Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.08.2010 16:54
Koska rakastan hiuksien tupeeraamista/koristelua, en tykkää pitää hattuja. Omistan purevan pakkasen varalle yhden pipon, mutta sekin unohtuu enimmäkseen kaapin pohjalle koska Siouxsie-hair-helmet-tukka suojelee jopa 20-asteen pakkaselta Minisilinterejä tykkään kyllä pitää, mutta en sinänsä laskisi niitä itse kunnon hatuiksi, enemmän koristeiksi.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.08.2010 20:02
Minä rakastan hattuja!
Omistan kolme erilaista lippis tyyppistä lakkia, pari sellaista lieri(kai?)hattua, joku skotti lakki ja pipoja on monenmoista. Minä vain tykkään niistä.
Huvittaisi ostaa silinterihattu ja kenties knalli. Itsetuntoni ei ole kova, joten en tiedä uskaltaisinko tyttönä käppäillä ulkona tai koulussa silinterin ja kävelykepin kanssa, mutta sellainen olisi mielessä. Jokin siinä vain viehättää, varsinkin silinterissä. Vanhan ajan upeuksia. Lisäksi minisilinterit olisivat myös hienoja, että sellaisiakin pitäisi päästä hankkimaan.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.08.2010 21:51
Olen hirmu huono käyttämään minkäänlaista hattua (edes pipoa talvella), koska miun pää on sen muotonen ja kokonen että mikään hattu ei oikeen pysy päässää saatikka sitten näytä hyvältä. Hatuista tykkään kyllä ja tykkäisin käyttää kaikenlaisia hattuja mutta kun ei. Mutta nyt on työn alla Suuren Käsityölehden mukaan pipo pikkuveljelle ja totesin, että neulottuani sen pipon, voisin neuloa samanlaisen eri väreillä itsellenikin. Veli halus kokonaan valkosen mutta itelleni mietin että joko musta ja tumman harmaa (kaksoislangalla siis) tai sitten musta ja harmahava sininen. Kolmas toki olis tuo tumman harmaa ja harmahtava sininen. Saa nähdä tuleeko tuosta pikkuveljen pipostakaan mitään
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mae Angela
  • Lähetetty: 26.09.2010 01:25
Minä olen kans hatturiippuvainen, mutta nyt omaan vain baskerin.
Viime vuonna käytinkin tyyliin tätä hattua, mutta myin ks. hatun rahanpuutteessa.
Itse olisin todella kiinnostunut tekemään jotain viktoriaanista naisellista hattua verkkoineen, mutta kokemuksen puute on esteenä 8(
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2010 21:42
Kyyyllä käytän hattuja Hatut on jotain niin mainioo, harmi kun niitä ei pahemmin nykypäivänä enään näe ihmisten päässä. Siis muutakuin jotain teinipilinpalin lippalakkeja sun muita lätsiä.
Itelläni on pari kivaa mitä käytän syksyisin, musta ja punainen. Ja sitten kesähattu joka on aivan ihana Musta.
Tarkoitus olisi hankkia täksi talveksi joku kiva musta ja koristeltu hattu, mutta joudun nyt jonkinaikaa odottelemaan kun hatun teettäminen kumminkin maksaa vähän enemmän.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2010 20:44
Onhan ne hatut kivoja, mutta pistävät kyllä kunnon tupeerauksen ihan lyttyyn. Joten siksi pidän hattuja vain, jos on ihan pakko. Viime talvena käytin violettia pipoa, valitettavasti meni nukkaiseksi ahkeran käytön jälkeen. Joku musta baskeri olisi aivan upea, varsinkin sellainen, jossa on pieni rusetti sivulla.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2011 13:00
Laitan tämän nyt tänne osioon vaikka en kyllä tiedä kuuluuko se edes tänne.
Mutta jokatapauksessa olisin etsimässä itselleni pillerihattua. Ongelmana on vaan se etten tiedä mistä löytäisi kivoja. Haluaisin mustan ja myös sellaisen jota arkenakin pystyy pitämään. Eli ei siis todella juhlava. Saa olla vintagea. Ainakaan täältä Suomen puolelta en ole sopivaa löytänyt. Huuto.netistä olen yrittänyt etsiä mutten sieltäkään oikein hyvää löydä. Ja edullisesti jos vielä löytäisi niin olisi hyvä.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2011 16:42
Tuleehan sitä käytettyä melkein päivittäin, juurikin tällaista koska en oo oikein lippisihmisiä ja pipoa en pidä edes talvella.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.05.2011 21:43
Talvella jos pakkasta on n. -20. Hatut ei sovi päähäni, näytän jotenkin... pöljältä. Olisi kiva käyttää hattuja, mutta kun ei niin ei. Lippiksiä en tosin voi sietää, ikänä en voisi julkiselle paikalle mennä sellainen päässäni.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.05.2011 21:32
Joskus oli aika jolloin en käyttänyt lähes ollenkaan hattuja... Kunnes tuli hyytävä toissatalvi, piti alistua ympäristölle ja vihdoinkin ala-asteaikoja muistellen ostaa pipo!
Ennen viime joulua sain päähänpiston, että pakko ostaa musta baretti. Siitä onkin sitten tullut erittäin rakas asuste
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit