hienoa jos voisin vielä tässä iässä jotenkin muotoilla kallonmuotoa, kuten eräät egyptiläiset ja ne jotkut daijut, jotka kasvattivat lapsiensa kallot muottien sisällä kulmikkaiksi. En siis muotoilisi tästä päästä kulmikasta tai takaraivolle mitään tötteröä, vaan ehkä jotenkin hattuystävällisemmän.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2009 16:41
Minulla ei oikein löydy mitään päähänpantavaa tuolta kaapista, enkä edes talvella osaa oikein edes käyttää hattua, vaikka olisi kuinka kylmä. Huppu vaan päähän jos ei muuten tarkene. En ole edes aivan varma millaista hattua oikeastaan edes haluaisin käyttää... Nuo silinterit kyllä kiehtovat ja haluaisin ehkäpä sellaisen, mutta eipä ole hajua mistä semmotteen kapistuksen voi ostaa
Toisaalta viihdyn paljain päin ihan mukavasti, kun tykkään että hiukseni näkyvät, sillä ne ovat melko pitkät (vaikka kyllähän ne hatun altakin näkyisivät). On vaan kivaa kun koko komeus on esillä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit