Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.09.2009 14:36

Lainaus: Piiskansiima

Miniknalleja taas oli aiemmin tänä vuonna myynnissä Henkkamaukassa, mutta puodin tavaroiden vaihtuvuuden tuntien niitä tuskin on enää edes missään varaston perukoilla. Oma kappaleeni odottelee tuossa hyllyllä tuunaamista.

Voihan perse.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.09.2009 17:05
Hatut olisi kivoja, mutta kupoliini ei oikein käy mikään kunnollinen hattu. Schaatana. Tänäkin syksynä tyydyin mustaan myssyyn, koska hatuissa näytän todella huvittavalta. Varmasti paras ratkaisu sopivan mallisen hatun löytämiseen olisi mennä hattukauppaan. Kiitokset vaan vinkistä, Piiskansiima. Kai sieltä luulisi jotain löytyvän tämän kuupan peitoksi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.04.2010 11:49
http://www.topsyturvydesign.com/

Look what I found

*puusilmä*
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.04.2010 19:05
Oi, mielettömän hienoja noi Topsy Turvy Designin hatut! Tahtoo kans!

Omistan hatun, ja ennen rastojen laittoa käytin sitä kyllä joka ikinen päivä. Hatut on kivoja. Joskus viime vuonna tuli hirvee tarve eliminoida ylhäältä tulevan valon määrä ja marssin lähimpään Sokokseen, ja sieltä tarttui mukaan semmonen siistinnäköinen halpa mustasta huovasta väsätty viritys. Nyt haluaisin uuden, laadukkaamman version, ja suuri haaveeni on hommata kunnon silinteri jostain (tai tehdä itse, kun ne maksaa mammonaa ellei osta Punanaamiosta).
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2010 18:03
Osaako joku sanoa että paljonkohan maksaisi koristeellisen huopahatun teettäminen hattuliikkeessä?
Haluaisin kovasti syksylle/talvelle jonkun lämpimän hatun ja sen pitäisi olla kyllä koristeellinen kun minusta on kyse :P
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2010 18:45
Käytän hattuja niin kesästä kevääseen, viimekesänä oli päässä cybershopin punanen ruutulätsä ja keväällä iskän vanha kirpparilta ostettu nahkalätsä. Ja talvisin kisupipo Tykkään käyttää pipoa sisätiloissakin, peruskoulussa tosin maikat valittaa... Muttamia poikkeuksia lukuunottamatta Ja käytän yleensä nahkalätsää huivin kanssa, kun istuu niin paremmin
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.08.2010 23:08
En ole varma, olinko tähän jo jotain huomauttanut, mutta kyllä. Pidän hattuja ja pidän hatuista. Muuton yhteydessä olin unohtanut ne, mutta onneksi eilen tuli perhettä kyläilemään.
Ehdoton suosikkini on Afflictionin Misery fedora. Aika harvalta valmistajalta löytyy samantyylistä tavaraa, vaikka Affliction tuntuukin siirtyneen nykyisin enemmän lippisten ja *gasp* cappien valmistamiseen.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.08.2010 00:12
Haluaisin käyttää hattuja, mutta minua on valitettavasti siunattu olemuksella, johon yksikään hattu ei sovi. Monesti löytyy aivan ihania hattuja kirppareilta, mutta olen jo vuosia sitten luovuttanut sillä saralla. Minä vain näytän idiootilta, vaikka tekisin mitä.

Erityisen katkera olen siitä, etten voi käyttää leveälieristä kesähattua. Palan auringossa todella helposti ja lisäksi ne hatut ovat minusta mahdottoman söpöjä. Mutta no, olen lyhyt ja leveä, joten leveälierisen hatun kanssa muistutan lähinnä tattia.

Käytän oikeastaan vain pipoa talvisin. Typerältähän minä silloinkin näytän, mutta no. Tuossa ajaa kyllä ehdottomasti järki tyylin ohi. En halua syväjäädyttää aivojani.
Kirjoittanut: Hiilipallero666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.08.2010 01:06
Ostin silinterihatun kun hahmotin sen hienoksi päässäni. Ja kyllähän se onkin jos vaan mahtuisi isoon ja kovaan päähäni Onko hyviä konsteja venyttää hattua isommaksi? Haussa myös vähän matalamman mallinen ja samettinen, ehkä jollain nauhalla olisi täydellinen. Toisinaan hautajaisissa bongannut tuollaisia, tarttis saada jostain itellekin.

Mielestäni päähineellä voi viimeistellä huolitellun ulkoasun ja harmittavan vähän hattupäisiä näkyy. Toki sää on hyvä huomioida ja kovilla pakkasilla joku suoja on pelkästään hyväksi.
Kirjoittanut: Shagriml (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.08.2010 02:56

Lainaus: nexubus

Stetsoni päässä aina.

...vielä nimimerkin vaihtumisen jälkeenkin Asia ei oo muuttunu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 37 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit