Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 21:52
mä käytän Michael Jackson fedoraa.
ihana on!
mut haluvaisin knallin halvalla,kun nekin on söpöjä.
mut ongelma on että oon hehtaari pää,eli aina kun oon nähnyt kaupassa semmosen ne on olleet pieniä.
mikä avuksi?
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2012 23:39
Hommaat semmosen minihatun, joka on joskus kiinni hiuspannassa ne on kivoja ja jos et tykä, nii eiku vaan aikuisten miesten hattu ne ainakin mahtuu, hinnasta en tiedä
  • Lähetetty: 23.07.2012 01:15
mulla on jo 2 semmosta mini hattua.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2012 00:20
En yleensä käytä hattuja. Näytän niissä tyhmältä. Ei vaan sovi. Tosin joku fedora-tyylinen hattu voisi olla hyvä koska jos auringonpaiste osuu vähänkin päähäni, se tarkoittaa minulle yleensä automaattisesti päänsärkyä. Tosin pelkään näyttäväni siinäkin aivan tautisen typerältä. Talvella käytän yksinkertaista mustaa pipoa ettei aivot jäädy. Vihaan pipoja... En tosin muiden päässä mutta inhoan niiden pitämistä.
  • Lähetetty: 25.07.2012 00:27
hahahahhaha!
monella on toi sama juttu.
itellä on pallo-pää,joten kaikki hatut sopii mun päähän niinkuin nakutetut!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2012 01:04
Silinterihattu olisi kyllä hieno, mutta luulen että tuntisin itseni liian muumipapaksi jos minulla olisi semmonen päässä. En pidä hattuja koska ne ei sovi minulle, talvella tosin pidän joskus sellaista vähäsen liian isoa pipoa ("villevalopipo"), kun kävelen kouluun. Pakkasta voi olla se 35 astetta ja matkan varrella on silta, ja siinä tuulee tosi kovaa. Kovasta tuulesta tulee usein päänsärky, joka saattaa jatkua sitten koko päivän.
Yleensä pidän kyllä huppua jos tarvitsen hatun. Tein itselleni viime talvena sellaisen irtohupun, niin ei tarvitse nahkatakin alle tunkea hupparia, että saisi hupun.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2012 01:08
Ei siis sillä etteivätkö hatut sopisi koon tai muodon puolesta. Ulkonäkö siinä mättää. Hatut vai näyttävät tyhmältä minun päässäni.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.07.2012 19:56
Silinteri ois kyllä kiva tiedä vaan mistä sellasenkin kaivais. mulla on vaan pari hattua, toinen sellanen harmaa missä on pikkunen lippa ja kjoristenaru ja nappi ja sitten sellanen joku Cyberin mustavalkoharmaa ruudullinen (skottiruutua) hattu. kivoja ovat
  • Lähetetty: 26.07.2012 22:03
cybershopista saa silinterin!
mutta kun kävin itä-keskuksen kaupassa niin varsin kokeilin sitä silinteriä,niin kaverikin nauro että oon hupsun näkönen kun hattu ei sopinut kun pää laelle.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.07.2012 10:29
Kesäaikana on tullut hattuiltua paljonkin. Eniten ollut käytössä leveälieriset hellehatut, väreissä musta ja olki. Ovat ihania, koska suojaavat samalla silmiä auringolta. Pilvisempinä päivinä usein huivi. Lähinnä koska hiusten kasvatus on päässyt siihen vaiheeseen jossa niitä voi jo jonkin verran muka muotoillakin, ja aina ei vaan saa kampailtua sitä tyynynkuvaa aamulla pois takaraivosta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit