Gootti.net

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.03.2007 20:19
Mua hatuttaa yhtenään, mutta emmä silti hattua käytä. Paitsi pipoa, jos on typerän kylmä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.03.2007 21:59
Todella harvoin. Talvella tuli käytettyä kovimmilla pakkasilla mustaa pipoa. Huopasilinterinkin omistan, mutten sitäkään käytä kuin harvoin, en ole oikein hattuihmisiä. Se samainen pipo käy myös bad-hair-day:na
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2007 22:23
Muuten kyllä, mutta hukkaan aina hatut ja toisaalta meidän bändissä se on Ilja joka käyttää hattuja...
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.03.2007 22:39
njäh, enemmän huiveja. mulla kyllä on hieno silinteri, samaa mallia on käyttänyt mm Pekka Halonen. niitä on tehty 50 maailmaan, joten omistan keräilyharvinaisuuden sitä joskus pitelen päässä
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 31.03.2007 00:13
Yks violetti villalätsä löytyy, ostin sen lähinnä sen takia että oli pakko näyttää lastentarhassa töissä ollessa esimerkkiä.. Iha kiva lätsä, mut lopareiden jälkeen se aika hyvin tais jäädä käyttämättä ja nyt ei taas oo havaintoa missä se on

Hupparin huppu on käytös jos tarvis vaatii.

edit: Tossaha toi lätsä näkyyki http://irc-galleria.net/view.php?nick=Petopunkki&i mage_id=53687311
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.03.2007 00:55
Minä rakastan hattuja! Harmi vain että omistan vain pari kappaletta...Valitettavasti minulla ei ole niistä ainuttakaan kuvaa.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2007 10:50
Yksi musta piponkaltainen, jossa pikku pääkallo, löytyy. En ole mitään hattuihmisiä, mutta joskus kolmenkympin pakkasella sitä haluaa välttää korviensa jäätymisen ja laittaa myssyn pitkin hampain päähän. Myönnetään, joskus tulee käytettyä myssyä myös sisälläkin jos on huono hiuspäivä.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.03.2007 11:27
onmul vaikka mitä hattuja mut en niitä käytä. mul sen sijaan huput jatkuvassa käytössä mut silinteri on nyt haavena hankkia. mut ei oo löytyny semmosta mikä ois hinnalta sopiva ja tykkäisin siitä
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 31.03.2007 13:12

Lainaus: Valkyria

mul sen sijaan huput jatkuvassa käytössä

Mie pyrin kanss ostmaan aina takin jossa on huppu, sitten ku kylmä. Villakangastakissa on onneksi, ku ei mulle muuten pipot tai hatut oikein käy! Poikeuksena olen opetellut pitämään nyt tuota gastahattua sillotällön jakun kanssa... ja se silinterin hakinta on edessä...
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: seidar
  • Lähetetty: 02.04.2007 01:24
Hattuja löytyy, lähinnä naisellisia lierihattuja, samettilätsiä ja myssyköitä. Uskoisin minulta löytyvän noin kymmenkunta erilaista. Sitä, sopivatko hatut minulle, en ryhdy kommentoimaan, mutta ainakin viihdyn niiden katveessa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit