Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Käytättekö hattuja?

• Vastaa
En kayta hattuja ellei oo ihan perskeleenmoinen bad-hair-day... (niita on melko usein)

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Jotkut hatut on ihan komeita, ja toisille ne sopii, mutta itse en käytä. En edes talvella, ellei ole ihan pakko... Mutta aika pitkälti yritän pärjätä ilman. Talvella takin huppu on oiva lämmitin, sillä pääsee jo pitkälle. Ei taida hatut olla minun juttuni.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
No eipä ole minunkaan juttuni nuo hatut.
Jos yritän talvella pitää pipoa, peilin edessä itsetunto lopahtaa vähän liiankin alas. Pipo korostaa leveää leukaani ehkä vähän liikaakin.
Noniin, eihän se ulkonäkö nyt niin tärkeää pitäisi olla, muttakun olen pilkunnussija. Enimmäkseen talvipakkasilla piiloudun hupun alle.
Se on yksinkertaisesti kätevää. Tokihan pitäisi sitä omaa päätään ajatella, mutta jäätykööt, jos on jäätyäkseen. Ei tässä mikään maskokisti ole tarkoitus olla, mutta välillä saattaa siltä näyttää.
Silinterit ovat kyllä kauniita, joillekin sopii todella hyvin.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa

Lainaus: Devilsbride

Enimmäkseen talvipakkasilla piiloudun hupun alle.
Se on yksinkertaisesti kätevää.

Jep, huput on käteviä...

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vastaa
Mie käytän aika vähän hattuja. Talvisin käytän pipoa lähinnä vain kovilla pakkasilla. Omistan sellaisen mustan "hienojen naisten hatun", jonka ostin alennusmyynnistä. Pidän siitä, vaikken vielä ole oikein keksinyt sille käyttöä...

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
En kylä pidä, sillä eivät päähäni istu ja ovat muutenkin suhteellisen epämukavia mielestäni.. Pipo on pakkasella kyllä päässäni, muuten en pidä mitään-

HC-Wild Line

• Vastaa

"Frankly my dear, I don't give a damn"

• Vastaa
Rakkain hattu löytyi kirpputorilta. Se on sellainen perus hautajaishattu jossa on ihana harso kasvojen yli. Joo ja omistan myös valkoisen silinterin joka on kyllä liian hieno arkikäyttöön.

Teen kuitutukkaa ja vaatteita. Kysy kiltisti, niin saatan tehdä sinullekin.

• Vastaa
Minulla on yksi ja puol hattua. Musta lierihattu ja äitin häihin ostama musta hattu, jossa on musta rusetti ja harso, jonka voi laskea kasvoille.

Tahtoisin silinterin.
  • Vastaa
itselläni on vain slayerin pipo

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.