Gootti.net

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.08.2012 19:15
Mä käytän pipoja ja semmoista "gangsterihattua". Nyt päässä foliopipo.
Kirjoittanut: kurai_shogun (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2012 08:30
musta leveälierinen hattu melko usein päässä.vaihtoehtoisesti musta "irwin"-lippis. vieläkin harwemmin saattaa joskus päässä näkyä musta huivi.
Kirjoittanut: Cruithne (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2012 19:31
Kirppikseltä löytyi tässä semmonen majavannahkahattu. Hieno on. Sitä on tullut reippaasti käytettyä.

Henkinen foliohattu.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2012 22:25
Avokkini silinterihattua!

Lisäksi virkkaan pipoja :3 Tämänhetkinen lemppari on heartgrammi-piponi. Se on tummanpunainen ja kutittaa ihan sikana, mutta toimii hyvin kalpeen ihon ja mustan tukan kanssa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2012 14:20
Käytän ! Yleensä näkyy päässä lierillisiä mustia huopa/villakangas hattuja.
Juuri sain valmiiksi syksyn / talven villakangas hatun koulussa. Hitsi että tämä hattujen tekeminen on mukavaa
Kirjoittanut: Hypnosis (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2012 23:52
Mun on aina vähän hankala löytää sopivaa hattua, kun on niin pieni pää. Tykkäisin lierihatuista, ja oon aiemmin pitänytkin sellaisia. Eivät vaan ole kovin käytännöllisiä pyöräillessä. Talvella sitten
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.09.2012 17:22

Lainaus: Hypnosis

Mun on aina vähän hankala löytää sopivaa hattua, kun on niin pieni pää.

minulla on ongelma toinen,nimittäin mulla on niin jumalattoman iso pää,niin ei mikään sovi. :P
Huono homma.................................
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2013 15:15
Tosi vähän. Pieniä klipsuhattuja olen pitänyt juhlatilaisuuksissa koristeena. Talvella käytän myös pipoa, ettei pää jäädy. Muuten en oikein käytä. Hyllyssäni lojuu myös silinteri ja koppalakki, mutta niitä käytän oikeastaan vain ottaessani kuvia. Koppalakki tosin pääsi kanssani viime vuoden Tuskaan auringolta suojaamaan
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit